MashaAllah Ak King sir g looking very handsome yar love ❤ 😍 💖 ❣ 💕 💘
2026-08-31 18:28:45
0
MaLiKــSAaD B52 :
Na rora ahpl wtan ahpl v
2026-08-31 06:09:18
0
ISLAM 🥰 :
rora pakistan nationality Ma prayhayda
was poc kad use Kuma
2026-08-29 07:18:58
3
⚔🐅🗡✌فول لیونے302⚔❤💐✌🌴⚔⚔ :
جارشم درنہ زڑگیا زہ مدینہ منورہ کی یم او زما اخفل خوگ پاکستان خوخ دے زما ٹولی عداری زندہ باد 🕋🤲💐💋💋💋
2026-08-29 07:43:04
8
Dr ***❁ Ќ𝐚ᵐ𝐑άℕ ⓀHΔN ❁ :
salam brother lag Persnal ki rabita oka
2026-08-29 08:01:44
4
Khan :
Jazakallah sir der zarori video da
2026-08-29 11:41:20
3
★彡[ᴍᴜʜᴀᴍᴍᴀᴅ ᴋʜᴀɴ]彡★ :
please support this talented person 💕💕💕
2026-08-29 06:31:02
2
N Nn :
ok
2026-08-29 11:36:56
3
Mardan Boy :
pa Pakra sa ka yei .che da bal mulak i d ta ta melawgi
2026-08-29 06:30:36
2
khan :
2026-08-29 08:26:30
2
Maveez khan 🦅 :
2026-08-29 07:53:49
2
Imran khana :
assalamualaikum
2026-08-29 07:25:33
2
S_khan.143♥️ :
dera muda pas rali
2026-08-29 07:46:45
2
Arish Khan :
UK wala ?
2026-08-29 08:37:43
2
Tariq Khan :
mashallah
2026-08-29 11:49:10
3
محمدجریج :
2026-08-29 09:15:11
2
Hazrat Ali :
sir je za pa Saudia Arab ki ya o zma Pakistani I'd card block d za Pakistan ta dartly sham ka na
2026-08-29 07:42:34
2
SweetAMJ :
bhai agr kesi waja se Pakistani NIC block hoi hu or wu apni passport pe behroni travel kr skta hei
2026-08-29 07:44:57
2
M. Musa :
ao daa khabara za sa pa Badniyatai na kom.pa FIA ki chi kam zaarra constable dey aghwee da 150000 pori Tankhwa akhlee.
2026-08-29 07:04:39
2
XAR :
sir how about for Germany?
2026-08-29 07:20:44
2
M B :
Sir G deer kha
2026-08-29 06:49:20
2
king khan :
Salam Walekum kya hal hai bhai thik thak ho aur suna FIR khairiyat hai bhai aapse yah poochh raha tha NIC block v Pakistan se wapasi a Sakte Saudi Arab
2026-08-29 08:56:16
2
Izhar :
sir staso Peshawar airport ki deute da
2026-08-29 05:58:52
2
To see more videos from user @asif740khan, please go to the Tikwm
homepage.