ma NY AP ko phly bi comment Kiya tha lkn AP na reply nhi Kiya🥲
2026-08-30 17:13:41
1
@bushy_baddie :
api big fan plz reply
2026-08-29 18:29:44
5
jannat🐻 :
Firrsstttt
2026-08-29 18:24:31
5
Sadia Absar :
mein NY b one shirt Leni hi do tarozar hi mery pas😂
2026-08-29 18:41:27
6
💗 :
Zindagi mn pehli bar itni jldi Kisi ka vlog Samny aya wow 😭
2026-08-29 18:28:39
6
@lavcutie zainab🌷 :
ya aap ka official account ha?
2026-08-29 18:28:11
3
😎Talha Malik 🔥 :
I love it ❣️
2026-08-29 18:29:19
3
Rumaan :
First
2026-08-29 18:25:27
3
عیشو 🦋 :
api ap kah edits banati hun plz support kary.....
2026-08-30 12:45:09
2
Hashim Bajwa :
main NY kbi Kise ko comment ni kia ap ko kia bs plz reply
2026-08-29 18:33:55
3
𝙈𝙖𝙙𝙖𝙢 𝙜 😎🙃 :
Ap Kha Sy Han Hr Video ma Comment kr k pochti hu lekin Ap Reply hi Ni krti
2026-08-31 14:42:48
1
sk ki hun :
jo drees Noor ne pahnah ha Jo pahlai Aap ne pahnah tha 😅
2026-08-30 03:57:27
2
cutty🍼🍼🌴🪴 :
acha
2026-08-29 18:25:49
4
Sadia Absar :
wawooo
2026-08-29 18:40:46
3
🪷(・∀・)🪷 :
hi api say hi arfa in vlogs plz
2026-08-30 08:19:33
3
Names World :
Api plz reply kr do bs ❤️🙂
2026-08-29 18:57:32
3
@sky_angel💌 :
Noor ni Jo kapre pehni Meri bi aise hai wow
2026-08-29 18:30:51
4
vlogs_by_ zimal :
hello sister i am starting my mini vlogs kya ap apne vlog ma boly gi k mujhe support kre or mera comment pin krle 😭🙏🏻ma bhi apki tarah independent ban na chahti ho😭🥺🥰gurl i am proud of you
2026-08-30 09:58:56
2
A Z A N ⭐️ :
guess what if amna adrees my neighbour reply me?☝🏻😝
2026-08-29 20:22:27
4
itx me 7 :
api ap buhat bury ho ap mujh reaply nahi dyti🥺
2026-08-30 09:29:31
1
To see more videos from user @amna_adr33s, please go to the Tikwm
homepage.