@iamdabeex: අපේ පලවෙනි Ai Agent. #Business #viral #fyp #marketing

dabeex | the tiktok guy
dabeex | the tiktok guy
Open In TikTok:
Region: LK
Saturday 29 August 2026 13:39:06 GMT
10605
639
10
55

Music

Download

Comments

iamdabeex
dabeex | the tiktok guy :
මේකට Monthly කීයක් යනවා ඇති කියලද ඔයාලා හිතන්නෙ😎
2026-08-29 13:44:14
1
dilshansas03
DilshanSAS :
ඔහොම සරල ප්‍රශ්න අහනවනම් මොනවද කරන්න බැරි 🥹😂
2026-08-30 09:59:37
0
tapro.pos
TaproPos :
අපිත් ඔහොම එකක් develope කරා ෆුල් pos system එකක් එක්කම.Real world usecase වලදි ඔහොම සරලව chat යන්නේ නෑ රටේ නැති ප්‍රශ්න අහනවා customersla.මේ ටිකේ POC කරන ගමන්.chatgpt gemini වගේ ඒවට ගියත් කොස්ට් එක ටිකක් වැඩී.model එකක් deploye කරලත් බැලුවා satisfied නෑ. ☹
2026-08-29 19:05:05
0
gedlix
Gayan :
khmd haduwa brother meka
2026-08-30 09:58:15
0
isurueditz
ISURU THARAKA :
Dragon group thama elitata dala nathi hinda ragay 😏
2026-09-02 22:47:50
0
To see more videos from user @iamdabeex, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About