betul tu..bila seseorang datang meluahkan pd kita,itu bermakna kita terpilih..dia mempercayai kita,dia selesa dgn kita ,dia yakin dgn kita walaupun dia tahu,kita tak mampu pon nk tolong dia..Tapi pd dia, kita menjadi pendengar segala masalah dia,itu pon sudah cukup utk dia..tak semua org akan bercerita pasal kisah dalaman mereka melainkan dia sendiri dah tak mampu nak pendam lg..Dia perlu cari bahu untuk luahkan..Dan tanggungjawab kita pula,perlu simpan semua itu utk pengetahuan kita seorang saja.
2026-08-30 03:03:25
60
nj 🍃 :
Hmm tah lah . Serik nak jadi org yg “over sharing” “over act” . Dia yg mula bercerita kita pulak yang dikata jahat 🥺
2026-08-30 14:51:12
19
EllenaDesa Empire :
exactly 💯
2026-08-30 11:57:13
1
azie 85🙎🕶🌈 :
baik sibuk hal semdiri dr duk sibuk hal org yg xde faedah ea👍👍
2026-08-30 09:01:44
9
Ahfatt Fatihah :
hati2 nak sharing hal peribadi.. kdg time baik mmg ok.. lepas gaduh hbis semua dia spill.. tp diam ada batasnya.. jgn smpai dipijak2.. ada org dia rasa kita lemah bila kita diam je.. ada masa kene jgk lawan kalau kita tahu kita buat bende betul.. apa pun jgn la buat apa2 pun demi manusia sbb nnt kita akan kecewa.
2026-08-30 23:09:05
7
Nur Hidayah A. R ˗ˏˋ 🤍 ˎˊ˗ :
yg umur hampir 40an mesti dh mula sedar kan..yg x semua benda boleh diluahkan..tak semua orang boleh dipercayai,kdg yg rapat pn byk bertopeng..benda tu realiti yg dah lama org tua2 pesan,tapi selagi x lalui, kita xkan ambik serius kata2 tu..🙃
2026-09-01 04:36:46
1
67 :
"Belajar hormat, walaupon tak setuju" tu selalu kat tempat kerja
2026-08-31 01:19:46
3
Kentang :
Tapi kalau org fitnah kawan korg, korang buat apa?
2026-08-30 14:16:05
1
🐰Yatiyunk🐰 :
klau ada org bcerita maknanya dia pcaya dekat Kita...so jgn hncurkan kprcayaan tu...simpan..sbb pcaya tu susah dpat.
kdg ada org bercerita kat kita org itu sekadar nk uji kepercayaan dan amanah kita, dia nak thu kita bercerita tk pada kawan2 lain. saya dh test kawan baik saya. saya buat2 cerita, buat2 burukkan kawan lain. last2 dia cerita dan tambahkan cerita lagi. dan dari situ kita tahu kawan baik yg kita rasa dia baik siapa sebenarnya.
2026-08-31 03:30:31
4
sitiaishahshamlut :
berdamai kita dengan 🫴💐💐takdir yg Allah tentukan
2026-08-31 04:07:33
1
Ayu Zuhairin :
Apa rasa korang bila sembang² dlm grup privte terkeluar ke telinga org lain sbb mulut slh sorang dr grup tu yg kita percaya..mmg nama aku dah buruk sekarang 😏 mmg duri dalam daging betul punya manusia. Dia boleh senyap ja xnak left grup t, mngkin nk tunjukkan dia x bersalah lngsung sdgkan semua org grup tu tau perangai dia..
2026-08-31 01:39:44
0
AsNita91 :
diam lebih baik 👍
2026-08-31 03:23:57
1
Mariana Review :
kwn2 aku luah perasaan cerita pada aku, aku angguk. pastu Lupa apa diorang ngadu kat aku. aku ni jenis malas nk simpan. entahlah mmg jadi pelupa.😂
2026-08-31 11:24:16
1
AwanSembunyi :
faham
2026-08-31 01:58:53
1
YASMIN :
sy save n post..shbt✌
2026-08-30 23:57:07
1
azma :
Alhamdulillah..🤲🏻🤲🏻🤲🏻👍👍👍💯
2026-08-31 04:05:45
1
KaTT_KiMoRa :
betul tu👍👍🥰
2026-08-30 17:38:00
1
MiSS_AkiRA :
hadir
2026-08-30 13:10:59
1
Hamba Muhamad :
Assalamualaikum... sahabat
2026-08-30 04:10:36
1
ZurinaAnis :
zaman sekarang,"baik salah kain dari salah mulut"
2026-08-31 01:15:00
1
~ :
2026-08-30 00:04:27
2
Fatin Fathilah :
arrrrr entahhh.. dia yang nak cerita last2 aku yang dia cakap sebarkan dia punyer cerita. setan betul.mls la aku. selagi aku blh diam aku diam. jgn disogok2😂😂😂
2026-08-30 12:23:18
2
To see more videos from user @tanpanama9__, please go to the Tikwm
homepage.