@justinbridgespecialist: Kerja kerja Membaikpulih Expansion joint jenis (Asphaltic plug joint) di FT17 SEC 2.00 Lebuhraya pasir gudang , Johor bahru . 🔺🔺🔺 @Selia Selenggara Selatan #jkrmalaysia #kkr #bridgeexpansionjoint #johor #fyp
Justin Bridge Expansion Joint
Region: MY
Saturday 29 August 2026 08:47:06 GMT
Music
Download
Comments
ابو سعد :
Simple tools.. you need to improve the equipment, to help you to do the work professionally and faster. Respect 👍
2026-09-02 21:49:11
0
RoN666 是个坏坏坏坏坏男人 :
Got standard 👍 Singapore road repair no standard
2026-09-02 18:20:31
0
Notmie shopping :
Aku rasa depa lagi 10 kali baguih JKR.
2026-08-29 11:26:07
680
𝚆𝚑𝚢_𝙲𝚊𝚙𝚞𝚗𝚐 :
This compaction technique won't yield maximum results
2026-09-02 07:09:36
0
Stephen southgate :
APJ for the win
2026-09-02 07:32:09
1
𝓼𝓮𝓼𝓮𝓞𝓻𝓪𝓷𝓰 :
mantap bang. tapi jangan bg jd bonggol bang senak kami 😂
2026-08-29 10:15:09
300
TuanCuan :
Pakailah pekerja tempatan. Harap pbt peka lah perkara ni. Harus diwajibkan pakai pekerja tempatan.
2026-08-29 15:53:51
88
Shahrulshah :
agak2 brp kos claim job mcm ni..sape pnh buat...kongsi kos claim brp
2026-08-29 15:46:22
36
Pok E :
padu hasil kerja. dah macam coklat moise tengok. rasa nk cedok ambik makan pulak 😂
2026-08-29 11:53:06
20
Azmie🗿🗿🗿 :
Orang Vacuum dia blow pastu berdebu
potong jalan pakai Mask✅
Blow sampai berdebu tak pakai mask❎
kereta,motor, orang lain berdebu.
2026-08-30 01:23:32
22
_qif_01 :
Cuba explain why klu tampal mesti tinggi dari jalan asal???
2026-08-30 11:36:04
4
Saiful 🤘🏻 :
stakat ni abg yg paling kemas sya pnah tngok tampal jalan nice bang 👍. sya bagi pihak semua pengguna jalan raya ingin mengucap kn terima kasih 🙏
2026-08-29 12:30:31
21
Agibrael :
sebagai lelaki, sy dah tgok prosesnya sampai habis haahaha
2026-08-30 01:26:26
23
clevendoline :
itula jangan pandang rendah orang yang buat jalan raya kalau bukan mereka jalan raya tida akan kena buat.. respect orang yang kerja macam ni💪👍👍👍👍
2026-08-30 02:38:51
6
akmalfadilah :
Lama tak tgk org buat bridge joint, mantap, workorder opus ke
2026-08-29 10:41:45
11
_who_am_I_ :
buang kat semak belakang tu ke ?
2026-08-30 02:27:35
3
jat :
best arhh bau tar
2026-08-30 10:40:11
0
Syafid Din :
Teringat saya masa di Japan melihat orang jepun Betulkan Jalan. KEMAS dan BERSIH
2026-08-31 15:20:43
1
carlmhj :
mantap tak pakai face mask
2026-09-01 11:25:21
1
mekom :
dapat approval kualiti dari lando x ni?
2026-08-30 05:01:17
1
Muhammadfaizul80 :
saya nk tanya jgn kecam, knp time rood cutter tu tak guna air siram utk kurang kan habuk? bukan machine rood cutter tu ada air siap² 🙏🙏
2026-08-31 15:38:35
0
🔞 18+⛔️ :
This is 100% quality road contractors 🥰👍👍👍
2026-08-29 12:09:16
2
khdr15 :
selia selenggara. syarikat kroni terbesar selatan. dari melaka sampai pengerang tender dorang
2026-08-30 04:46:03
2
𝒮𝒽𝒶𝓏 𝒮𝒶𝓂𝒶 🇲🇾 :
di Sabah. kalau ada bridge joint. standardnya mesti MELOMPAT. Jika cukup laju akan melayang keudara. (Gambar di jejambat Kolombong)
2026-08-31 12:05:37
4
Диман :
деформационный шов. как всё знакомо недавно делали.🔥🤟
2026-09-02 10:12:15
1
To see more videos from user @justinbridgespecialist, please go to the Tikwm
homepage.
© 2021-2026 TikWM. All rights reserved.