pasy buat layty Hain yar Ake Banda majbor hota hai 🥺dusra
2026-08-30 08:55:59
1
Miss jan :
mere mehboob mein mujhe block kar diya hai
2026-08-29 19:54:25
2
malikhasnain4910 :
Rashid ha us ka name wo kehta ky ma AP sy nafrat karta ho Mary liy Kuch krdo
2026-08-30 02:36:46
1
cute dolly😉💘💋 :
wo mujse naraz hai bt nikarya
2026-08-30 18:29:00
1
انت الحیات S :
han g
2026-08-30 08:32:59
0
kami RA :
mujhe eik Kam krwana ha
2026-08-30 13:28:22
1
Miss jan :
abhi kare mere liye masala banaa hua hai
2026-08-29 19:54:34
3
Miss jan :
Assalamu alaikum Mera mehboob ke liye kam Karen vah mujhe divorce de raha hai aap mere liye wazifa kare taweez banaen Jo haddiyan aapka banaa mein de dungi Mera mahbub mujhse baat nahin karta
2026-08-29 19:53:36
2
Shumaila bewafa xx33 :
Jesus ab aisa Mera bhi kam karva de to bade Mera Pani hoga jo aapka bhi Hoga Ham aapko Vishwas hai lekin aise okay vah mafi mange apna number send kar de