@move.chiro.and.ph: Coccydynia (Tailbone Pain) Sharp, needle-like pain around the coccyx, often worse while sitting. Coccyx hypermobility or excessive movement can increase pressure and irritate surrounding tissues. Pain may feel like sitting on a hard or pointed surface. If you’re suffering from such type of pain than book your appointment with us: ☎️ 03127046166 #coccydynia #backpainrelief #physiotherapy

Dr. Yashal ali PT
Dr. Yashal ali PT
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 29 August 2026 15:56:06 GMT
163227
2698
49
500

Music

Download

Comments

syedakazm110
♥️سیدہ کاظمی♥️ :
but mry chot LG thi is jga py. is wja se pain rhti h bth k uthty
2026-08-31 04:28:19
0
hinarajput996
Hina rajput :
jab say meri delvry hui h mjy tab say bht dard h
2026-08-30 21:19:57
0
zaynabar01
ز🌱 :
Kal rt se e boht pain hori h
2026-08-30 11:20:33
0
s.l.s454
S L S🎀💞 :
muje be but zada Dara HOTA ha or ma 5 month parnemat ho to ma ka kare
2026-08-30 06:37:02
1
velvet_doll75
velvet_doll💫 :
pregnancy me ye drd ju hota🫡
2026-08-31 05:31:43
0
noturs_.shzz
♡🌷 Sش 🦢♡ :
me jab late k uthtii hu tab hota ha
2026-08-30 16:41:13
1
hiratalha31
❤️ ط ح♥️ :
Mje pargencey mai bht drd hota h
2026-08-30 17:56:43
13
nimrashafique123
Nimra Shafique :
but me pregnant hn aur bike sy gir gai thi is bone me bht pain hai 1 sec ni betha jara but physiotherapist ny ye sb ni kia khty abhi ap Ka kch ni ho sakta
2026-08-30 17:46:29
3
muskanali8769
muskanali8769 :
mujy pregnancy hai isliye haddi ke niche wale hisse mein Dard hota hai bethny ki vajah sy wsy Dard Nahin hota,,,,asa q h plz tell me
2026-08-30 18:33:38
3
ammurajput37
MRs HaaFi ✿♡ :
zyada khary hony sy hoti h mujy or phr boht takleef hoti
2026-08-30 17:22:53
2
rabia....09
🐣 :
agar ya pain pregnancy ma ho too...?
2026-08-30 12:20:18
2
_chzzz_
🍯 :
i fell and it's been 10 years i still get the pain
2026-08-30 08:52:53
3
ohsewgood
Oh Sew Good :
Dr sahiba... kehna ye tha k JB AP sound effects add krain to kindly in ka volume low kr dia krain. Baki video bht info thi🙄
2026-08-29 18:03:07
4
khadija.2589
khadija.2589 :
Mai cushion use bi kar k dekha lkin koi nai thek hoa to phir kya krna chahye?
2026-08-30 18:43:07
0
fantasyland1248
𝀈᪳𝆺𝅥𝆬᷼𝐒𝙿𝚈🦋 :
Meri kzn medicine leti thi but jb mujhy b same masla hona start hua mane just charpai pr bethna start kar diya now AlhumdulliALLAH I'm better
2026-08-30 04:09:26
1
rehan.qureshi3216
Rehan Qureshi :
mery sath yahi utha h
2026-08-31 06:48:24
0
aliali_7896
;@;@ :
mujhe bike pe bethne se hota h
2026-08-31 04:04:49
0
syedakazm110
♥️سیدہ کاظمی♥️ :
g mry b hti h is hdi m
2026-08-31 04:27:54
0
sanaaamir211
ثناء عامر :
mujh b yahe drd hai
2026-08-31 06:30:00
0
inoxent__9
🖤🥀 :
pregnancy me abi 7th month me start howa h
2026-08-31 04:42:53
0
cidd_alvi
Cidd Alvi :
same problem
2026-08-31 03:48:14
0
512ani
anii🌸 :
heha mujy bohtt drd hota hy boht main bath he nhi sakti bhen
2026-08-31 01:00:26
0
hamdan.afridi07
hamdan vip :
mujhe bhi ye drd bohat tha
2026-08-30 19:58:11
0
johnwick6405
John Wick6405 :
Mujhe yeh pregnancy main ho raha hai
2026-08-30 19:07:11
0
mrs.muzamil462
Mrs Muzamil❤️‍🔥 :
or agr yh pain after intercourse ho?
2026-08-30 14:34:36
0
To see more videos from user @move.chiro.and.ph, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About