@ahh_boardima: Wife router එක කැඩිලා ඒක හදන්න එන්නේ නැති නිසා SLT හට ජාතිය අමතන කුශාන්😂😂 part 1 #creatorsearchinsights #boardingfamily #fyp #viral

බෝඩිම් Family
බෝඩිම් Family
Open In TikTok:
Region: LK
Saturday 29 August 2026 09:40:48 GMT
276525
19192
292
870

Music

Download

Comments

_uzer.e
_uzer  :
බලාගෙන ගියාම Customer care එකට බැනලා වැඩකුත් නෑ 🥹
2026-09-01 16:06:19
0
uresha_r_windi
R_windi 🦋 :
fiber connection එකත් අයින් කරා.. මුන්ගේ බිල විතරයි
2026-09-01 08:37:38
0
sahansanjaya4
Sahan Sanjaya :
Blpnko e doni nm baniddi ahagenath innw 😪❤️
2026-09-01 01:18:50
0
noirprince07
Be with AD :
Wife ✅Wifi ❌
2026-08-29 11:59:04
411
chanuka.tharanga
Chanuka Tharanga :
අහගෙනද ඉන්නේත් අහනවා😂අම්මෝ
2026-08-29 11:40:42
224
aegon6103
Aegon :
බලපම්කෝ coment baluve nathnam caption එක තාම තේරුම් ගන්න හදනවා😂
2026-08-31 00:37:11
0
.xruv0623
.xruv0623 :
Miss dismissed 😂
2026-08-29 11:33:43
420
g_v0050
G_🤪 :
හරියට බැලුවොත් මේක විහිළුවක් නෙවෙයි
2026-08-29 17:49:27
89
sahanisurinda
SAHAN ISURINDA :
අපේ මල්ලිත් dialog එකට බනින්නෙත් ඔහොම තමයි 😁
2026-08-29 17:30:54
176
madubashitha03
𝐌𝐀_𝐃𝐔_𝙼𝚄 :
මගෙත් pake router එක වැඩ නෑ
2026-08-31 16:12:10
1
sasindu926
sasindu926 :
අද මං ඩයලොග් එකට ඇමතුවා 😂
2026-08-29 17:32:11
77
hk_xx_95
Hk_xx_95🇦🇺 :
miss uth out of service 🤣
2026-08-31 10:08:23
1
ssslayer_
Sanuka 👤 :
Slt nam ohomamayi apet omayi 😂😂😂
2026-08-29 11:20:05
62
kawindayaprabodhani0
kavindaya prabodhani💞 :
කියලා වැඩක් නැ ඒක නම් ඇත්ත
2026-08-29 17:04:59
28
nishadi_22
Nish 🩵🍓 :
මායි අම්මයි දෙන්නත් ඔහොම අමතනවා.. SLT එක අපිට පෙසර් හැදෙනව.
2026-08-29 12:45:43
46
mih_a_n
MiH_a_N :
Ado😂
2026-08-30 17:58:09
45
tasjeel.ae8
tasjeel ae :
පොඩි ඇඩ්වයිස් එකක් දෙන්නද ?
2026-08-29 12:31:08
5
sasmitha_adithya
Sasmitha :
Antimata bayina ekek aniwarenama inawa 😂
2026-08-29 18:50:37
16
chamma__03
Chamuditha Bandara🦍 :
Hutto viral ape ewun😂♥️
2026-08-29 11:25:35
64
sayu2046
🩷🌼サユ🩷🌼 :
හොදටම තරහා ගිහින් 🙃😁💔
2026-08-29 14:26:29
10
diniduchamikara1
Dinidu 🇱🇰 :
math oya widiyatama banna ethakota awa 👍👍
2026-08-29 12:41:57
7
itz_raviya
𝝞𝝩𝝛 𝝘𝝙𝝯𝝞𝗦𝝜𝝙𝝥 :
1.Supervisor call ekak request karala..ekedi oyage issue eka clearly explain karanna. eka aniwaryenma record karanna. 2. Apahu SLT ekata oyage issue eka email karanna. call Record ekath attach karanna . TRCSL, Consumer authority Cc danna. Ethakota eyala aniwaryenma oka gena balaavi. Mama ehema karala Dialog eke tibba prashnayak visadagatta. Mata wede harigiya nisaa kiyanne 😁
2026-08-30 09:31:59
38
ishanthisulakshan
Velvet __Pages 📚 :
Oya miss ohoma sadde dapu gaman missing wenawa. Mn dawas 10k eka digata call kara. Mun haduwe na 😂😂
2026-08-29 13:26:51
11
To see more videos from user @ahh_boardima, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About