how is the acting so on point? the stages of emotions she felt. MIND BLOWING ONG. LOVE THIS!!
2026-08-30 16:15:17
34
Minie.Mode :
Jb sub mard aysy hi hain tu phir tareef krny waly khn hain
2026-09-01 07:09:42
22
Dr. Maryam :
Itni baty krny m time waste kry gyitni dair m tareef kr dy bhae
2026-08-30 23:23:46
14
Sy imshah65 :
My husband
2026-09-01 13:38:53
0
Mrs.shaikh :
Yeh toh kuch bol bhi raha hai mera wala tu Hmmm k alawa kuch bol te bhi nahi hai
2026-09-01 15:32:57
10
maahi :
red flag
2026-08-29 23:09:44
20
🌺 رضوی سید 🌺 :
Meri b kbi tareef nai hoti . mje lga ye meri story chal rai h. mein b hr bar umeed tutne p roti hoon. mje b kaha jata h ye sb aksar k khayali duniya se Nikal aao vgera vgera.
2026-08-31 14:34:27
6
Fariyal Gohar :
kero aur bhoool jao 😂😂😂😂 kerty raho bus 😂😂😂😂😂
2026-09-01 16:31:35
2
BlessedToBeBlessing💞 :
Great video for awareness 🤟🤟🤟🤟
2026-08-31 01:54:35
2
Gull :
kro or bhol jao❌️kro hi nhi✔️
2026-09-01 18:53:51
2
fatema :
kisi bat say happy nhi honga
2026-08-31 18:42:46
3
I'm lotus :
Ugghhhh
2026-09-02 08:17:19
0
Devine's :
my dacor room is lock Banda feel oqaat pita😂
2026-09-01 17:46:22
0
umaima cosmetics :
me to apne bnda ka qatal hi kro wo react na kry to react inko har hal me krna parta hai😂😂😂😂😂😂
2026-09-01 20:01:43
0
Bisma Kulsoom :
actually I'm little bit agree with this guy not expect too much from each other ese drama or influencers se compare mat kro real relationship ko
2026-09-01 19:41:53
0
Sidra Abbasi :
Ham jo marzi kar le husbnd koi react ni krty bas bol k batana parta he k kesa.lag rha bina dekhy keh rhy han sai he
2026-09-02 17:58:15
0
Chillax :
Shukr I don't have people like him
2026-09-02 01:04:54
0
To see more videos from user @deepakgarg485, please go to the Tikwm
homepage.