Zubair bhai akele akele chale jaate free ka khane yaar🤪🤪🤪🤪☺️☺️kabhi hamen bhi sath le liya karo yaar
2026-08-30 04:51:51
6
Rana Shahid Property advisor :
🤣🤣🤣 Bhai ye saje fareg Hy
2026-08-29 16:11:29
9
Shamshad haider moon :
یہ بھائی کہہ رہے ہیں کہ کوارٹر ایک بندے کے لیے جب کہ میں نے مزدور پولی واری برانچ سے کوارٹر سجی لی اور ہم چار ادمیوں نے دل کھول کے کھایا تو فرق تو یہی محسوس ہوتا ہے میں ایڈوانس کہہ رہا ہوں یہ فیل ہو جائیں گے وہ سجی کیا جس میں پانچ چھ بندے جی بھر کے نہ کھا سکیں
2026-08-29 16:25:47
7
Sheraz Rajpoot :
Bhai aap na aaj tak joo be food ka review kiya hai ma na sab try kiya hai muja koi be passand ni ai joo cheese video mein hoti hai woh real life mein nahi hoti Ham bahut dis point hote Hain 😔
2026-08-29 18:59:22
5
Noman Khan Baloch :
bhai brand ha is ki sajji boht achi ha
2026-08-29 22:12:49
7
OXamaqudrat :
sab he fake ha passy xya krny wali bt
2026-08-30 07:27:53
5
abubakr_156 :
fareed town wali branch ka taste zbrdst hy refill b free de rhy
2026-08-30 02:39:47
5
Malik :
asli dogar sajji yahi ha taste r quality zabrdst ha qwatr 2 3 sy admi easy kha skty rice
2026-08-30 02:47:02
6
RanaAbdul Hafeez :
location kahan per hai yaar yah
2026-08-30 05:54:39
7
tehmi134 :
koi free ni hy opening py
2026-08-29 19:22:11
6
A*Z# 858 :
koe ni tast Acha mazdoor puli wali sy HM NY khae thi chishtiyah walon ki Achi hy
2026-08-30 10:27:06
5
Muhammad Ahsan :
o Bhai , Kuch din phely jo dogar saji ka review Kiya tha wo Kiya tha!?
2026-08-30 09:30:06
5
N o م a ن c h :
muddasar shb lvl
2026-08-29 15:28:31
6
Ati Ka Sh :
haha mufta mil gya tu bally bally js ny ni dya us se bura koi ni lvl ha is mufty ka🤣
2026-08-29 15:43:41
9
Ahmad Shah :
Real Dogar saji
2026-08-30 05:12:29
4
MATRAY 🔛🔝🚩 :
agr 1 adh sji Bhai sahb khud leyta to shayd bhatr ho jata 😁
2026-08-30 17:41:03
1
Rana Azam Sahiwal Alla :
yh fail hain bhai or hum phli bar gy 7:30 to inho ny chawal or saji ek din phly ki pari hui de di garm kar k ek bar mai ny bula kar complane ki to dbra change kr k di sajji to phr wohi or hum chor kar aa gy
2026-09-04 04:15:18
1
Taqee001 :
Sardar Mudasir Dogar brand
2026-08-30 04:01:55
3
numan Ali 192 :
bhai locaton kaha ha
2026-08-30 05:09:38
3
Ayan Ahsan :
Chk kren gy
2026-08-30 03:14:02
3
To see more videos from user @mirzazubair492, please go to the Tikwm
homepage.