salam.. adik jika boleh pergi jumpa doc psy gov atau brbyar ikut kemanpuan.. sy pernah jd mcmnie.. dn bila dibiarkan makin lama makin makan diri tanpa sedar, byak kali doc suruh jmp psy tapi sy tk layan.. bila dh teruk baru sy sedar..skrg sy masih berusaha untuk smbuh.. jangan takot dn putus asa ye.. awk dh sgt kuat boleh smpai harini.. 🌹
2026-09-02 13:18:29
1
ShaShas♥️🌹 :
sebab ni jugak la sy skrng mkn ubat sertraline😭😭😭bila jadi mcm ni,kesan tor*s*n tu jadi xsakit,dah lali dgn benda ni,air mata dan parut yg tggal,awak pergi la dapatkan rawatan dekat klinik krajaan,insyaallah kita akn ok🥰semoga kita sama2 kuat
2026-09-03 14:33:04
0
Fahrain in Paradise VIII MUSIC :
Pergi solat nanti lega mcm saya buat
2026-08-30 14:21:09
0
Ariana2212🤍 :
betul awak
2026-08-29 11:05:21
1
Bella Stella 👿 :
sebenarnya ni la apa yang aku nk sampaikan org memang pandai dgn berkata kata tapi disebabkan mulut depa juga blh buat hati kita berbekas 😌
2026-09-02 05:22:08
1
no one appriciate me :
Sbb ko pon tipu aq hidup2 main aty perasaan SMATA using me like atm mesin
2026-08-31 01:45:22
0
⦅🅳iŇŇ⦆ :
😔😔😔
2026-09-03 18:20:38
0
To see more videos from user @awishsya, please go to the Tikwm
homepage.