@gscinemas: Dato’ Bakri. The man behind it all. Saksikan CHELOT, kini di pawagam GSC! #CHELOT

GSCinemas
GSCinemas
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 29 August 2026 13:15:50 GMT
163149
9982
203
1421

Music

Download

Comments

fikbaker_senpai
Fikbaker_senpai :
kriss vector
2026-09-03 03:13:51
0
sabidahsalleh98
Bunga 🇯🇴🍉 :
Dah tngok seriusss best😭😭😭
2026-08-30 02:28:18
237
fir_fighter
⚡Water𓆟fighteR⚡ :
best 7/10
2026-09-02 13:59:17
0
i.syeraa
i_rara :
bru tgok..ku kata kat laki ku..knapa bkn sharnaz pgg watak dato tu nnti lagi nmpak jahat tu..tp laki ku kata tak la..sam mmg ngam..sbb nmpak menonjol psyco dia. bila fikir balik..btul jgak kata laki aku.😅
2026-09-02 17:26:17
37
pija_rahim89
pijah_rahim89 :
"dlm banyak² celaka,engko yg paling celaka" -dato bakri 2026-
2026-09-01 02:50:59
143
cekyayafahim
chek yaya fahim :
Last tu upanyer dye yg bunuh anak bini azfar.. Memang celaka... Ank haqqiem pun mati.....
2026-09-01 06:19:33
29
msbs_96
[°🥇MIR STATIC UTARA🥇°] :
filem yang memamg gempak 2026 xbosan tengok mafia penyelupan senjataaa padu gila saiko teruk shaziey sam mantap
2026-08-29 13:20:01
90
nurhaniza_yusof
Haniza Yusof :
best gila 100/10⭐ tak rugi semua pelakon superb gila2
2026-08-30 12:26:07
20
gerak_khas_
SuperGrey :
dato bakri pun spek power.. kena tumbuk tak jatuh spek.. sampai ke sudah
2026-08-30 15:37:03
21
brossgg2
bbje :
Movie yang ada nadhir sumpah x boleh meletop
2026-08-30 01:51:25
26
ctyunizahyunizah
ctyunizah :
ade x yg tau bdk2 18thn ke bwh blh msk x...rs nk g tgk esok..tp ade yg ckp bdk2 x blh msk plk..ank sy srng 14thn, srng 10 thn...harap ade yg blh jwb kn..😁
2026-09-01 08:18:24
3
rihhaarriana
rihhaarriana :
baru lepas tengok 10/10
2026-09-01 01:29:49
6
userrxrxoxoo
userrxrxoxoo :
prime tumulak > dato bakri
2026-08-30 16:10:04
20
paktam_sp
Paktam :
Ramau ckap tak best🤣
2026-09-01 11:41:41
0
zameer4485
Zameer :
Says suka watak shaheizy sam…bg watak pape pun msti Jodi
2026-08-29 14:42:31
11
ceoofsingle44
CEO OF SINGLE FOREVER :
Baru habis tgk 9/10 plot twist banyak sangat🤣
2026-08-29 14:14:23
14
meereohshshshs
Myralisaa :
Korang kene tengok sumpah best nak mampus 10000/10🤝
2026-08-30 00:03:49
7
dindafiey
ไฟอี้✾ :
srs best 10/10 bagi yg minat plot twist undercover 🔥
2026-08-30 10:26:15
6
niezalismail
Niezal Ismail :
Psycho kuat dato nie😂😂
2026-08-29 14:16:59
7
lunaairess
LunaAiress :
Best wehhh
2026-09-01 05:45:49
1
myza_choonhee
MǐJiā 米伽 (Mirza) 🇲🇾🇵🇸 :
Mantap Sam always win bawak watak psycho 👏🏻🔥
2026-08-30 17:09:19
3
emma_carmella88
emmacarmella88💘 :
bdk blh tngok x kt pawagam
2026-09-02 12:39:18
1
badrul_mutalib
hadi_hamid :
sepatutnya Dato Bakri tu Shahnaaz Ahmad
2026-08-30 11:18:00
2
rizmarania_08
rizmanzt :
Jamali pun ada😂
2026-08-31 16:42:08
1
amazx16o
Ammar :
tq spoil, mls nk gi tgk
2026-09-01 11:49:30
0
To see more videos from user @gscinemas, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About