@podcastsembangohhyeahh: @Rifdean BONGKAR orang malaysia sendiri kondem fighter kita ! Video penuh dalam YT Sembang Ohh Yeahh #SembangOhhYeahh #fyp #PodcastMY #rifdean
Untuk pengetahuan korang rifdean ni adalah satu satu nya fighter yg ori malaysian no mix so why not kita support dia kaw ii kalah menang belakang kira selagi dia bawak nama malaysia kita support je . Peace no war🔥
2026-08-29 15:35:42
3713
𝔸𝕙𝕔𝕙𝕒𝕚★ :
forex haram..tu je nk cakap
2026-08-29 14:45:34
868
Automen7 :
JOJO
Ayah Perak + Ibu US = MALAYSIA/US
ALIF
Ayah Thailand + Ibu Kelantan= MALAYSIA/THAILAND
RIFDEAN
Ayah Sarawak + Ibu Sarawak = MALAYSIA PIO☺️
2026-08-30 00:30:55
873
user19749 :
Dia buat org boleh..orang buat dia xleh😂
2026-08-29 14:56:25
265
ROSSI ANGLER :
jujur ckp laa podcast batu api
2026-08-29 17:11:25
205
De DeaDx :
aku suka word "buah sesat" tu
2026-08-29 14:42:58
256
shah@zuan :
dlm banyak2 fighter aku selute din sebab guna 1 bendera hanya malaysia
2026-08-29 15:30:50
113
Al Mubarak Jamali :
Aku support kau din…🔥🇲🇾
2026-08-29 14:19:11
302
@ int :
support
2026-08-31 04:20:13
0
Gorib :
LETS GO RIFDEAN....
2026-08-31 10:25:23
0
khairilazha :
total support
2026-08-30 23:38:24
0
shazrul :
salute u boy
2026-08-31 05:17:51
0
MyG千・Gumiho :
sokong Dean, tapi xsokong dia sbb kawan dgn Bob tu je.
2026-08-29 14:40:09
96
Wawan📈🐯 :
meremang rifdean ya mujib menang abis winwiwin point 🫀🤲🏼
2026-08-29 14:23:59
167
力万 :
gasss brooooooooo
2026-08-30 04:18:22
0
mizie_angler :
good luck
2026-08-30 14:31:11
0
ダウス :
siapa lagi nak bagi semangat dekat dia kalau bukan rakyat sendiri, come on dean !! 👊🏻💪🏻
2026-08-29 18:54:03
41
Jaden :
Santai dean. Ramai lagi yang support kau
2026-08-29 14:47:07
37
maizi said :
bukan soal dia tu siapa, bukan soal dia berjuang utk apa... tp org mula tak berapa support dia bila dia terima tajaan bobT20 forex haram.
2026-08-30 07:38:21
6
Paang. :
Dia ni lagi kuat dari jojo
2026-08-29 17:53:09
168
userr :
ade betulnya juga alif cakap😁lawan petningmungkron pon rifdean susah nk main....pastu lawan bernueag rifdean kene bantai R3......yang lain semua rifdean lawan fighter boleh dikatakan agak biase😁....tapi takpe rezeki rifdean dapat lawan nadaka...... support jelah.....
2026-08-30 05:16:21
5
BREN_Conss :
entalah.. podcast ni knpa pula nk mention jojo dgn alif? sbenarnya podcast ni la dalang utama fighter malaysia jdi brpecah belah.. sbelum adanya podcast ni fighter² malaysia smua brsatu
2026-08-30 08:43:37
12
yie :
kena ingat sebab apa panggilan dia magic boy 🧏🏻
2026-08-30 03:49:55
23
BISKUT MARIE 📌 :
Aku belakang kau din 🔥🔥🔥 kau pasti menang 🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾
2026-08-29 16:33:43
17
BellaComel 🫦 :
seluruh Malaysia sokong nadaka
2026-08-29 14:38:32
52
To see more videos from user @podcastsembangohhyeahh, please go to the Tikwm
homepage.