in k ko isaid effct ha kia ‘ ma injection ka soch rhi butt sb bol rhy ha wo mota kr deta ha wghitegain hota ‘ ab smj nhi a rhi kia kro ‘
2026-09-04 10:33:00
0
muhammadawais19625 :
in m s best option kia h
2026-09-03 10:45:09
0
فاطمہ :
سب سے بہتر حل پرہیز ہے بس
2026-08-29 23:36:45
75
blush by zee salon :
hm just prhaz krty ya to bht khofnak chezy h
2026-09-01 16:15:24
6
zartasha ab :
mne capsule rakhwaya howa he bazu wala
2026-08-30 06:06:32
18
Hooriya :
Mera 5 saal ka gap h without any medicine or treatment naturally gap kiya just mery hubby nay compromise Kiya discharge vagina may na ho tu it's safe yh methods bht khatrnak han ink bht nuqsan han
2026-08-30 05:33:38
29
Fatima Imran :
یہ سارے طریقے عورت کیلئے صرف بیماری کا پیغام ہیں ۔۔ خدارا خواتین اپنے ساتھ کوئی تجربہ نہ کریں اپنے مردوں سے کہیں وہ پروٹیکشن استعمال کریں
2026-08-31 05:37:12
38
Hurain fatima :
Meni bazo me kapsol raka ha us se me bhot MOTi ho gaye
2026-08-31 11:58:00
6
🦋Fara RaO🦋 :
3 months Wala injection lgati hu m but us se mra wight bht zada hora h
2026-08-30 09:16:24
9
foji Ki wife pathani :
sub ka noksan bi ha bss bihtar ha husband se dor rahe 3 month ho Gaye ek hi room Mai dor hen Belkol pet hon😁
2026-08-30 01:11:25
12
Muhammad subhan :
api Maine IUD rakhwai hai lkn mera jism phool rha hai aur pean bohat hoti hai nailo me mansis b bohat teaz aty hai
2026-09-01 20:13:35
3
Manobilli786 :
btl is the best
2026-09-02 18:33:34
0
ح :
or Jin KY husband out of country ho wo aty hi 2.3 month KY liy tu muj lgta hai injection thk hai hai bnda aik lgwa ly 3 month KY liy way kabi try nhi Kiya lsi NY use Kiya hai Tu plz btya gaa humra ABI aik baby hai or 2nd any wala hai ab gaap Ka dill hai asily ouch rhi hon Kasi NY injection use Kiya 3 month KY liy Tu plz lazmi btyna.
2026-08-30 06:26:21
5
Zahra :
bachy phir b a jaty hn....🥰🥰🥰
2026-08-30 07:44:47
8
🐣𝑴𝒐𝒉𝒂𝒎𝒂𝒅 𝑨𝒃𝒆𝒆𝒓🐣 :
Dr Mera beta 9 month Ka hai Mashallah se ab Kuch dino bad 10 Month Mein lag jayga Mera c section Howa Tha kia ab Mein dubara Pragnant ho sakti Hun abi
2026-09-01 17:18:11
2
٫٫دلِ ناداں ؛؛؛ :
mera baby 2month ka hy famela table save hy kia
2026-09-01 04:11:56
2
😭😭😡😡 :
hum nay bohat Kam ki Kun maslay ban jatay han maray 2 baby ak year's men 2 c section or ab 3rd anay Wala ha shdi ko Mari abi 3 years nh howay
2026-08-30 05:06:44
6
faisalabadi_kuri87 :
mny suna ha k ek spry ha agr wo krwa ly to prgncy ni hoti kia ksi ko pata h spry ka kabi suna h ap logu ny
2026-08-30 15:06:07
6
MUHAMMAD ABDULLAH :
saray ghlt ha jis NY Jo krwaya side effects hain bht
2026-08-29 18:51:35
7
Rehan Rmr :
7 best hai Kisi chiz ki zarorat nahi hoti
2026-08-30 16:20:31
0
Atma :
Please ap mjy ye bta dyn k jab periods any mein 4 din Baki hn to hamal ho skta Kya?
2026-08-30 07:59:50
1
.♡✿Ghã زål✿♡. :
assalamualaikum mam mjy koi b method soot nae kea MN buht preshan hn
2026-09-01 17:47:29
0
Gujjar M :
Dr.please reply me Mera c.sec hua ha 26 July ko or 3 din bad mera beta fot ho gya ab mery husband chahty hn hum dobara conceive krny ko to plz ap mujhy guide krdy hmy kitny month ka waqfa lyna chahiye plzzzzzzz
2026-08-30 05:45:14
0
🌺iqra🌺 :
in ma sa kuch bi ni krna chiay sub k muksanat hin bus husband wife khud khyal rkhin or caer krin
2026-09-01 12:43:25
4
To see more videos from user @drabeerwaqar, please go to the Tikwm
homepage.