@chsonaqaiser: haha😂😂😂😂😂😂😂

Sona🧚🏻‍♀️
Sona🧚🏻‍♀️
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 29 August 2026 11:18:40 GMT
45696
1844
81
455

Music

Download

Comments

adnanjutt6706
🏴‍☠️🇦🇺Jutt🇦🇺🏴‍☠️☠️ Jutt :
😂😂😂😂😂😂😂😂so beautiful 😂🤣😂🤣😂🤣😅😂
2026-08-31 03:52:28
0
ashee8990
eshaa :
karachi ka mosum TU bht mazay ka hai pora end of July sa November Wala mosum hai means karachi main November main HOTA waisa hai Alhumdulillah 💗
2026-08-29 13:08:31
7
alone_30355
Selfmade-girl😎 :
decmbr tk rhy gi grmi
2026-08-29 14:04:21
5
ghaza.talha
Ghaza Talha :
15 September k bad abhi dubara June wala musam ana hai or October mein April Wala, phir November mein ja k thora behtar hoga
2026-08-29 14:03:13
5
muhammadhassan0767
its okk :
September k end py
2026-08-30 09:49:05
4
faizankhalid2822
zohan rajpoot :
or ak mery sasur hyn Jo kehty grmi Chali Gai saari ac na chalao hun😂😂😂
2026-08-30 04:39:19
4
asadking46rider1
تم میرے ہو اور میرے ہی رہو گے :
mn ny b bola tha eysa😂
2026-08-29 14:36:54
6
aymerizindagi
Ay meri zindagi :
same 😂😂 agar Mila to muja bhi milwana😂😂
2026-08-29 12:20:40
5
reem_malik391
Reem Malik :
Aho kon kehnda 😩
2026-08-30 16:56:06
2
aqsa.seemab
Aqsa Seemab :
hahahaha.
2026-08-29 12:01:10
6
alone.silent18
🎀🇸 🇮 🇱 🇪 🇳 🇹 🎀 :
ahoo
2026-08-30 10:40:07
3
babiesjunction
babiesjunction :
Karachi shift hojao na... kia zabrdast mosam ha yahan
2026-08-30 11:25:19
2
humamalik033
Eshal Fatima :
hum Karachi walo ko Fan on p bi sirdi lag rahai hai Mashallah Mashallah Allah nazr na lagya
2026-08-29 21:21:22
4
saira.shazadi86
👑Saira Shezadi👑 :
Sahi Kaha 😂😂
2026-08-30 04:00:43
4
bacchonkesang0
iqra mini velog670 :
mashallah mosam Karachi Ka zabdast hora hai bhai
2026-08-29 19:16:12
3
useraffu16
🦋ᬊᴀᶠ𝐬ʜᴀɴ̸🦋 :
me b kehti thi😂
2026-08-29 19:29:13
4
_gupshupwithsadaf
_gupshupwithsadaf :
میں وی 🤣🤣
2026-08-30 06:39:46
3
bride.to.be70
🥺🕊️👰 :
😂😂
2026-08-30 09:48:15
2
sadurdupoetrys
Sad poetry :
hahahaha.
2026-08-29 18:19:17
2
musfirah.qaisar
Musfirah Qaisar :
main b sachi😁😁😁😂😂
2026-08-30 09:27:35
3
i_lovedog1214
Jenny ki Mom 💅🏻 :
sahi kaha bht grni hy hala k is month esi grmi nhi hoti
2026-08-29 19:15:03
2
sana.manan
hubby's princess ❤️ :
abi kahan September b guzar jana ho sakta tu adha octuber b garmi main guzry ga
2026-08-30 21:13:27
1
.qasim.ali111
# Qasim Ali 786❤^👽☆☆☆🇪🇺<<< :
2026-09-01 15:42:44
0
monoqueen49
MANO QUEEN 👑 :
Hyderabad Ma Koi Garmi Ni Lagti Ab
2026-08-31 18:55:28
0
aleena.nasir15
aleena nasir :
Hyderabad ka mosm bhot pyara h .ab grmi nhi h
2026-08-30 15:57:20
0
To see more videos from user @chsonaqaiser, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About