adab ka tkaza ye tha k buzrg k bethy Bhai beth jaty is trha buzrgon sy communication krna gair munasib guzra mujy it's my personal opinion Dil azari mksd ni ha 🥰🥰
2026-08-29 16:47:37
21
Sadat Alvi :
Musa gilani mera MNA hai or hmry pas peeny ka pani nai hai ly mousa Gilani 🥺
2026-09-05 09:53:03
4
Abdul sami arain :
بھائی جان جب کا بنے ہمارے علاقے میں ایک دفعہ بھی نہیں ایا
2026-08-29 15:13:14
12
Chand...09 :
کیا سادگی ھے لیول ھے بھائی آپکا
2026-08-29 13:06:09
6
Rozain khan :
mashala sub fram 47 enjoy kar rahay hain
2026-08-29 18:56:21
9
Useer :
sirf imran khan zindabad
2026-09-01 16:45:27
5
Khalid Mahmood :
ye kuch b kr lee, imran Khan brand of Pakistan 🇵🇰
2026-08-30 20:24:27
3
🥀S💫 :
love you sir great leader ❤️❤️
2026-09-03 14:20:57
1
Rana Zeeshan Khan :
عمران احمد خان نیازی زندہ باد 💪💪💪
2026-08-30 08:00:30
5
TANVEER :
kiya level h bhai
bazueg bethy h khud soye para h 😝😝
2026-08-30 09:57:22
3
huzaifaali3248 :
804 804 804
2026-08-31 02:52:05
4
Jani :
Great man Syed Ali Musa Gillani ❤️
2026-09-03 04:09:46
1
Neelum Khan 💞 :
❤️Great leader with his great public ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
2026-09-01 15:05:14
1
wolf :
فارم 47
2026-08-30 07:37:44
2
shehzad Asif :
یہ والاسٹائل نہ امریکہ میں نہ انگلینڈ میں اس لیے وہ ممالک ہم سے پیچھے
2026-08-30 02:38:41
2
*Royal Commando* ♥️♥️ :
because Khan is brand
2026-08-30 09:22:40
1
Kamran Zaheer :
wah Kya style h apka . 😁
2026-08-29 10:04:19
1
S Shahzad S :
ماشاءاللہ بہت اچھی ٹک ٹاک بنائ ہے
2026-08-29 16:15:01
1
ASAD🦋 :
salman pasha ❤️
2026-08-29 08:43:55
1
To see more videos from user @syedalimosagillani, please go to the Tikwm
homepage.