amaddhaikal :
jangan borak usaha , aku kejar dia even dia memang nak tinggal aku , aku dihina dengan member dia , orang terdekat dia sebab aku merayu jangan tinggalkan aku macam takde maruah or harga diri , 3/4 bulan dah dia tinggal aku and sampai sekarang aku takde pengganti tapi dia? baru 3/4 minggu terus keluar dengan ex , and now budak sekolah dia pulak nak masuk meminang dia , aku? aku macam orang bodoh sampai sekarang rasa sakit macam baru semalam kene tinggal? bestie dia benci aku , downgrade aku , sampai cakap dia selama ni mengejar je ex dia kalau kene tinggal tapi kenapa kalau aku dia tak kejar sebab aku problem , dia tak boleh hidup susah , dia cantik and dia perlukan lelaki yang berupa untuk dia , dia pandai so dia perlukan lelaki educated untuk dia , kalau semua tu dia nak kenapa dia buat aku rasa sayang and fall dengan dia? sakit aku sampai harini even dah 3/4 bulan berlalu , even dah break aku usaha pujuk ,belikan bunga , belikan makan even dia tak mintak , bukan mengungkit cuma aku pon ada usaha nak dia balik , aku pendosa tapi aku sayang dia bukan sebab body or nak sedap semata mata , 23 tahun hidup , dia perempuan pertama yang buat aku fall in love macam ni , banyak aku ubah diri untuk dia , aku cari orang untuk tolong aku for outfit , aku stop main motor just for her , but apa aku dapat? aku just dapat tengok dia bahagia dengan orang lain , aku post threads semua pasal dia , but her member lelaki zaman sekolah serang and cakap aku memalukan dia , tu salah and aku admit but sakit aku? sengsara aku? macam mana aku hadap hari demi hari dengan sakit tu , hari hari relapse , kene berlagak kuat depan member , depan mak ayah , depan kawan kerja , sebab taknak nampak terlampau lembik menangis sebab perempuan , tapi aku dibuang macam takde hati perasaan , aku tahu dia takkan balik tapi kenapa hati aku tak boleh accept benda tu
2026-09-01 04:35:56