@ak_mobile_fix: 100 may se kitna number dogi 💯✅ Mobile Repairing video, Charging jack kaise change kare ❤️✅ #MobileRepair #TypeCRepair #ChargingJackFix #satisfyingvideos #PhoneRepairTips
qsm se mane kese se b mobile repair nhi sekha hai or allkhumdallah top oztaz ho
2026-09-01 20:08:04
1
Haidry615 :
Pcb change ker do
2026-08-29 16:35:40
29
🌊ساحل :
Very easy work bro
2026-08-31 23:26:34
6
꧁☆*MR KAMRAN*☆꧂ :
Bhai ma b mobile repairing sikhna chta hon🥺
2026-09-01 13:56:22
1
ibrahim Afridi :
hmry ilaqy mi almost 100 si zyada mobile repair waly hi but type c change ka bolo tho kehty hi Pura panel change krna parega
2026-09-02 07:44:03
7
shailkhshahid :
just change strip
2026-09-02 12:35:12
1
💥︻╤── 🅼🆄🅳🅰🆂🅸🆁 ──╤︻💥 :
Mari phone bna do gi please 🥺 btao
2026-09-01 15:53:33
1
nice all frind :
very good brother 👏
2026-09-01 15:29:08
1
Ali 171 :
bhi kya yh chng kany see phone ki sim ki service 🙄 ja sakti meri ek sim nhi chal rhi or dosri ki service kidi ahti hin kadi jati 🫤 koi bhi bata sakta hin plz
2026-08-30 17:47:45
5
☆♡ⒷⓇⓄ㉿ⓔⓃ᭄ :
mera mobile band hu gya thaa per screen chenge kia mager screen ka masla nahi thaa charge bhi nahi le raha tha tu r repairing Walon Ne ye jeder screen ka pati dalna hai uska tura masla hai per wo bnaya mobile tek hu gia leken kabhi kabhi screen kam nahi kartaa
2026-09-02 16:24:58
1
MR TAYYAB :
boss ye jumper wire use ki ha Yaha py....
2026-08-31 15:32:30
2
ÃdêêL $hEiKh :
ma company ma yahi kam kerta hu Ma repair technician hu ♥️
2026-09-01 06:06:56
1
Sheikh.brothers :
aysa karigar hai kahan
2026-09-01 18:38:50
1
Ajay Kumar :
Mera type C ka charger khrab ho gaya hai theek ho jaye ga ya new Lena pare ga ?
2026-09-02 07:10:52
1
وھاب 53 آلہ :
میرے پاس ایک اوپو کا پرانا ماڈل موبائل ہے ایک دو مہینے پہلے وہ گرا تھا اور اس کے اوپر سے نا بائک گزر گئے تھے جس کی وجہ سے وہ فل ڈیمج ہو گیا تھا ان بھی نہیں ہو رہا ایک دو بندوں کو پلازم میں چیک کروایا ہے وہ کہہ رہے ہیں کہ اس کا بورڈ فارغ ہو گیا ہے ان نہیں ہو رہا پاور ائی سی کا مسئلہ کہہ رہے ہیں کیا وہ دوبارہ ان ہو جائے گا اس کے اندر ڈیٹا بہت قیمتی ہے
2026-08-30 04:08:25
2
fiaz 5911 💀 :
hi
2026-08-30 15:08:26
1
Faisal Waqas :
awesome
2026-08-31 13:14:50
1
Team..sorana :
bro red magic 5g ka jeek melega???
2026-08-31 11:44:52
1
Surendra Chaudhary :
good 👍
2026-08-30 13:01:47
1
Rooh ka Yaram❣️ :
bhi apki shop kidr ha ??
2026-08-31 02:55:36
1
It's Raja Sajjad :
yar china ka mobile ha uska C type charging jeck ni mil rahaa
2026-08-29 22:31:56
1
Mysterious :
how to repair green lines in the Sony Xperia 5 Mark 3…
2026-08-30 23:54:08
1
fiaz 5911 💀 :
ap key shop kdr h
2026-08-30 15:08:46
1
To see more videos from user @ak_mobile_fix, please go to the Tikwm
homepage.