@anwaarbalochtrader: Profit in demo account but loss in real account.why? Know the truth!#forextrading #australia #daytrader ##

Anwaar Baloch 🇦🇺  انوار بلوچ
Anwaar Baloch 🇦🇺 انوار بلوچ
Open In TikTok:
Region: AU
Saturday 29 August 2026 09:35:54 GMT
55945
2398
174
296

Music

Download

Comments

ahsan.shoukat304
Ahsan Shoukat :
Australia mei Knsa broker use krna chahye xauusd trade k liye ???? Pepperstone interface bht tough hai exness jaisa koi easy to use broker knsa hai aus mei
2026-08-30 13:29:39
1
mussayab211
سید مُصیب شاہ🦅 :
hum to demo py b 30 dollar py krty h
2026-08-31 08:52:59
1
harrychopra105
harrychopra105 :
You’re right
2026-08-30 10:39:15
1
yasirayyub1
Yasir Ayyub :
Main demo pe bhi loss mai hun 😂
2026-08-29 19:32:44
30
sahilnarayan6797
sahilnarayan679 :
fiji trading
2026-08-30 01:53:30
1
haidertoori52
𝐒✧𝐇..... :
100% right massage 🫡🫶🏻
2026-08-30 07:49:52
3
jameel0570
Jameel :
sir very nice
2026-08-30 05:23:33
1
zobs804
Zobs :
Chachu practice k liy hy demo isko positive way mein lo.
2026-08-30 06:42:15
2
user6134411951605
Mani :
best broker for trading in australia
2026-08-29 20:04:01
3
asthetic5351
Aesthetic :
lost 7000$ in this fucked trading
2026-08-29 11:20:57
2
ali_tanoli._
Ali_trades :
me demo bhi real samajh k krtaa hun jab koi trade loss hoti to Usme bhi emotional hojataa hun😅
2026-08-30 05:35:45
5
arshadchaudhary777
ArshadChaudhary777 :
Agree
2026-08-31 03:29:00
2
sparklesoul572
......... :
log kia kehtay is vaat say farak nahi parta lakin ye baat ab me 2 aaal baad ja k khudi sikh gaya tha jo batain ap nay btai ha beginers k liye bilkul sahi batain ha kam say kam dollor lo demo me b or usko serious ho k lay challo apki batain bilkul sahi ha
2026-08-30 21:35:43
3
ghayoorabbas715
غیور عباس⚜️ :
right sir or ye bhe hota ha demo me log easy ho ka trade karte ha Lekin real ma log Jo entry lene hote ha wo loss le dar se ni late or Jo ni lene hotey wo le lete
2026-08-30 03:25:16
1
jamshidbhatti9800
Jamshid Bhatti :
right
2026-08-31 04:19:41
1
imrankhansoomro343
Imran Khan Soomro343 :
میں اپ کی بات سے ایگری ہوں میں نے ڈیمو کو 100 ڈالر ڈیپوزٹ کرتا تھا میں کہتا تھا 100 سے ہزار بنا اور الحمدللہ اور میں نے اس سو پہ اتنی پریکٹس کی کہ 100 سے ہزار ڈالر اور ایسا چھ مہینے تک مسلسل کیا ابھی میں اتنا کنٹرول کر لیتا ہوں کہ 100 میں سے اگر گرافٹ نہیں کروں تو لاس بھی نہیں کرتا ورنہ 40 50 ڈالر ڈیلی پرافٹ ہوتے ہیں
2026-08-31 06:20:47
3
abdulhamid268
🐅👉𝓐𝓫𝓭𝓾𝓵 𝓗𝓪𝓶𝓲𝓭👈🦅 :
Mana to demo be 2964 lost kaya ha 😂
2026-08-30 07:16:05
2
salmantahir97
Salman Tahir :
don't do trading guys please please please 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
2026-08-29 23:10:42
1
diycraftsideaa
Crafts Ideas :
right 💯👍
2026-08-30 20:26:34
1
To see more videos from user @anwaarbalochtrader, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About