@podcastsembangohhyeahh: @Rifdean BONGKAR orang malaysia sendiri kondem fighter kita ! Video penuh dalam YT Sembang Ohh Yeahh #SembangOhhYeahh #fyp #PodcastMY #rifdean

SembangOhhYeahh
SembangOhhYeahh
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 29 August 2026 13:42:13 GMT
747631
74291
1210
2555

Music

Download

Comments

aqilanuar__
AqilAnuar🍃 :
Untuk pengetahuan korang rifdean ni adalah satu satu nya fighter yg ori malaysian no mix so why not kita support dia kaw ii kalah menang belakang kira selagi dia bawak nama malaysia kita support je . Peace no war🔥
2026-08-29 15:35:42
3713
ahh.chai1
𝔸𝕙𝕔𝕙𝕒𝕚★ :
forex haram..tu je nk cakap
2026-08-29 14:45:34
868
awanmerah05
Automen7 :
JOJO Ayah Perak + Ibu US = MALAYSIA/US ALIF Ayah Thailand + Ibu Kelantan= MALAYSIA/THAILAND RIFDEAN Ayah Sarawak + Ibu Sarawak = MALAYSIA PIO☺️
2026-08-30 00:30:55
873
muhd_469
user19749 :
Dia buat org boleh..orang buat dia xleh😂
2026-08-29 14:56:25
265
rossi.angler
ROSSI ANGLER :
jujur ckp laa podcast batu api
2026-08-29 17:11:25
205
dedeadx
De DeaDx :
aku suka word "buah sesat" tu
2026-08-29 14:42:58
256
shahrill84
shah@zuan :
dlm banyak2 fighter aku selute din sebab guna 1 bendera hanya malaysia
2026-08-29 15:30:50
113
almubarak_jamali1
Al Mubarak Jamali :
Aku support kau din…🔥🇲🇾
2026-08-29 14:19:11
302
chrismanbinyayah
@ int :
support
2026-08-31 04:20:13
0
qadu_ngal
Gorib :
LETS GO RIFDEAN....
2026-08-31 10:25:23
0
khairilazha
khairilazha :
total support
2026-08-30 23:38:24
0
shazrulnorain
shazrul :
salute u boy
2026-08-31 05:17:51
0
sigmaboyy8557
MyG千・Gumiho :
sokong Dean, tapi xsokong dia sbb kawan dgn Bob tu je.
2026-08-29 14:40:09
96
syawalrichh
Wawan📈🐯 :
meremang rifdean ya mujib menang abis winwiwin point 🫀🤲🏼
2026-08-29 14:23:59
167
iwankuroo
力万 :
gasss brooooooooo
2026-08-30 04:18:22
0
mizie_angler
mizie_angler :
good luck
2026-08-30 14:31:11
0
dauskennyeds
ダウス :
siapa lagi nak bagi semangat dekat dia kalau bukan rakyat sendiri, come on dean !! 👊🏻💪🏻
2026-08-29 18:54:03
41
jaden6508
Jaden :
Santai dean. Ramai lagi yang support kau
2026-08-29 14:47:07
37
maizi.said7
maizi said :
bukan soal dia tu siapa, bukan soal dia berjuang utk apa... tp org mula tak berapa support dia bila dia terima tajaan bobT20 forex haram.
2026-08-30 07:38:21
6
_frhnhlmy
Paang. :
Dia ni lagi kuat dari jojo
2026-08-29 17:53:09
168
userrnameeftt
userr :
ade betulnya juga alif cakap😁lawan petningmungkron pon rifdean susah nk main....pastu lawan bernueag rifdean kene bantai R3......yang lain semua rifdean lawan fighter boleh dikatakan agak biase😁....tapi takpe rezeki rifdean dapat lawan nadaka...... support jelah.....
2026-08-30 05:16:21
5
bren_conss
BREN_Conss :
entalah.. podcast ni knpa pula nk mention jojo dgn alif? sbenarnya podcast ni la dalang utama fighter malaysia jdi brpecah belah.. sbelum adanya podcast ni fighter² malaysia smua brsatu
2026-08-30 08:43:37
12
yiesaint
yie :
kena ingat sebab apa panggilan dia magic boy 🧏🏻
2026-08-30 03:49:55
23
haikalmuszain
BISKUT MARIE 📌 :
Aku belakang kau din 🔥🔥🔥 kau pasti menang 🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾
2026-08-29 16:33:43
17
bellacomel437
BellaComel 🫦 :
seluruh Malaysia sokong nadaka
2026-08-29 14:38:32
52
To see more videos from user @podcastsembangohhyeahh, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About