@mahamashraf124: #motherhood #agression #foryoupage #fypppppp #MentalHealth

mahamashraf124
mahamashraf124
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 29 August 2026 06:59:27 GMT
29222
1082
79
245

Music

Download

Comments

muhammadhasaanali786
Muhammad hassan Ali :
u r right sir join family k issues fr husband b hr bt p torcher kry to Kya kia jye ek Betta Mera vo active bht m gusa krti hn rt ko vo mjy br br khta apki goud me sona betiyo ko sulany r thak kr m usy khti hn so jao kbi bt sunti hn uski kbi nh ku k job b r gr b smbhalna bht mushkil ho jta
2026-08-30 09:35:08
1
jahangirkhan9235
jahangirkhan9235 :
uff may Tou joint family may reh k b ek akaily Hu 24 ganty esy nazar raka HOTA hai chotty bacho py agar Zara sa ider uder howi chotta baita Kuch na Kuch moo may Dal lyta hai kachry waghaira SAAS nand itna daikti b ni hai na ye k hath sy koi gandi chiz he ly ly mujhe BHT ziyada ghussa Ata hai 🥺 dippresion Ki mareez Hu ab tou
2026-08-30 18:27:38
0
mrs_fahad223
💖 ᖴᗩᕼᗩᗪ KI ᗷEᘜᑌᗰ :
Same Mera yhi Hal hota ha 🥺🥺
2026-08-31 05:01:06
1
abdulhadiwatto7
Abdulhadi :
Jo single mother bachy pal rahi hn sath job b kr rahi hn wo zror thak jati hn
2026-08-29 16:27:31
1
saramalik031
sara :
right sister
2026-08-30 11:47:43
1
mehwishsaleem148
uroojfarhan148 :
yes i do it☹️
2026-08-31 03:57:33
1
afshansajjad60
AfshanSajjad :
🥺🥺🥺koi nh samjta sb kehty hain tm koi alag nh ho sb k sth aesa hota 🥺
2026-08-29 16:07:26
5
aisha.naveed31
Aisha Naveed ♥️ :
mein husband py b buhttt ghusa kr dyti hon kahin bar par wo samajty nai hein
2026-08-29 12:17:04
1
huma20361
huma :
zabrdast bat koi ese drd ko samjne Wala pida ni hua or sab bolten tm abi say tak gi ho tm say phele maa na be Bache pida khia han or wo hm say zada khimat wali thi magr hm log abi say ese tak jate han jes hm 50sal ke ho gi han koi ye q ni sochta jab ourt bacha pida Karti hy wo mudre kya Lea pida Karti us ke nasal chalen kya Lea pida Karti sare din kaam bi karth rahi gi per bi sab yee bolen gia tm Sara din Karti kia ho allha pak sab ke maa ko salatm rake or bacho ko Apne hifezo emaan me rake Ameen Suma
2026-08-31 04:10:22
1
taqi.awan74
Taqi Awan :
اگر آپ ایک ماں ہیں اور دو سال سے کم عمر بچے کی ماں ہیں تو جان لیں آپ زندگی کے حسین ترین لمحے گزار رہی ہیں ۔آپ اپنے بچے کو بہت محبت اور دل سے پالیں کیونکہ بچے جب گود سے اترتے ہیں تو یہ دن بہت یاد آتے ہیں پھر ہم کسی اور کے چھوٹے چھوٹے بچوں کو پیار کر کے اپنے بچے یاد کرتے ہیں۔تو پلیز دل چھوٹا نہیں بڑا کریں اور انجوائے کریں۔۔
2026-08-31 05:37:53
1
aqsalukman
wifeeeee🥰 :
ohhh aj hi apni beti ko dant rahi thi ur khana khaty hoy USS ko yahi keh rahi thi beta JB ma gussa karo TU AP na gabrahana nahi na ya sochna KY mere mama gussa krti wo chup ho Gai bs ma na yahi kaha beta mughy akely sb krna parta hai so AP Meri hamesha bnna sb chor jay beti kabhi nhi chorti ur ussy sb samgh ati hai love my child Allah mery bachon ko mughy Meri mama ko ur special mery husband ko hamesha salamat rakhy Ameen ya Allah tery siway koi nhi samgh skta urat ko ak maa ko 😭love you Allah all time 😭😭😭
2026-08-30 18:55:31
1
rogue_vibe3
naji_3 :
mara b ye hi hal h or mary sath b koi ni rhta pr husband ny hi depression ka marez bna diya h na koi pyar na ahsas na tawaju bs zimdari hn or Kuch ni
2026-08-31 08:24:21
0
sadii.here1
SadiaUzair :
same but koi smjhta hi nai Ami borhi ho gye han on ko kch btany ka dil nai krta k tension Lyn gi🥺
2026-08-29 20:15:39
1
t..muneer
T. Muneer :
😭bht mushkil hota h
2026-08-30 09:41:18
1
jaffershah786
JafferShah786 :
bachy ager shararat b karain tu un ko galiya pary tu mother kiya kary main tu kahmoshi sy bachy ly k room main a jati heo
2026-08-30 05:30:18
1
prayzahra23
🎀 𝒫𝒶𝓇𝒾 🎀 :
🥺🥺🥺🥺Bilkul asa hai mery sth be mein sb ka gusa apny duno bachoun py nikal dete ohny marti gusa krti jb wo roty tb ehsas hota kiya kr bheti rona ata phir 😞😞😞koi nh sunay wala hota ak ourat ko osky andar chlte larae ko join family wale ka dard🥺
2026-08-30 19:28:40
0
user372126085
hania khan :
me b aisi hi aik maa hun😔😔😔😔😢
2026-08-30 17:19:38
0
libragirl93
Crystal Heart 🤍🤍🤍 :
lakin is m mere pyary bachon ka kya kasoor ha 🥺
2026-08-30 16:40:57
0
sudaisahib
𝑴𝒓𝒔,𝑨𝒉𝒔𝒂𝒏🥰🇵🇰🇸🇦❤️ :
sai bt h
2026-08-30 14:41:57
1
sidrakashif299
skRathore :
[Teary eyed]same me
2026-08-30 16:43:17
0
abdul.momin739
Abdul momin 🙇 :
mary shat bh yahi hota hy bohat mushkil ho jata hy 😢
2026-08-31 03:06:26
0
hayaali195
Haya Ali :
nhi smjhta koi bhi bs 🥹
2026-08-30 04:32:00
1
mr.alpha.yt1
𝓜𝓡.𝓐𝓛𝓟𝓗𝓐.𝓨𝓣 :
same😭
2026-08-29 18:00:59
1
userxc7azd6455
SheZuka💝 :
same 3 bcho ke maa hu
2026-08-30 21:42:40
1
samscollection16
Asim Saeed :
yahi haqeeqat hy
2026-08-30 19:52:14
0
To see more videos from user @mahamashraf124, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About