@ak_mobile_fix: 100 may se kitna number dogi 💯✅ Mobile Repairing video, Charging jack kaise change kare ❤️✅ #MobileRepair #TypeCRepair #ChargingJackFix #satisfyingvideos #PhoneRepairTips

AK Mobile Fix
AK Mobile Fix
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 29 August 2026 15:35:06 GMT
628357
20727
166
774

Music

Download

Comments

usman..24
𝐔𝐒𝐌𝐀𝐍 𝐖𝐑𝐈𝐓𝐄𝐑 :
bro can simple Jack be changed into type c
2026-09-03 04:08:24
0
mohsin_ansari00
Mohsin_ansari :
ya bohat kam logu ko ata hai
2026-08-30 10:35:04
17
zaifasania
◥꧁huⷬzͬaͦifa♥࿇꧂ :
qsm se mane kese se b mobile repair nhi sekha hai or allkhumdallah top oztaz ho
2026-09-01 20:08:04
1
haidryfood.vibe
Haidry615 :
Pcb change ker do
2026-08-29 16:35:40
29
1sahil329
🌊ساحل :
Very easy work bro
2026-08-31 23:26:34
6
malikkamran7478
꧁☆*MR KAMRAN*☆꧂ :
Bhai ma b mobile repairing sikhna chta hon🥺
2026-09-01 13:56:22
1
ibrahimpubg750
ibrahim Afridi :
hmry ilaqy mi almost 100 si zyada mobile repair waly hi but type c change ka bolo tho kehty hi Pura panel change krna parega
2026-09-02 07:44:03
7
shahidmahmud81
shailkhshahid :
just change strip
2026-09-02 12:35:12
1
imudasirali24
💥︻╤── 🅼🆄🅳🅰🆂🅸🆁 ──╤︻💥 :
Mari phone bna do gi please 🥺 btao
2026-09-01 15:53:33
1
niceallfrind
nice all frind :
very good brother 👏
2026-09-01 15:29:08
1
ali171x
Ali 171 :
bhi kya yh chng kany see phone ki sim ki service 🙄 ja sakti meri ek sim nhi chal rhi or dosri ki service kidi ahti hin kadi jati 🫤 koi bhi bata sakta hin plz
2026-08-30 17:47:45
5
anjan.typist
☆♡ⒷⓇⓄ㉿ⓔⓃ᭄ :
mera mobile band hu gya thaa per screen chenge kia mager screen ka masla nahi thaa charge bhi nahi le raha tha tu r repairing Walon Ne ye jeder screen ka pati dalna hai uska tura masla hai per wo bnaya mobile tek hu gia leken kabhi kabhi screen kam nahi kartaa
2026-09-02 16:24:58
1
tayyab_hu_yara
MR TAYYAB :
boss ye jumper wire use ki ha Yaha py....
2026-08-31 15:32:30
2
_adeel_sheikh_official
ÃdêêL $hEiKh :
ma company ma yahi kam kerta hu Ma repair technician hu ♥️
2026-09-01 06:06:56
1
sheikhbrothers163
Sheikh.brothers :
aysa karigar hai kahan
2026-09-01 18:38:50
1
dearcomput
Ajay Kumar :
Mera type C ka charger khrab ho gaya hai theek ho jaye ga ya new Lena pare ga ?
2026-09-02 07:10:52
1
bilalmarth9703
وھاب 53 آلہ :
میرے پاس ایک اوپو کا پرانا ماڈل موبائل ہے ایک دو مہینے پہلے وہ گرا تھا اور اس کے اوپر سے نا بائک گزر گئے تھے جس کی وجہ سے وہ فل ڈیمج ہو گیا تھا ان بھی نہیں ہو رہا ایک دو بندوں کو پلازم میں چیک کروایا ہے وہ کہہ رہے ہیں کہ اس کا بورڈ فارغ ہو گیا ہے ان نہیں ہو رہا پاور ائی سی کا مسئلہ کہہ رہے ہیں کیا وہ دوبارہ ان ہو جائے گا اس کے اندر ڈیٹا بہت قیمتی ہے
2026-08-30 04:08:25
2
fiaz.59114
fiaz 5911 💀 :
hi
2026-08-30 15:08:26
1
faisalwaqas82
Faisal Waqas :
awesome
2026-08-31 13:14:50
1
team..sorana
Team..sorana :
bro red magic 5g ka jeek melega???
2026-08-31 11:44:52
1
surendra.chaudhar282
Surendra Chaudhary :
good 👍
2026-08-30 13:01:47
1
islam_sucha_deen313
Rooh ka Yaram❣️ :
bhi apki shop kidr ha ??
2026-08-31 02:55:36
1
rajasajjad699
It's Raja Sajjad :
yar china ka mobile ha uska C type charging jeck ni mil rahaa
2026-08-29 22:31:56
1
mysteriouscod
Mysterious :
how to repair green lines in the Sony Xperia 5 Mark 3…
2026-08-30 23:54:08
1
fiaz.59114
fiaz 5911 💀 :
ap key shop kdr h
2026-08-30 15:08:46
1
To see more videos from user @ak_mobile_fix, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About