m kb s address poch rahi hn ap q nh bta rhi please bta dy
2026-08-29 19:54:49
1
Adil❤️jaaaaann :
sis training deti he ap API reply me 🥰
2026-08-29 15:41:17
2
Fatima Beautishion & jeweller :
ma na bi room ma start kea ha mujy bi idea dyn kasy sab set kro
2026-08-29 18:23:34
2
Malik shela :
aslamo alekum
2026-08-31 03:20:13
0
💞 maham 💞 :
mashallah aap ka. 1 kamre mein chhota sa setup bahut pyara lag raha hai bahut hi tarteeb se aap ne sajaya hai set up chhota ho ya Bada mayne Nahi rakhta aapka talent bolta hai aapka kam bahut achcha hai mashallah main bhi soch rahi hun ki aapki Tarah chhota sa setup ab main bhi banaa hi lun kyunki main darti Thi aap ki video dekhkar mujhe bahut himmat Mili thank u so Mach share karne ke liye apni details ✅👌😇😇🥰🥰
2026-08-29 12:49:36
4
Diamond Beauty Salon :
me ne bhi boht mehnt ki h or Mera bhi ghr me hi AK room me parlor h
2026-08-29 11:13:24
8
Waiz Hussain :
party makeup charges btae
2026-08-29 20:59:35
1
Sadaf Safdar :
Allah pak apko mazed kamtab kry or mery liy b boht c Dua kijy ga
2026-08-30 14:34:06
2
ف-ی-ص-ل-ب-ا-د :
mashallah Allah pak apko kamyabi ata kre ameen mere Lia bhi Doua kre AP sb me bhi aise hi ek chota sa setup stard krna chate hu rent pe Rehti hu bus chair ki kami hai inshallah wo bhi pora hojaye douaon me yad rakhe
2026-08-29 19:44:56
1
Waris 786 :
mashlla mashlla mashlla mashlla mashlla mashlla mashlla mashlla mashlla mashlla API ap bhoat pyra meykup krti h
2026-08-29 16:23:21
3
ZOHA :
mashallah bast hai good 👌👌🥰🥰
2026-08-29 12:42:06
4
sumreen :
well done bhot acha hy Allah Pak ap Ko kamybi kr ❤️❤️❤️
2026-08-29 11:07:53
6
shine signature salon :
aap eye palette kaun si use karti hai
2026-08-29 15:20:24
1
Nadeem Kk :
apka parlour kahan hy
2026-08-30 21:22:54
0
user9448545108253 :
ap training detin h?
2026-08-29 14:00:10
1
JAzii skincare :
good job
2026-08-31 11:23:13
0
Malik shela :
or baqi chezy b dikhae Kya lia h apny meny b lyna h
2026-08-31 03:21:26
0
user697azi queen :
Allah pak apko Bhoot taraki dega ameen 🥹 himmat nh harna
2026-08-31 05:37:28
0
Dua Fatima :
mashalla yrr AP bohat achi ho
2026-08-31 07:02:47
0
¥sM¡N qUeEn 👑 :
sis kashee ka facial kaha sy Liya tha ap ny
2026-08-31 03:34:05
0
ZOHA :
very very nice
2026-08-29 12:41:32
4
shine signature salon :
reply plz
2026-08-29 15:20:47
0
To see more videos from user @aima.official, please go to the Tikwm
homepage.