@kutubkhanah100: Macam ni rupanya seharian seorang Perdana Menteri. Banyak hal jugak Tun M ni. Sampai kena tahan sebab speeding😅 Tapi disiplin kerja Tun M memang kuar biasa. Aku cadangkan korang baca buku ni.. Banyak rahsia yang kota sebenarnya tak pernah tahu. #kutubkhanah100 #TunMahathir #Malaysia

Y.M.A
Y.M.A
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 29 August 2026 12:48:21 GMT
44339
2519
174
306

Music

Download

Comments

skyjuice6454
Sang Kenit :
Respek Tun M. The one and only.
2026-08-31 16:44:12
0
azizah.jaafar87
Mr &Mrs Smith :
tun the best leader of all.. even internationally..
2026-08-30 04:15:24
0
shahanads
ireena shahanad :
None of ex or later PMs can fight him . Tun is the best of all .
2026-08-30 17:12:26
2
abujadalhaj
ابو جد الحج :
saya nak kongsi ...cerita ni diceritakan sendiri olih pemandu Tun M ...satu hari Tun M yg masa tu pm tengah test kereta proton dihighway dari selatan menghala keutara ...sampai dikawasan sekitar senawang dia ditahan olih polis trafik ...polis mintak lesen & IC Tun selamba aja hulor ...polis masih tak perasan yg itu pm ...pemandu Tun yg dudok sebelah bagitau polis ...pm pm ...bila pegawai polis perasan terus tabik hormat & suroh Tun teruskan perjalanan ...Tun tak marah pun polis tu sebab dia jalankan tugas
2026-08-29 23:11:43
126
panglimaacin90
Acin motorsport :
yg klia tahun 1998 arwah bapa sy trnmpk tun m berjln sendirian tiada eskot..time tu kelam kabut semua polis bantuan nk eskot tp tun m lari nyorok x nk d eskot....jenuh org nk mncri rupa2nya nyorok d sebalik tiang dkt kaunter check in...bila da jumpa tun m nak balik puas org cari kereta dia rupa2nya dia park dkt tmpt parking berbumbung yg berbyr...tahun 1998 tu klia tinggal 80% peratus nak siap...tahun 1999 sekli lg dtg mengejut tanpa ada pegawai dan apa semua dtg dgn wife dia naek kereta proton saga dia park tmpt yg sama n time tu nasib ada pgwi2 polis bantuan nmpk n eskot tun m utk lawat klia...fyi tun m ada pas airport sndiri hnya dia seorg shja ada dan tun suka mkn dkt food garden...itu yg aku taw dari arwah bapa aku ckp...klu dia gie luar negara utk bercuti apa ker apa..biasa depa akn bgi dkt kompleks bunga raya tp tun nk juga berbaris mcm org biasa dan sbginya sbb brapa kali tun dgn wife dia beratur dkt kaunter check in utk fly..sdgkan idea kompleks bunga raya tu idea tambahan dari tun tp tun jarang guna melainkan lawatan rasmi atau urusan rasmi
2026-08-30 04:09:57
50
muhd.zack2
Muhd Zack :
susah jumpa pemimpin macam Tun Dr Mahathir
2026-08-29 14:57:11
101
ros02779
Ros :
respect,Tun!
2026-08-30 03:05:08
0
dalammaya
PYaNPhG :
yg sekarang jem, tak dapat jawab tengking-tengking orang haha 🤣
2026-08-29 22:26:49
36
shahrulanwarsahlan
shahrul :
Sedih negarawan di pinggirkan setiap hari kebangsaan.. paling sedih Putrajaya dia sendiri dirikan masa pemerintahannya dipulaukan masa kemerdekaan.
2026-08-29 23:50:16
38
azimuddinmohdyaho
AZIMDINO :
YESSSSSSSSSSS ITU LAH TUN M YG HEBAT
2026-08-29 21:46:52
35
wancha5333
wancha :
legend
2026-08-30 19:55:38
0
cheluis23
FataMorgana :
Tun M Memang Berani…zaman Refomasi di Dataran Merdeka..Tun Memandu Toyota drp Seri Perdana menghala ke Dataran Merdeka ,meninjau geng geng Refomasi tampa puluhan pengawal peribadi..Memang Tun M BERANI….👍
2026-08-30 00:11:38
29
siti.noorasyikien
Siti Noorasyikien :
Syed Sadiq Insya’allah will become like him.
2026-08-29 23:05:42
30
f430sp
AB2 :
masa Mukhriz belajar kat MRSM KB pun tun pesan kat guru/ warden agar Mukhriz dilayan seperti pelajar lain..aku junior mikhriz
2026-08-30 07:52:09
20
azlina.isa40
Azlina Isa :
Tun M mmg seorang pemimpin yang Allah hadirkan utk rakyat Malaysia..sangat bersyukur sbb pernah berada di bawah kepimpinan Tun M yang sangat ikhlas dalam membangunkan Malaysia 🥰 semoga Allah merahmati Tun M dan Tun Hasmah..
2026-08-30 00:21:42
32
makciketon1
MAKCIK TON :
Dah tak tahu nak Komen. Dr M memang pemimpin yang hebat. Sayang Dr M. 🥰🥰🥰🥰
2026-08-29 22:11:38
47
queennbirdnest
Queenn Bird's Nest Hq :
Malaysia x dpat dh PM mcm Tun M .... hebatnya insan yg bernama Mahathir Mohamad... sya sayang Tun M.
2026-08-30 06:29:34
12
olaball88
UbatGegat :
Tun M negarawan Malaysia 👍👍
2026-08-29 14:47:19
25
zaihazai__979
Zaiha :
Contoh terbaik seorg pemimpin dulu, kini dan selamanya. Alhamdulillah, moga Tun sentiasa dilindungi Allah
2026-08-29 23:05:00
9
fiza_3003
fiza hafiza :
aku bangga membesar di era pemerintahan ayahanda Tun M
2026-08-30 00:44:24
6
makdekliza64
makdekliza64 :
sampai sekrg akk rasa bangga sgt dpt berslm dgn Tun M seumo hidup itulah sekali masa bertugas jumpa Tun M kami menybutnya dishah alam hotel...akk dh pencen sekrg..60 thn pun x berapa chat..lihat Tun M masih segak lg...remaja dizaman nyer..
2026-08-30 01:32:12
14
user2991087814110
user2991087814110 :
semoga Allah merahmati Tun Mahathir dan kita semua
2026-08-29 22:04:10
11
qoyyumzuki
Muhammad Qoyyum :
saya suka tun Mahathir ni bukan Sebb dia majukan Malaysia,tapi cara dia menjalani hidupnya...
2026-08-30 03:02:19
6
jafrinam797
Jafri Ab Rahman53 :
@Jafri Ab Rahman53:betul cerita ni saya kerja di menara KL...TM melawat Tampa pengawal keselamatan naik di menara KL masa construction lagi
2026-08-29 22:31:46
11
ramlan6245
🇲🇾😎Ramlan😎 :
Aku pernah kene di projek naik taraf & kilang baru utk DRB HICOM kat Pekan, Phg... Tun dtg mngejut sblum tarikh rasmi... huru hara otak aku waktu tu... aku salute Tun mmg cool time tu..🥰
2026-08-30 01:14:48
9
To see more videos from user @kutubkhanah100, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About