@its.meer.forex: 90% traders ko Market Structure ka basic concept pata hota hai… lekin problem tab hoti hai jab LIVE market mein BOS, CHOCH, Inducement aur Valid Pullback ko exactly mark karna hota hai. #meerfx #foryou #creatorsearchinsights #besttradingstrategy #besttradingstrategy
𝐌𝐄𝐄𝐑.𝐅𝐗
Region: PK
Saturday 29 August 2026 15:20:18 GMT
Music
Download
Comments
ennie mennie :
real me ek hi leg me green or red nhi banti wo itni achi achi candle 😂
2026-08-30 08:20:11
0
WMT :
what do you prefer
live account or funded account
2026-09-01 00:37:37
0
yas 🇯🇴 :
lovely something I learn
2026-08-30 08:37:54
0
sheri :
wait kerte hi zindagi guzer jani but still waiting 🥱🥱🥱🥱
2026-08-31 18:45:06
0
user2012847741190 :
Good points
2026-08-30 14:29:28
0
꧁𓊈𒆜🅼🆄🅷🅴🅴🅱𒆜𓊉꧂ :
bro entry bi mark krain
2026-08-30 03:11:48
0
Imran Baloch :
pihly baat to ye chart itna simple nh hota
2026-08-30 05:45:45
5
فیضان صفدر :
ye konsa timeframe tha bhai?
2026-08-30 03:27:54
0
eraج :
2026-08-30 05:36:38
3
~A🏴☠️🤞🏻 :
bro entrys b mark Kary
2026-08-29 16:10:10
1
MD Saiful islam Rana :
2026-08-30 04:09:10
0
SAIM KHAN :
best teacher 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
2026-08-30 06:22:31
0
aloo stories :
axha sain
2026-08-29 15:28:24
0
Decent boy🥀💖 :
bro PDA RAY ka bata na batana
2026-08-30 01:30:44
0
ennie mennie :
mark karte karte puri zindagi guzar jayegi or jb entry milni hogi us waqt banda sorha hoga ya news tap karke nikal jaegi
2026-08-30 09:00:10
2
user2012847741190 :
Bhai sirf mark hi karna hai ya trade kahan lena hai ye bhi batao
2026-08-31 20:37:37
0
📈Trader Hossen📉 :
❤️❤️❤️
2026-08-31 17:20:58
0
Afaq 💖 khan :
🥰🥰🥰
2026-08-31 07:52:28
0
PK 💸Khan📈📉🌹 :
👌👌👌
2026-08-30 16:00:50
0
📈ٹیرڈر📉 :
💔💔💔
2026-08-30 15:06:07
0
i. M______single_boy_ 🙏 :
[Heartwarming][Heartwarming][Heartwarming]
2026-08-30 14:23:52
0
👑𝐀𝐃𝐈𝐋 𝐏𝐀𝐓𝐇𝐀𝐍👑 :
🥰🥰🥰
2026-08-30 14:19:24
0
👑𝐀𝐃𝐈𝐋 𝐏𝐀𝐓𝐇𝐀𝐍👑 :
😘😘😘
2026-08-30 14:19:22
0
🚩 :
😍😍😍
2026-08-29 15:27:43
0
To see more videos from user @its.meer.forex, please go to the Tikwm
homepage.
© 2021-2026 TikWM. All rights reserved.