@s.sharah: Okay dah boleh suggest makanan best dekat Penang 🤪 @HAIKAL

Shara 🧚🏻‍♀️
Shara 🧚🏻‍♀️
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 29 August 2026 12:56:18 GMT
546209
46186
519
1299

Music

Download

Comments

sitizuraidahabdul7
mamabed :
Yg komen cakap asik ikut suami sampai xde space tu da kawin ke belum??? Aku da kawin 18tahun,anak 5 orang,pergi isi minyak je pon laki aku ajak anak² bini weyy....
2026-08-29 17:00:13
1515
anafaziana1234
Anafaziana :
bagus suami awak nak bawak awak gi mana2 tu tandanya dia jujur dgn awak semoga awak dah suami bahagia sampai kejannah... Aamiin
2026-08-29 14:05:28
2446
nrwardah19___
Wardahhh🌻 :
Yeayy ada geng picit roti dulu sebelum ngapp😆
2026-08-29 13:30:24
526
nurrusydiahfauzi
nurrusydiahfauzi :
Sama la kita.. Suap mknn dlm kete.. Always suami dulu.. Tp kkdg bila bnda tu sedap sgt... 1st je untuk suami... 3 4 suap kita.. Bru tuk suami smula.. Baru sedar hahhaha
2026-08-30 02:08:17
107
ija20659
Ija :
Cikgu memang sibuk dik.. bnyk progrm.. ikutlah suami smbil enjoy dik.. suami pun prlukan adik tu.. blh bntu dia.. Mudahkanlah & sokonglah suami yg mncari rzki.
2026-08-29 23:17:44
131
pandaa10._
jujuu :
sharaa i study kt penang and suka sangat pegi this one kedai “makan pagi” u should tryyyyyy !
2026-08-29 13:48:00
43
estelladellarossa
HeyEstella :
Pergghh klau saya pagi2 minum dutch lady coklat, baru 1 sip, toilet dh memangil2
2026-08-29 13:55:55
58
leomylovebambam
Leomylovebambam :
Kalau surirumah & belum ada anak ikut jela apa salahnya kan berkepit ngn suami sendiri..kita yg bekerja & ada anak ni tak dapet ler peluang gini😆
2026-08-30 12:22:14
30
ferdinanaku
ferdinanaku :
Pegi sarapan dekat Astaka Taman Tun Sardon, Pasemboq Padang Brown, malam boleh makan Nasi Kandaq Ali IPD, Nasi Lemak Burung Hantu, boleh try makan pasemboq ghani jugak around gurney drive.
2026-08-29 13:03:23
8
nrsyirh
syi :
tadi baby kite nampak suami awak hehe, kitorang adore korang angattt
2026-08-29 14:05:05
61
crystalyfee
crys :
sentiasa ikut mcm tak de space
2026-08-29 13:53:12
26
syqqramnnfz
Syaqqir || Affiliate :
ahh datang dah masalah menggeletis aku nk kawenn 😔😭😭😭
2026-08-30 02:54:34
6
sbirahhhh_
sbirahhh_ :
awakk wajibb singgah kg agongg lepastuu lajak pekena nasi kandar siddiq pmtg bendaharii!! confirm tak menyesal punyaa
2026-08-30 13:16:50
9
mylawaglory
Uni_Uni :
Ikut je shara masa ada ruang masa ni.. Bila ada anak & sekolah nanti, agak terbatas kita nak ikut lama².. Enjoy shara masa ni🥰
2026-08-29 22:05:56
12
bollenkismis
bollenkismis :
Saya rasa hidup isteri yg suami dia jd coach/Cikgu mmng cmni..Makcik saya lepas 30 thn kawen pon masih ikut Pakcik saya merata bawa budak2 p competition.Semoga dpermudahkannn urusan.
2026-08-30 03:14:03
8
malaysian_girl25
syaaa_💫✨ :
masyaallah cantiknyee akak nii
2026-08-29 13:03:23
6
reenroses8
𝘙𝘦𝘦𝘯🦋 :
Husb pn mcm ni jgk tak sanggup tinggai bini🤭tp klau bwk p kdai mkn modai🤣asal dpt kunyah2 tkkcau dia krja🤪
2026-08-29 13:27:04
10
nrldila93
N.Fdlah :
kalau sy cuti, suami plk kena kerja sllu ajk sy dgn ank ikut sekali..kalau kmi ikut suami xkn lapar sbb bini suka singgah beli mknn, mkn smbil suap suami drive🤭
2026-08-29 13:47:24
6
lizarezali.00
Lizaaaaaaa :
sis.. sama arghhh kita.. kalau makan roti gitu.. wajib kena picit ii bagi nipis.. hihi.. ingat tkde orang buat macam gitu.. rupanya ad jugak geng nye ye.. hihi.. cumilllllll❤️❤️❤️semoga bahagia selalu ye..
2026-08-29 23:33:40
1
leez_v
missleez💅🏻 :
apa yg saya lihat, shara makin buyatt!!bahagia slalu shara n husb, smoga dh 10-20 tahun kawin still buat vd sweet2 mcm ni🥰❤️✨
2026-08-30 00:53:12
1
shaaxxw
mushy 🍄 :
suami srh tanya, suami sis pakai minyak rambut apa mantain je sampai mlm😂
2026-08-30 08:59:39
0
umiqaiser
Umi Iman :
suka tengok bideo2 awak Dik.
2026-08-30 12:43:02
0
_aevyra1502
عدلينا عائشة ✨ :
Assalamualaikum akk saya cuma nk ckp akk comel sngt🥰🥰🥰🥺🥺🥺
2026-08-30 01:30:06
0
qween_130
qween :
ada nampak bas ni kat balik pulau tadi🤣 dah balik johor ke?
2026-08-30 14:28:30
0
marsien91
💜AnieLianie💜 :
Haha siapa xnak ikut suami oi..Best apa lebih2 kalau suami ajak 🥰
2026-08-30 06:13:47
3
To see more videos from user @s.sharah, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About