@azwanrazak01: @KingShahx aku akan pegang shah kata2 ni, andaikata rezeki aku sampai, aku nk cari balik kau dan aku nk ucap “terima kasih” kata2 kau buat aku terdiam… #kingshahx
Shah ni kadang-kadang bagi career advice yang bagus
2026-08-30 01:00:31
794
Mr.Mòmò🍪 :
silap kita 1 ja ,kita cuma nmpk kejayaan org ja tpi kita xnmpk struggle dya sblom dya brjaya...
2026-08-30 04:25:25
286
քʊȶ•ƈք🗣️ :
ramai takut gagal kerana mencuba..sedangkan kau dah memang gagal kalau kau tak mencuba
2026-08-30 07:43:33
215
penggg :
berani untk try something new selesa bukn bermaksud kau tak mampu ..kau cume xnk cube dn takut untk try bnde baru...
2026-08-30 03:46:44
94
KojiiMiora :
RM3 yang berbaloi mantap ketua
2026-08-30 08:06:13
136
syaii :
Satu je keyword dia. “Bersyukur”.
2026-08-30 18:56:48
34
RyuTechZ :
ingat yang bagi kita sihat untuk usaha tu sapa , yang bagi kita kaki untuk jalan untuk usaha tu sapa , so kita kena buat mana dulu sebelum usaha ? minta dulu dengan sebenar benar minta , bangun tahajud , dhuha semua jaga , sebab masa dan kesihatan tu ALLAH yang bagi untuk kita ada kemampuan untuk usaha, yang bagi jalan tu ALLAH , kita manusia x tau mana nak jalan , hanya ALLAH yang tau , so doa lah usaha dekatkan diri dulu , ramai je dah berjaya tapi lost then jadi susah sangat , sebab tu perlu dekatkan diri dengan ALLAH dulu
2026-08-30 05:17:11
37
OmodProton :
high quality advice 🔥
2026-08-30 03:32:57
70
ace :
betul.. kepada para doctor yg stuck dlm system kkm, keluar cari tempat lain.. 👍
2026-08-30 11:08:24
30
jazz :
satu lagi boleh diselitkan sebagai ingatan pd umum kita jangan selalu bandingkan diri kita dengan orang yg lebih atas dr kita,sebaliknya selalu tgk org yg berada dibawah kita kat situ kita akan belajar erti bersyukur,biarlah tak mewah yang penting cukup hidup didunia ni dpt happykan anak bini pun dh alhamdulillah,dunia ni bukan tempat tinggal selamanya,sbbtu nabi lebih suka bersederhana,jgn lupa yg dunia ni penjara bg org mukmin,dunia tmpt kita bercucuk tanam,akhirat tempat kita menimba hasil,so conclusion dia kejar akhirat nescaya dunia insyaallah milik kita,jaga solat jaga ibadat Allah jaga hidup kita,boleh kejar dunia tp jgn jd hamba duit,biarlah seimbang dunia akhirat🥰
2026-08-30 12:16:33
10
Cyan :
satu lg jangan pernah ada comfort zone 👍🏻 comfort zone buat kita bunuh berusaha kuat
2026-08-31 05:06:04
7
Heri :
kebenaran itu pahit. 😁
2026-08-30 01:58:54
37
yazin :
malam tadi kan
2026-08-30 01:10:42
21
qibz 🪫 :
bersyukur dia punya keyword, kawan2 aku semua berjaya, gaji ribu riban. aku je yg masih biasa. alhamdulilah masih boleh survive. Bersyukur 🤝
2026-08-31 06:21:48
6
Num137 :
betulll.. dan biasa nye ade reason knapa dia tahan 10 tahun tempat yg sama..sbb dia dah selesa...selesa tu juga adalah rezeki yg dia dpt..nk mintak byk2 mmg xdpt ahh..nk lebih kne usaha dan cuba...klau ko dh selesa...ko dpt la lebih kt selesa,,tp harta mgkin takat tu je lahh..sbb ko dh dpt selesa tu..nk demand lebih kne usaha dan cuba lebih
2026-08-30 02:06:02
18
Imransyauqi :
Uish. Deep sangat ni. Pakar motivasi pun jarang bagi ayat paling dekat dgn orang yg mengalami kegagalan hidup.
2026-08-31 02:44:15
6
Arayashi⌛ :
Jalan yang salah bukanlah salah mencuba tetapi langsung tidak mencuba
2026-08-30 13:23:37
5
Meer :
Kalau ko xnak cuba benda baru atas alasan sudah selesa dgn kerja skrg, Stop cari cara untuk improve. Tapi cuba belajar untuk bersyukur, if kau xboleh belajar utk syukur. Boleh cuba bidang baru.
2026-08-30 10:35:46
9
[Xk]Obito :
awal² video aku fikir benda lain lepas dengar shah ckap smpai akhir.. fuhh terbaik siot.. aku lebih kurang yg donate tu lah.. cuma aku tak mengeluh dan bersyukur walaupun aku tak kaya.. aku ada bnyak contoh yg berhenti kat tempat kerja aku sekarang jadi lebih teruk , sebelum berhenti bukan main ckap kerja sini best kerja sana best , gaji sedap , gaji besar.. last² mula balik basic 1700 , padahal kat tempat aku ni basic dh 3k dh.. sellu mengeluh gaji tak ckup , boss tak layan.. aku yg tengok aku tahu lah kenapa gaji tak ckup padahal gaji aku hampir separuh gaji dia pun cukup.. kerja sebulan tak kurang dari 10 hari cuti , hutang bank , hutang kereta , hutang orang.. aku taknak lah ckap lebih panjang.. banyak lagi hal dia..
2026-08-30 01:47:50
11
irumikun :
nice
2026-08-29 23:05:07
7
wan_wannn_wannnn :
pelik manusia, kejayaan diukur dari kekayaan.. padahal otak tu still dkt situ.. ko ikot org ikot style org mmg tak bole go lah.. setiap org yg berani mencuba inshaAllah ad kejayaan.. cuma tngok mcm mana kau ukur makna kejayaan.
2026-09-03 11:02:50
1
Amzz_ :
motivasi yang terbaik yang pernah aku dengar sumpah
2026-08-31 01:36:04
4
Sooooooot :
king shah mulut mmg lancang tp nasihat die buat kekwn yg tgh jatuh tu komfom bangkit blik
2026-09-01 11:37:13
3
Boss Muda :
🔥🔥🔥
2026-08-30 08:17:48
1
To see more videos from user @azwanrazak01, please go to the Tikwm
homepage.