“Why did you have to make me feel loved just so you could be the reason I would learn how painful love could be?”
2026-08-29 06:11:01
71
just call me alexa :
sa tanang na basa nako
nga au kani rajud ang pinaka nindot huhuhhhhh next ep. please kay na putol² akong hilak
2026-08-29 08:11:49
32
Shierifa Racho :
atayyy dnkooo mobasa aniii kasakit ba😭😭
2026-08-29 07:25:23
3
sweet.dolphin :
sakita ani thor oy pero next part b, pina raiaha pa "I hope our paths don't cross again" nooooo oy ano ba to
2026-08-29 08:39:08
3
Mochiee :
What if gisulti ra deay na ni matt kay basin og dele niya buhaton naay mahitabo kay riah nga buhaton ni almira? Basin deay mahadlok siya nga maunsa si riah? Author please answer me😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-08-29 06:36:05
5
gly🧿 :
bitin sa sakit.
2026-08-29 06:47:26
1
koreanMechado ni Via :
animal.at dito tayo na lugi Riah 😭😭😭😭 waiting sa POV ni Matt nyeeeta ka Matt
remind sa next
2026-08-29 21:32:14
1
doremifaso :
“I thought loving you would make me feel like I finally had a place in someone’s heart. But why does loving you make me feel like I never had a place there at all?”
2026-08-29 06:10:01
13
a cute blueberry 🫐 ·Folowing :
"maybe we will get married one day, but who knows? "
)(MATT WAS GOING TO PROPOSE)
2026-08-30 02:01:50
1
doremifaso :
ay sakit na diay? hehe wa ko kabalo
2026-08-29 12:48:23
50
sevia :
lain pa ang pamahaw mas gipa lain pa sa paniudto di nata manihapon ani kay basig amo tung pinaka sakit
2026-08-29 06:58:32
1
S✨ :
Naulahi kog basa kay busy sa sayaw, mas sakit paman diay ni sa pamaol author uy. Ang kasakit sa lawas x5 ang kasakit aning chaptera tagos man jud sa bukog.
2026-08-31 01:25:25
0
crizzy :
walay pamahaw kasakit???
2026-08-31 01:09:33
0
nn... :
ahhh dugay nasab kay ang sumpay ani ma
2026-08-31 01:54:48
0
Z :
ga hulat nami te😭
2026-08-31 01:07:57
0
miyuu :
second, second option kasi eh
2026-08-29 06:07:03
0
To see more videos from user @rheaarhhhszffe, please go to the Tikwm
homepage.