@pandulaju: Heran betul abang ramai rupanya tak tahu lagi pasal General Tire. Dah la harga abang tengok 20% lagi murah dari Continental, tapi kualiti tayar dah nak macam Continental dah. Ada pernah pakai ke? #generalTire #tayarkereta #pandulaju

PanduLaju
PanduLaju
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 29 August 2026 07:45:34 GMT
70614
2705
46
266

Music

Download

Comments

bumilangit375
Sengoro :
General Tyre anj fruit Continental ke. Abg Gan? Hrga die pn bleh thn jgk..
2026-08-29 09:46:54
3
yopcipal
yopcipal :
baru jer tukar kat axia..harap-harap ok...harga pun agak berpatutan😁😁
2026-08-29 09:38:37
0
apit4065
Apit :
aduh rugi baru pasang continantel ja 4 biji. mmmmm. 😌😌
2026-08-29 10:36:43
15
mohdhalfizijohari
MohdHalfiziJohari :
X lama lg melambung lah hrga General nie sbb demand akn naik 😅🤣
2026-09-03 01:32:14
1
tiktokku7914
Tiktokku :
brand viking pun dr continental jugak
2026-08-31 15:12:09
1
ezam726
ezam726 :
saya dah guna.. prestasi memang baik..ada waranty..
2026-08-29 08:43:50
3
mauttla92
محمد فردوس مولا :
195/60/15 rasa2 ade ke
2026-08-29 08:48:17
2
10__n__01
-N- :
Saya nk harga yg sgt2 boleh beli, bukan boleh dgr
2026-08-31 15:50:06
0
kakashahfimerr
_qsf27 :
Bru tukar tyar hurmm
2026-08-31 04:26:26
0
ry849898
RY :
ada x tayar emas 7?
2026-08-31 06:33:48
0
comei802
Comei8 :
alhamdulillah da pasang dkt M6, grip masa hujan & senyap.
2026-08-30 06:46:58
1
papagrins
papagrins :
Playsing dia lain bang walaupun kualiti kata sama. 😁
2026-08-30 23:40:03
0
sh08701
SH :
Aku dh pkai 2 bulan dkt vios dugong..mantap dan senyap..rekemen👍🏻
2026-08-31 14:28:01
1
mall9405
unknown :
tayar viking under continental jugak kan?
2026-08-31 02:47:34
0
skinhead4life77
Acab :
aku dah guna dah tayar ni, sedap tayar ni, warranty dia best kalau apa2 belaku dekat tayar tu dia terus tukar kan yang baru free pulak tu
2026-08-29 09:57:43
1
osumiseto
osumiseto :
Hekeleh.. Terima kasih je dapat 😌 At least hulur la 50 ringgit bang oi... Jgn sampai ada yg nyanyi lagu 50 ringgit...
2026-08-29 14:15:44
1
yopcipal
yopcipal :
sy baru tukar hari nie
2026-08-29 09:10:47
0
hazri99
hazri99 :
@federaltyre pernah la dengar
2026-08-30 07:22:20
0
thazlanx
Alan :
Kualiti tak sama
2026-09-04 10:13:31
0
mohamadhareezhareez
Mohamadhareez Hareez :
emas5? bukan emas ni tayarnya lain dgn tayar biasa?
2026-08-31 23:53:28
0
vicnez666
vicnez666 :
Tayar ori emas , totally useless ke ?😅
2026-08-30 08:28:27
0
faridzzz88
m.rifhanzz88 :
tayar utk x50 premium berapa ye?..
2026-08-30 14:27:36
0
reidstonesimon
Reid :
serius ah bang ...
2026-08-30 11:19:47
0
akmaljafry_
akmaljafry_ :
size 195/50/15 ada ke
2026-08-29 11:07:24
0
To see more videos from user @pandulaju, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About