@mirzazubair492: Asli Dogar Saji Taste Review 🤤#Foodie #foodreview #foryou #unfrezzmyaccount #foodtiktok

Zubair watni
Zubair watni
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 29 August 2026 15:17:29 GMT
91318
3802
174
181

Music

Download

Comments

muddsrgillani
Mudassar Gillani 69 :
ya wale orgnil hai Baki sb fake hai
2026-08-29 18:39:04
16
desi.zaiqa.achar
Desi Zaiqa Achar :
jhoot koi free offer NI opening py
2026-08-29 19:09:22
10
alihussaindogar087
⚜️سردار علی۔حسین۔ڈوگر🚩 :
bhai ya waki orgnil hn
2026-08-29 16:04:24
9
maliksaqib7795
§@q! :
o pai location bhi mention kr de yar
2026-08-29 16:24:58
5
rana_subhan_rajput
رانا🚩 :
Bhai shadi ka khana kasa tha 😅
2026-08-30 19:32:02
5
usmanch3434
پنڈاں آلے🖤💯 :
Zubair bhai akele akele chale jaate free ka khane yaar🤪🤪🤪🤪☺️☺️kabhi hamen bhi sath le liya karo yaar
2026-08-30 04:51:51
6
ranashahid53
Rana Shahid Property advisor :
🤣🤣🤣 Bhai ye saje fareg Hy
2026-08-29 16:11:29
9
shamshaidhaidermoon102
Shamshad haider moon :
یہ بھائی کہہ رہے ہیں کہ کوارٹر ایک بندے کے لیے جب کہ میں نے مزدور پولی واری برانچ سے کوارٹر سجی لی اور ہم چار ادمیوں نے دل کھول کے کھایا تو فرق تو یہی محسوس ہوتا ہے میں ایڈوانس کہہ رہا ہوں یہ فیل ہو جائیں گے وہ سجی کیا جس میں پانچ چھ بندے جی بھر کے نہ کھا سکیں
2026-08-29 16:25:47
7
sherazrajpoot606
Sheraz Rajpoot :
Bhai aap na aaj tak joo be food ka review kiya hai ma na sab try kiya hai muja koi be passand ni ai joo cheese video mein hoti hai woh real life mein nahi hoti Ham bahut dis point hote Hain 😔
2026-08-29 18:59:22
5
noman.khan.baloch164
Noman Khan Baloch :
bhai brand ha is ki sajji boht achi ha
2026-08-29 22:12:49
7
oxamaqudrat
OXamaqudrat :
sab he fake ha passy xya krny wali bt
2026-08-30 07:27:53
5
abubakr_156
abubakr_156 :
fareed town wali branch ka taste zbrdst hy refill b free de rhy
2026-08-30 02:39:47
5
malik47wala
Malik :
asli dogar sajji yahi ha taste r quality zabrdst ha qwatr 2 3 sy admi easy kha skty rice
2026-08-30 02:47:02
6
ranaabdul.hafeez
RanaAbdul Hafeez :
location kahan per hai yaar yah
2026-08-30 05:54:39
7
tehmi134
tehmi134 :
koi free ni hy opening py
2026-08-29 19:22:11
6
a.z.858
A*Z# 858 :
koe ni tast Acha mazdoor puli wali sy HM NY khae thi chishtiyah walon ki Achi hy
2026-08-30 10:27:06
5
ahsan_.maqsood
Muhammad Ahsan :
o Bhai , Kuch din phely jo dogar saji ka review Kiya tha wo Kiya tha!?
2026-08-30 09:30:06
5
ch.nomitara25
N o م a ن c h :
muddasar shb lvl
2026-08-29 15:28:31
6
atikash3
Ati Ka Sh :
haha mufta mil gya tu bally bally js ny ni dya us se bura koi ni lvl ha is mufty ka🤣
2026-08-29 15:43:41
9
ahmadshah555555
Ahmad Shah :
Real Dogar saji
2026-08-30 05:12:29
4
irfanmatray
MATRAY 🔛🔝🚩 :
agr 1 adh sji Bhai sahb khud leyta to shayd bhatr ho jata 😁
2026-08-30 17:41:03
1
ranaazam07860
Rana Azam Sahiwal Alla :
yh fail hain bhai or hum phli bar gy 7:30 to inho ny chawal or saji ek din phly ki pari hui de di garm kar k ek bar mai ny bula kar complane ki to dbra change kr k di sajji to phr wohi or hum chor kar aa gy
2026-09-04 04:15:18
1
m.taqeeabbas5
Taqee001 :
Sardar Mudasir Dogar brand
2026-08-30 04:01:55
3
numan.ali.192
numan Ali 192 :
bhai locaton kaha ha
2026-08-30 05:09:38
3
ayan_ahsan
Ayan Ahsan :
Chk kren gy
2026-08-30 03:14:02
3
To see more videos from user @mirzazubair492, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About