macam mana nak tinggalkan dia..sebab otak hari² pikir tentang dia..pernah sekali diam 1 minggu sampai tak tahan sebab tak chat nak tanya kabaq baik atau tak bagi tips cara tinggalkan plase penat pikir
2026-08-31 11:55:46
145
call_mepanda :
Harini day 1 x nk chat dia dah 🥺
2026-09-01 01:00:34
27
belalang :
kadang2 kena Bluetick...... dan skrang dah xberharap pun
2026-08-31 00:20:33
28
amani♡♪~• :
tk kesian ke tengok kita tunggu dia chat kita...sampai kita tidur semata-mata rindu kat dia...🙃😔
2026-09-02 02:06:11
7
카미라 💤 :
kalau tak suka cakp la jangan bagi aku beria sorang ii
2026-09-02 03:40:17
7
محمد سعيد :
"kalau taknak cakap awal ii takde la berharap macam takde perasaaan"
2026-09-01 15:22:49
8
rvy_06 :
aku jujur cakap dah beberapa hari ni aku galau secara tiba ii...sampaikan kawan aku marah kat aku gara ii aku galau 😔
2026-09-02 09:32:49
0
AshAvAurora :
Dia nak sebab dia bosan..
2026-08-31 06:17:00
3
awi_rumi :
jenis org mcm nie... mmg kena cutoff terus dlm hidup... dia akan buat kita buang MASA... move on guyssss
2026-08-31 16:52:51
11
. :
die lyn laki semua sme je
die ingat aku tk jealous and overthingking ke
2026-09-02 04:26:14
1
nadlowerd⚜💤🤍 :
dia taktau yang kita rela tunggu chat dia berjam² sampai kita tertido,
2026-09-02 06:35:26
1
Kyzexx_042 :
so,selama ni aq chat dy sume.....cume dy terpaksa je nk layan aq....yoo,tak sangka,yg buat tu senior aq sendiri,aq rase,aq da banyak belanja die....bagi die duit...die manfaatin aq ?hm,menyesal...hahaha....ni sume takdir Tuhan .......tapi....tapi why,aq x suruh pon die kawan ngn aku,
2026-09-01 16:55:15
2
PikaV8 :
Alhamdullilah mula2 je overthinking. But now i know , dia kejar trip kadang2 tk sempat bkk fon. Reply kjp2 pun sbb tgk waze. Jdi saya perlu faham keadaan dia dan tidak menekan dia untuk selalu bgi attention dekat saya. Semoga sibuk dia dan sibuk saya tidak ada org ketiga😊
2026-09-01 17:03:41
2
౨ৎ。 zuliza ⋆𖦹˚ :
semua ada pd dia.." x pelah..baik undur diri lg baek kn..
2026-09-01 04:37:40
0
shidah_99 :
klau aku sbb aku merajuk what u give me i give back to you so i do the same chat sepatah kau bg stiker aku bg stiker jugak easy...
2026-08-31 13:36:01
4
yanz :
2026-08-29 10:04:45
0
rizz. :
sbb layanan die membuat kita susah lupakan nyaa
2026-08-31 20:42:10
1
🕸luthaisy🥀 :
hmm
2026-08-29 14:44:55
2
matcha strawberry 🍓 :
Dia reply sepatah sbb dia lapar hmm
2026-08-30 13:50:58
4
Z :
"awak terlalu baik untuk saya"
2026-08-31 07:11:29
1
𝓟𝓲𝓮𝓻𝓼 𓇢𓆸 :
dan kene block😌
2026-09-01 07:06:28
1
JudonJueda :
2026-08-30 19:10:40
0
To see more videos from user @lateright7, please go to the Tikwm
homepage.