@alithecounselor:

Muhammad Ali
Muhammad Ali
Open In TikTok:
Region: AE
Saturday 29 August 2026 15:05:45 GMT
10402
1014
107
19

Music

Download

Comments

userzb7uq3edi9
user28486240211 :
ise Liya tto bola ha east and west Ali Bhai is a best 🥰
2026-08-31 13:03:06
1
sky_angel0099
sky_angel :
bhai mny account create kiya hai but "user not verified " issue aa raha hai email ke section mein unverified issue aa raha hai. plz solution btaein....
2026-08-31 05:04:34
2
a67_81
𝘽𝙡𝙖𝙘𝙠 🥀 :
Sir id verfy kro and add me in group 🥰thank you
2026-08-31 10:47:12
1
farhan.rajput3333
@Farhan Rajput 🤑 :
Kisi ko b pat ha to reply krdo yr usd brl usd cop usd egpt nzd chf nzd cop en men se ek b live nhi show horha SB otc men ha bro reply
2026-08-31 07:12:55
1
rudiii719
Ruwaid Shehzad :
Aoa ali Bhai mny @EliteClassBianry lheka h saved msg main lkn wo nh khul rhi mujhe plz link bhej dy ap
2026-08-30 15:35:54
1
.azharali786
🌜[A°z.ح.a°R]🌒×{علی÷}🙊 :
bhai Mana daka ha par Quotex ma Fractal or super trend to nhi ha
2026-08-29 23:35:02
1
lllllllllllllllllll.804
￴User Death :
Ali bhi bahut tension me hu 😭😭😭😭
2026-08-29 15:11:02
4
yellow__lover.0
Yellow.💛 :
Ali bahi ye ap ka real account ha ?
2026-08-29 16:32:14
2
qureshi8625
QURESHI :
ek question yai strategy srif live market ki hai yai OTC ki bhi
2026-08-29 17:59:42
1
naini8026
°ح🥱🧸 :
Aslam o alikum ali bhai ..... kia hal hai...?
2026-08-29 16:08:33
1
ibrarahmadkhan23
💥MANDURI 💥 :
brother agar deposit easypaisa se kary Kiya pir withdrawal usdt me huskta ha???
2026-08-30 02:41:02
1
royalwolf01
𝐑𝐨𝐲𝐚𝐥 𝐏𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞 :
Ali bhi ya strategy mein b use Karta hon plz ispr ak detail video bna dein
2026-08-29 16:24:51
1
a.khan3717
A khan :
Ali bhai yar mera telegram account open nai ho raha koi idea batao plzz mene series join karna ha
2026-08-29 19:20:58
1
annas_6660
Annas :
ali Bhai telegram warr Chuka hai .. koi solution bty
2026-08-29 16:34:25
1
tuba.islam521
Thailand Tips Result :
Love u Vai
2026-08-30 11:46:59
1
zain.offical712
zain Ali :
Ali Bahe ma ap ka sation follow ni Kar Sakta mara pass telegram ni chalti VPN sa bi ma bot worried ho mara 50$ loss palic what app per bi ap chenal Bana la
2026-08-29 16:59:07
1
dataezvyv3s
Jauhar Ali :
investment plan ka Kya bana
2026-08-30 09:54:29
1
action.qamtey.kas
Action Qamtey kashmir :
great ali bhi
2026-08-30 17:17:08
1
crypto427
🚫🥺I TALHA FAZAL 🚫🥺 :
Brother ✅
2026-08-29 18:54:08
1
hasnain..052
CARYZ......? :
ali mashallah yah strategy acha work karta hai Mera Dua hai Kya Allah aapko Khush rakhe you ma ❤️❤️
2026-08-29 15:11:47
1
yklalagaming69
Y K ~ LALA :
Ali Bhai mainai apko message Kia hai TikTok par please apkai reply ka wait karonga 🥺
2026-08-31 13:31:26
1
ravenger100
J U T T :
AssalamuAlikum Ali bhai mana apka telegram join kia hoia hai Lakin apka signal ko use nh kar na aa raha muja jab app up ya down bata ho tabi trade kar ne hoti hai ya next candle pa trade kar ne hoti hai
2026-08-29 21:46:43
1
ranaadnan1928
ranaadnan1928 :
🥰
2026-08-29 17:54:34
1
aftabpukthoon
Aftab 💸Trader💸💸 :
Ali bahi youtube pa upload karo plz 🥰
2026-08-30 05:21:54
1
sohag.mollik786
Shohag :
Thank you brother Good strategy
2026-08-30 07:45:32
1
To see more videos from user @alithecounselor, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About