@rishtadilseofficial0: hai" 😭 Mushkil waqt me sagi behen ne saath chod diya, lekin shohar farishta ban gaya ❤️ Kya behen ko aana chahiye tha? Comment me batao 👇 Apni behen ko tag karo jo mushkil waqt me kaam aati hai#emotionalstory #husbandwifelove #pregnancylife #sisterlove #fyp

Rishta Dil Se Official❤️
Rishta Dil Se Official❤️
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 29 August 2026 16:53:28 GMT
229725
14377
575
2440

Music

Download

Comments

aish.chaudhary
Aish Chaudhary :
same situation but mare choti bhn mary sath hai pregnancy k start sa abi tk wo mary bachy ko b smbhalti ghr ko b aor mjy b ab 3 sep ko c section hai Allah khair kry
2026-09-01 08:16:14
1
pearciouspearl
lawaaris badnaseeb 🥲😢 :
apny wasay koi apna ni hota maire olad hui to sas 7month bad ksi shadi ma dekha bety ko 15mint KY reshty pr rhti ha. maira koi b ni tha mairay jtny b operation huway apdex KY operation ma to set antia utha KY la kr jti they
2026-09-01 02:42:01
2
fizakhanzada985
Fiza Khanzada :
meri behn tu humary gaun sy ai hai sirf mery liye I am so lucky meri pregnancy mein
2026-08-30 19:15:23
1
kirannoor344
Kiran ♥️🤗😎 :
mere mushkil time per Meri mamma kam I thi
2026-08-31 14:13:29
2
hira.shahzaib.imz
Hira Shahzaib imzo :
Meri 3rd pregnancy mere lie buhat tuff thi ek 10 years old boy nonverbal autistic beta ek 4 sal ki choti beti us k sath hote hoe Apne 9 month complete krna buhat tuff tha but thank God sb theek raha
2026-08-30 17:18:55
1
mahi.malik534
Mahi malik :
yahi same mere sath howa man tak ne jwb de dia or pr mera bp high ho gea or mere bete ki death ho gei 😭😭😭😭😭😭😭
2026-08-31 04:07:27
2
muhmmad.rayzada
Muhmmad Rayzada :
bilkul real h koi ni ata mn dalivry k dosre din ghr ka kam shoro kr deti hon
2026-08-30 01:25:20
61
sairakha20
Saira Rehman❤ 🦋 :
Alhumdulilah Meri Maa ko Allah pak seht zindgi dy unho n kbi akila ni chora
2026-08-30 05:44:51
36
sabarehan67
𝐂αƤŘⒾᑕ𝕠𝓻𝓷 :
Meri second pergenci h ya hi halat h Meri koi b esi halat mein Sath nhn deta baby paida ho ga sub aajaen gy
2026-08-29 19:32:09
12
mahanoor580
Maha Noor :
agar shohr acha ho to Kisi ki zarort nhi parti
2026-08-31 05:53:29
10
sana.ahmad849
Sana Ahmad :
same situation video dekh kr bhot Rona aaya mery to 2choty bachy hai or kl operation hai bs Allah ka aasra hai
2026-08-30 05:22:06
10
atharkhan7342
محمد اطہر خان :
قدموں تلے جنت یہ مقام یونہی نہیں مل گیا، ایسے وقت صرف شوھر ساتھ دینا جانتا ھو، تو بیوی ھر طرح کی تکلیف برداشت کر لیتی ھے۔
2026-08-30 23:04:34
10
amnakashmiri05
aamna Kashmir :
میرے پاس آ جاتی تھی میری بہن اور میری امی اس حالت میں اکیلے نہیں چھوڑا مجھے میری بہن اور امی نے😭،،اور آ ج وہ دونوں مجھے اکیلے چھوڑ کر بہت دور چلے گئے ہیں جہاں سے کبھی کوئ نہیں آ تا😭😭😭😭😭 آ ج میں بلکل اکیلی ھو گئ ھوں نہ امی نہ بہن نہ ابو،،، اب بھابھی ہیں وہ آ جاتی ہیں میرے ساتھ بہت اچھی ہے میری 4 بھابی ماشاءاللہ سے
2026-08-30 11:36:08
10
.jani.oye74
😘 my love S 😘 :
اللہ پاک کا شکر ہے میری بہن نے میرا بہت ساتھ دیا ہے میرا یہاں تک کہ ڈلوری کو بھی ٹائم تھا ا ابھی دو منتھ رہتے تھے تو وہ اگئی تھی ماشاءاللہ وہ تین مہینے پہلے رہ کے گی اور میرا پورا اچھی لگی اس نے سنبھالا
2026-09-01 04:54:32
1
mrsjohnson062
Mrs Johnson :
husband h na ksi ki zrort ni
2026-08-30 04:44:40
2
hababamalika
sanam🫂💜💜❤️❤️🩷🩷💝💝🩶🩶🩶 :
video bhejiye
2026-08-31 01:14:32
1
hubbywifey120
❤️😘(Hubby ki Jan)😘❤️ :
ALHAMDULILAllah Allah ne husband axha dia h wo khyal rkhty hai ksi ki need hi nh or agr bhn ya Ami ko bulao tu wo bhi ajaty hai mre Kam k lye ye mjy le jaty h baqi sural walo Sy koi umed nh hti na baby hone Sy phly na bd m maa bhn hi Kam ati hai bs
2026-08-30 03:47:05
4
zabi3167
Zabi :
kiya batye meri koi behn nh
2026-08-30 05:54:07
1
sumbo522
SumbO :
Kitni mushkil hojati h life shadi k bd...
2026-08-30 15:20:05
6
farooq.butt043
kiranFarooq :
same meri story hy meri sis ny b yehi bola hy fark sirf itna hy k vedio m 1bacha hy mery 2 hy or 3td any wala hy
2026-08-30 09:20:13
1
ayeshakhans47
Ayesha Khan :
ajkal koi apna nhi bs achy Tim me sb hoty hain mushkil me koi nhi
2026-08-30 17:38:31
1
amirkati0
zoya :
mein bhi is halat mein akeli Hu Mera Shohar hi hai mery pass bus
2026-08-30 11:58:18
1
chahno56
Hasnain Prince 🤴👑 :
Main ne apny susral main Sub ka her mushkil time main Sath diya Lekin ab Meri dafa koi NAHI Sath Sirf Meri ammi
2026-08-30 14:27:07
1
nisha786110.1
nishagulaliza :
mere tu sagi maa ni aiye sas or husband hi Kam aiye
2026-08-29 22:29:44
2
poetryqueen591
💜💜💜❤️❤️❤️❤️❤️ :
meri maa ny or meri choti bheno ny boht sath dia mera meri sb sy choti bhen ny boht hi khiyal kiya tha mera jo abhi 12 sal ki h allah pak meri bheno k naseb achy kry or jo meri bhen married h us ki sb mushkil asan kry meri maa ko sehat wali lambi zindgi dy ameeeb☺️☺️
2026-08-30 05:59:49
2
To see more videos from user @rishtadilseofficial0, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About