@sundazeyx: #4u #fypシ

𝓂𝑒𝓁𝑜
𝓂𝑒𝓁𝑜
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 29 August 2026 15:59:29 GMT
330483
68932
238
7286

Music

Download

Comments

kimi_7205
Am1rul :
tkde guna kalau bukan kita yang dia nk
2026-08-31 03:14:30
608
aryytupai
simad 🐳 :
1 years for get fb 🤣🗿
2026-09-01 07:18:25
0
eemylianatasha
N A T A S H A ♡ :
perempuan kalau nak dia mudahkan , kita dah mudahkan tapi memang betullah bukan kita yang dia nak sebab dia tak usaha pun :)
2026-08-30 12:55:49
733
si_kucing27
¥🐱 :
hrummmmmmmmmmmmmmm
2026-08-31 10:55:17
0
4y3ddd_
Antuuu :
“You can be the brightest RED in the world, but you’ll never be BLUE to someone whose favorite color is BLUE. ✌️”
2026-09-01 05:31:11
1
nrirdyn
d :
if he want,he would
2026-08-30 18:44:25
1
intansalina25
intansalina25 :
dia yg nak kita , kita pulak beria kejar dia
2026-08-30 15:21:33
172
zahin_aizat
Zahin Aizat :
Lelaki kalau dia nak, dia usaha. Saya setuju. Tapi lelaki yang matang juga tahu, kalau seseorang itu tak memilih dia, sebanyak mana pun usaha takkan mengubah hati. Jadi bukan semua lelaki yang berhenti itu tak mahu… ada yang berhenti sebab dia akhirnya belajar menghargai dirinya sendiri.
2026-08-31 13:09:17
62
httpskygv
𓍼 :
dia taknak sebabtu tak usaha
2026-08-30 16:10:07
73
afiqqsirin
𝙖𝙛iq :
for her , i will 🤍
2026-08-30 14:25:33
20
4yraonly
RÆAyraá7VL :
lepas dh dpt? buat cm kita ni tkde hati 🥰
2026-08-30 21:32:21
10
aqilnaqiuddinn
QIL :
Kita yg usaha orang lain yang dapat 🤣
2026-08-31 02:07:09
7
yumchekk
𝔂 𝓾 𝓶 :
y15 v1 insyallah🤲🏻
2026-08-31 13:12:11
5
user981015a
zar :
setahun setengah punya usaha😊
2026-08-31 13:14:52
7
thgizz4_
￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴￴ ￴ ￴ :
“usaha la macam mana pun kalau pilihan dia orang lain kita bole buat apa”
2026-08-31 03:59:00
7
kwittiem1sy
⋆˚꩜。 :
yes , and perempun tu akan mudahkan kalau dia nak kamu
2026-08-30 17:49:14
7
airiel811
Airiel :
Aq tngh usaha kan nk memiliki dia tapi kalau dia usaha untuk memiliki org lain saya nk buat macam mna🥰
2026-09-01 03:20:51
0
qyu.name
. :
Ayat manis delupai tapi bila tak bagi ayat manis kata takde effort . My effort are through action when I say I want to married u . I remember that sentence everytime I go kerja cari rezeki halal fo u . But u ?. U forget when I dont remind u I want to marry u
2026-08-30 15:33:47
5
xx8s07
AZZAMIL :
jangan cakap pasal setia 2 tahun yang lepas aku pernah menunggu seorang wanita namun dia pilih untuk berkahwin dengan lelaki lain setelah daripada itu aku tidak percaya cinta itu wujud
2026-09-01 02:27:01
3
amaddhaikal
amaddhaikal :
jangan borak usaha , aku kejar dia even dia memang nak tinggal aku , aku dihina dengan member dia , orang terdekat dia sebab aku merayu jangan tinggalkan aku macam takde maruah or harga diri , 3/4 bulan dah dia tinggal aku and sampai sekarang aku takde pengganti tapi dia? baru 3/4 minggu terus keluar dengan ex , and now budak sekolah dia pulak nak masuk meminang dia , aku? aku macam orang bodoh sampai sekarang rasa sakit macam baru semalam kene tinggal? bestie dia benci aku , downgrade aku , sampai cakap dia selama ni mengejar je ex dia kalau kene tinggal tapi kenapa kalau aku dia tak kejar sebab aku problem , dia tak boleh hidup susah , dia cantik and dia perlukan lelaki yang berupa untuk dia , dia pandai so dia perlukan lelaki educated untuk dia , kalau semua tu dia nak kenapa dia buat aku rasa sayang and fall dengan dia? sakit aku sampai harini even dah 3/4 bulan berlalu , even dah break aku usaha pujuk ,belikan bunga , belikan makan even dia tak mintak , bukan mengungkit cuma aku pon ada usaha nak dia balik , aku pendosa tapi aku sayang dia bukan sebab body or nak sedap semata mata , 23 tahun hidup , dia perempuan pertama yang buat aku fall in love macam ni , banyak aku ubah diri untuk dia , aku cari orang untuk tolong aku for outfit , aku stop main motor just for her , but apa aku dapat? aku just dapat tengok dia bahagia dengan orang lain , aku post threads semua pasal dia , but her member lelaki zaman sekolah serang and cakap aku memalukan dia , tu salah and aku admit but sakit aku? sengsara aku? macam mana aku hadap hari demi hari dengan sakit tu , hari hari relapse , kene berlagak kuat depan member , depan mak ayah , depan kawan kerja , sebab taknak nampak terlampau lembik menangis sebab perempuan , tapi aku dibuang macam takde hati perasaan , aku tahu dia takkan balik tapi kenapa hati aku tak boleh accept benda tu
2026-09-01 04:35:56
4
dakwan__
Syazwan :
Usahala mcm mn skli pun , mak bpk sana tkkn terima ;)
2026-08-31 12:33:33
0
manqill
. :
usaha dah takde hasil jugak,sebab lelaki tanpa rupa akan selalu kalah😞😞
2026-08-31 05:47:37
4
To see more videos from user @sundazeyx, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About