@foodie_finds_with_malik: Rawalpindi ka famous chor Bazar ….📍location Rawalpindi Committee chowk metro station Near KFC Road Dhoka khabba #rawalpindi #bazar #viral #foryou

Foodie Finds
Foodie Finds
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 29 August 2026 07:45:53 GMT
526519
23300
309
4961

Music

Download

Comments

dr_khan_yousafzaiii
Dɾ.κɧαη ʸᵒᵘˢᵃᶠᶻᵃⁱ (physio) :
hamare Gali ky sat 🤭😂
2026-08-30 07:52:22
10
murtasimmehdi10
M.Murtasim Mehdi :
rates are very high
2026-09-04 10:00:03
0
roohenoor205pk
RooH E NooR :
سب جھوٹ ہے ایویں پرموشنل ویڈیو بنا دی کسی کے کہنے کے اوپر ایسا کچھ بھی نہیں ہے سامان تو ہے لیکن بہت مہنگا ہے اس سے بہتر ہے کہ اپ اتنی دور سے کرایا لگا کر یہاں ائیں اتنے میں اپ اپنے نزدیک کسی دکان سے سامان پر چیز کر لیں
2026-08-29 10:34:52
28
maniprinceoffical776
Nouman Rahim :
police nhi ati yha kuch bolti??
2026-08-29 08:38:02
11
laila.441
🦋laila ⍣⃝pathani 804 🕊 :
ma idher hi rhti hon lekin itna sasta nhi ha ya bazaar
2026-08-31 18:30:48
9
mughal..ba
مغل زادہ :
ya sab jhot ha Jo cheez 500 ke hote ha wo adar 1000 ke milte ha😂
2026-08-29 09:16:38
23
maa.gee.rehab.center
MAA GEE REHAB CENTER :
es ko chor bazar kyun kehty hain
2026-08-30 11:48:02
12
safdaxfbl2m
ساقی کہتے ہیں 🌼 :
oh bahi gia tha me power bank Lia tha Ander patter the💔
2026-08-30 09:21:49
4
aesthetic.girl58678
ishq-e-jan💔 :
jumma Bazar camti chonk
2026-09-02 11:36:10
1
zahrariaz798
ZahraRiaz :
kaha ha
2026-08-30 12:05:24
2
itz_awais_malik
اناپرست😇💔 :
Bhai nam ka chor Bazar ha mehnga ha boht or koi ak Banda bhi sedhi tarh bat nhi krta
2026-09-01 17:23:33
1
sabamumtaz03
💞🇵🇰کن فیکوں 🇵🇰💞 :
kb lgta Bazar kon say din ko
2026-08-29 19:08:27
2
iqrabibi316
💖❤️ پیار کی دنیا 💘💔 :
Rawalpindi min kis jagha pr hy
2026-08-29 15:24:26
2
jutti13071
kashmiri :
ya Konsa din ko lagta h 😂
2026-08-31 16:09:12
1
maliksabeel75
👑ملک سبیل خضر👑 :
timing
2026-08-29 10:34:17
1
ali7686h
قطب شاہی اعوان❤🔥✌️ :
G bhi ham odr rah kr ay hn atna saman ni hota jtna ap bol dia
2026-08-29 19:22:52
1
moonsayx
️ᴍᴀʟɪᴄᴋ ᴀʀʙᴀʙ :
lagta b jumy ko ha😂
2026-08-29 10:08:30
1
zarakking721
Zarak king721 :
cycle 12 se 15 hazar ki h chor bzar m
2026-08-29 09:45:17
1
mudassarvloger501
MudassarSaeed :
committi chowk😁😁😁😁
2026-08-31 09:44:21
2
ali_khan__58
M 💔✌️ Ali :
ma aj Sunday ko giya tha bohot sasta hota waqai bahi 🥰
2026-08-30 19:05:23
2
rifatullah452
➻᭄ ⃝🦋ℝ𝕚𝔽𝕒T➻᭄ ⃝🦋 :
day
2026-08-29 16:52:55
1
abdulrehman.yousaf77
abdulrehman.yousaf77 :
bhai ye kfc ke sath hai na commeti chock me kuch bhi nhi hota idr
2026-08-29 12:36:33
1
sada888h
🍁꧁:ص بلوچ :꧂ :
Main karachi aya hon abhi apki vidos dekhe hai kal yaha jaoga bhai
2026-08-29 17:33:37
1
fatima.0791
🌸 فاطمہ 🌸 :
location
2026-08-30 20:46:51
1
ch.wahab.333
Ch Wahab 333 :
Xbox milta hai
2026-08-29 15:32:29
1
To see more videos from user @foodie_finds_with_malik, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About