Allah ki mrzi sy apka beta b jald bara ho k apni wife ko le k alag ho ♥️Allah ki mrzi sy burhapay m ap dono akele rehne Mazay krna . Us wqt jb paisa Ni blke sth cahehye hta ha
2026-08-29 18:23:42
236
👑Shah jee⛎👑 :
g m yhi job krta hu CCTV operator
2026-08-31 15:20:30
0
Hina Butt691 :
Rent b btya karo
2026-08-29 18:47:28
69
ibrahim :
Hr Ksi ko apni life apni mrzi sy guzarny ka haq hy
2026-08-29 16:08:33
126
FaryazWarar12 :
ye Court twin towers ha
2026-09-01 08:23:35
0
SAIRA :
momina Tum genius ho tumne Tumne Jo birthday per cake aur game ka jo celebrate kiya hai jabardast
2026-08-31 14:50:01
1
FS cake delights :
I like u dear ,
2026-08-31 09:49:20
0
Yasir Ansari :
lucky one,
2026-08-31 00:41:56
0
Azmeena Jamal :
location name plz
2026-08-29 13:06:47
25
Khair Ul Islam :
location
2026-08-29 12:56:52
19
Fabiha khan :
lucky one appatmen
2026-08-29 19:35:04
7
Mehak Fatima :
MA SHA ALLAH kia art paya h k larka pora Patta Lia wo b Khushi Khushi parents se alag ho raha h aik hum Hain k 7 years se sb kch seh rahy tu b husband alag nh hoty
2026-08-30 19:57:25
9
H A M ز A .... :
respectful shaz yusra
2026-08-29 21:36:12
30
Ubaidullah Naranja :
the court callachi society
2026-08-29 13:58:57
5
blueheart :
the court
2026-08-29 22:44:36
2
afnankhan945 :
Konsa apartment hain?
2026-08-29 18:26:39
7
Umar mavia :
right
2026-08-29 18:26:53
8
rabiishti009 :
ssrl walon KO tika tika k jwb deti k kch lg apki Khushi m Khush nh hoty😅
2026-08-29 21:55:53
16
SAIRA :
Mera aapko ek mashvara hai aap abhi ghar mat chhodo Ammi abbu ke sath hi Rahe man baap ke sath bacchon ka rahana jaruri hai aap paise jama Karen
2026-08-29 15:40:37
24
(❁they call me miru❁)*✲゚ :
OMG ya hmra Karachi Hy kon si jaga Hy ya ?
2026-08-29 15:11:35
16
Muhammad Tahir :
location he kolachi
2026-08-29 17:59:26
10
Zuhi malik 🤗🤪🥰 :
MashaALLAH
2026-08-29 14:58:13
6
moni :
Naya nazimabad
2026-08-29 12:59:00
18
ₐ𝚋𝚍ᵤᄂ Hₐyₐ𝚗 :
mashallah Hussain Bhai 🥰
2026-08-29 12:17:34
14
To see more videos from user @mominahussain45, please go to the Tikwm
homepage.