@deepakgarg485: Karte hai efforts sawal mat karo 🫠 #fun #share #relationship#comedy #sarcsam

deepestgarg
deepestgarg
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 29 August 2026 14:09:49 GMT
85323
2038
64
597

Music

Download

Comments

kashmiri.official74
Kashmiri Official :
manipulative nhi narcissist hai
2026-09-01 17:20:50
2
marriedalhamdulillah
🧸ل ا ء ب ا🧸 :
mere hubby to itna b react nahi krte....
2026-09-03 04:06:02
0
lactose_111
lactose_111 :
Out of the window
2026-09-01 16:35:44
1
wounded3456
Liya❤️🌸 :
this hurts alottt walllahhh...😶🙂🙏
2026-09-02 13:40:01
0
moon43987
الماسrajpoot@ :
My next post just after this guy 🥺❤️
2026-09-02 17:26:51
0
chez5785
Chez :
how is the acting so on point? the stages of emotions she felt. MIND BLOWING ONG. LOVE THIS!!
2026-08-30 16:15:17
34
minie.mode
Minie.Mode :
Jb sub mard aysy hi hain tu phir tareef krny waly khn hain
2026-09-01 07:09:42
22
bahrain.vibe84
Dr. Maryam :
Itni baty krny m time waste kry gyitni dair m tareef kr dy bhae
2026-08-30 23:23:46
14
syzainy
Sy imshah65 :
My husband
2026-09-01 13:38:53
0
sidraindubai
Mrs.shaikh :
Yeh toh kuch bol bhi raha hai mera wala tu Hmmm k alawa kuch bol te bhi nahi hai
2026-09-01 15:32:57
10
maahi8609
maahi :
red flag
2026-08-29 23:09:44
20
user1497781833459
🌺 رضوی سید 🌺 :
Meri b kbi tareef nai hoti . mje lga ye meri story chal rai h. mein b hr bar umeed tutne p roti hoon. mje b kaha jata h ye sb aksar k khayali duniya se Nikal aao vgera vgera.
2026-08-31 14:34:27
6
fariyalgohar
Fariyal Gohar :
kero aur bhoool jao 😂😂😂😂 kerty raho bus 😂😂😂😂😂
2026-09-01 16:31:35
2
blessedtobeblessings1
BlessedToBeBlessing💞 :
Great video for awareness 🤟🤟🤟🤟
2026-08-31 01:54:35
2
gull_writes7777
Gull :
kro or bhol jao❌️kro hi nhi✔️
2026-09-01 18:53:51
2
fatemaangel4
fatema :
kisi bat say happy nhi honga
2026-08-31 18:42:46
3
lotus_love01
I'm lotus :
Ugghhhh
2026-09-02 08:17:19
0
sehrish9257
Devine's :
my dacor room is lock Banda feel oqaat pita😂
2026-09-01 17:46:22
0
umaimacosmetics
umaima cosmetics :
me to apne bnda ka qatal hi kro wo react na kry to react inko har hal me krna parta hai😂😂😂😂😂😂
2026-09-01 20:01:43
0
bismakulsoom
Bisma Kulsoom :
actually I'm little bit agree with this guy not expect too much from each other ese drama or influencers se compare mat kro real relationship ko
2026-09-01 19:41:53
0
bacho.kimama
Sidra Abbasi :
Ham jo marzi kar le husbnd koi react ni krty bas bol k batana parta he k kesa.lag rha bina dekhy keh rhy han sai he
2026-09-02 17:58:15
0
chillax588
Chillax :
Shukr I don't have people like him
2026-09-02 01:04:54
0
To see more videos from user @deepakgarg485, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About