O bhai zarori call bhi ho sakti hai , bas is qoum ko camera ka istimaaal nahi aya abhi tak..Doctor Ismail is one of the finest doctor in Tehsil Bhera . Please avoid spreading hate 🙏
2026-08-30 12:15:01
3
shaziii590 :
hmary Dr bht achy Hein bht dehan se hr patient ka chup krty hn fone m b to koi marez hi ho ga itny achy insan k bary mn b log bolna ni chorty had he wesy
2026-08-30 03:37:53
4
Ehtesham Sham :
bhai jan...doctr sab asy nai, han bht achy insan han....
2026-08-29 21:47:48
3
jani :
Bhai wo ms SBA ha
2026-08-29 18:41:26
0
Saqi Bhatti :
bahot achy ha doctar ismail sahib 🥰
2026-08-29 19:54:32
2
HAiDRii AWaN( بھیرے آ لہ) :
yeah doctor bout acha insan ha baqi call zarure be to ho sktii ha
2026-08-29 20:57:46
1
Ch Z :
Jo bhi hai unki bhi to family hai unko bhi to koi km ho skta hai
2026-08-30 03:47:05
6
ضدی راجپوت بھیرے آلہ :
شہری خود بول رھا ھے جس نے ویڈیو بنای ھے
پلیز اسکا بیان دھیان سے سنیں
2026-08-29 18:29:13
14
مہر آئرن سٹور زین پور :
ہم جس ٹائم بھی گئے ہیں بہت اچھے طریقے سے چک اپ کیا ہے
2026-08-29 18:28:15
11
awaiszafar655 :
اپنے کمنٹس پڑھو کوئی ایک بھی انکے خلاف بولا ہے ؟؟؟
2026-08-30 08:37:18
6
𝙈𝙖𝙡𝙞𝙠 𝙕𝙪𝙗𝙖𝙞𝙧 :
bahot achy dock hain
2026-08-29 20:35:18
1
Malik 789 :
ڈاکٹر اسماعیل بہت اچھے انسان ہیں
2026-08-30 05:05:09
2
Tahir Abbas :
Ye doctor ismael han. Bahot grate insaan han. Mob py b shyad koi mareez ho ga.
2026-08-30 08:58:07
1
رِضْوَان خَان بَھٹِّی💧 :
معذرت کے ساتھ کسی کی اگر دل ازاری ہوئی تو مجھے معاف کرنا ویسے لوگوں کا کام ہے باتیں کرنا ڈاکٹر صاحب بہت اچھے ہیں ان پہ اور بھی بہت سی ذمہ داریاں ہیں بندہ کسی مسئلے میں بھی ہوتا ہے
2026-08-30 16:46:04
0
💕KKME💖❤️ :
call b to sunni hoti hy koi zarori call b aa sakti hy bhai
2026-08-31 07:32:42
0
ناصر محمود :
رانا صاحب اسمعیل صاحب ایم ایس ہے اسکے باوجود او پی ڈی کر رہے ہیں اس بات پر بھی دھیان دو انکا کام منجمنٹ دیکھنا ہے
2026-08-30 08:45:38
1
Malik Ashir Awan :
MS hain woh sare hospital k mamlat uno ne sambhalne hote hain 2 bat koi woh emarjancy mein ni behte huwy na e udr koi peient emarjancy hay emarjancy call e ai ho gi woh sun re hon gey
2026-08-30 05:04:24
1
AR.TRADER'S (Auto parts) :
اچھا ہونا اور ذمہ داری ادا کرنا الگ بات ہے
2026-08-30 17:39:27
0
Mehboob Gondal :
کوئ بڑی بات نہیں
2026-08-30 16:24:53
0
𝑹𝒂𝒋𝒑𝒐𝒐𝒕 𝒋𝒉𝒆𝒍𝒂𝒎 :
To kaya duty taim mobil gr rak k aya kren koi cl zaruri b hoti ha janb har ak ko galat na bola kro
2026-08-31 10:06:17
0
itsarshmanking :
:ڈاکٹر صاحب بہت اچھے انسان ہیں قابل تعریف کی لائق ہے
2026-08-30 17:52:29
0
🔥مہر عقیل( حسنانہ )🦅 :
Doctor Ismail is very nice person Allah pak in ko Hasido ka Shar sa mehfoz rakhy ❤️
2026-08-30 17:58:10
1
ملک خضر حیات کوھلی :
جی میں ان کا محلے دار ھوں رات کو 2 بجے بھی جگایا تے جاگے نے اور مریض کو چیک کیا فیس بھی نہیں لی
2026-08-30 16:42:50
0
adnan baloch :
nice man doctr sb
2026-08-29 18:42:24
0
To see more videos from user @zidirajpoot8370, please go to the Tikwm
homepage.