@pidotpie: bersangka baik. mungkin lift rosak 👍🏻

pidot bukan pidah
pidot bukan pidah
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 29 August 2026 22:29:24 GMT
1568139
136749
1599
29961

Music

Download

Comments

i_am_huda_12
i_am_huda :
aq penah time jaga arwah nenek dulu kt HSA time tu nenek ddk tingkat paling ats x ingt tingkat bape pstu mse dh nk kol 12 nk gi beli air mesin kt bawah.. pastu lift tu jdi serupa gini.. aq dh tutup dia main bukak tutup bukak tutup aq bior je sampai la aq dh baran aq marah "engko kalu nk masuk masuk je la aq tgh Haus ni Kang aq hisap darah ko mati Kali kedua Kang baran betol la aq Kang rosak lift ni ko dh la x de duit x memasal aq yg kene bayor ade yg kene libas ni kang"... teros tertutp lift tu..aq x Tau la dia masuk ke dia x jdi masuk sbb kene marah..😌
2026-08-30 07:22:08
19710
lensa_daridesa
sudut pandang desa :
kepala dia tersepit
2026-08-30 01:18:36
35326
lrnhza
zy :
waktu² hantu tak boleh kacau manusia 1. penat 2. mengantuk 3. lapar 4. tengah emosi 5. student tengah kejar due date assignment tapi group ada free rider
2026-08-30 14:29:22
25796
raroslan
Ra Roslan :
lift hosp sy kerja pun mcm ni. sy ajak ja ckp “haaa masuk masuk masukk..” lps tu lift tutup la tu
2026-08-30 06:39:02
11628
humanbeing071
꧁☺︎︎i'm human☹︎꧂ :
dh lebih muatan tu sbbtu xleh tutup
2026-08-30 05:35:25
5494
ezzeth1
ezzeth :
Setelah membaca comment , tips dia kita kene baran dgn benda tu baru kita selamat 🤣
2026-08-30 15:33:00
3868
yknowthstathea
chrollo’s step daughter :
kak malam malam merdeka ni saya taknak baca seram seram… esok pagi eh saya datang balik
2026-08-30 16:04:21
195
fzzzhfwn
nur :
teringat dulu jaga arwah abah dekat batu pahat. saja nak jalan jalan tengah malam, lepastu bila nak naik semula ke wad, lifnya macam ni hshshs tiber baran pulak, kita kabor, "aje gampang kamu ni. nak masuk, buat cara nak masuk. aku lapar ni, haus pun ya. cari makanan takde, jangan sampai aku makan kau" LAHHH ELOK PULAK LEPASTU 😭
2026-08-30 11:10:25
5373
gomenasaibrother
Gomengomen :
Sensor problem trust
2026-09-01 05:35:35
0
mfirdaus3491
mfirdaus91 :
ramai tu
2026-08-29 23:16:41
2058
user6790438469953
rossy :
sy dlu kje hosp..shift mlm..ad lo(last office) mksdnya ad yg mniggal..ms tu hosp sy kje kena trun htr sndri mayat tu kt bwh.. sb hosp baru,mlm kami kje 3 org je..so bdua dgn mber tolak mayat bwk trun bwh..sdg elok pkul 12 mlm msk lift..tp stkat sy keje xda bnda pelik2 pun berlaku..hihi..
2026-09-01 15:35:20
0
ummucikhannans
UmmuCikHannans :
Hantu : Aku nak masuk laa..tunggu la sat..tak menyabaq aihh..😒
2026-08-30 01:24:53
1396
qasya561
qasya561 :
@callmem1o
2026-08-31 14:11:20
0
zulhilmiasyraf
zulhilmiasyraf :
tinggal darah kt situ. suruh dia yg hantar darah kat lab
2026-08-30 08:02:23
574
matchaoais
abgMatcha :
The hantu should be mesmerised by your beauty...lucky ghost
2026-08-30 15:55:33
2
yefuy1
WAFiQ USAHA :
kita semua, jangan tinggal solat ya. Solat taubat jgn lupa ye . Jaga juga apa yang kita taip… kadang satu ayat pun boleh bagi kesan pada diri dan orang lain. Kita semua bakal jenazah, dan tak tahu bila masa Allah jemput. Sekurang-kurangnya bila sampai waktunya, kita pergi dalam keadaan jaga solat dan jaga ayat kita - insyaAllah tak menyesal nanti. 👍🏻
2026-08-30 11:11:33
1785
xchy4x
Xyv _. :
cuba akak sergah dia, agak ii dia terkejut tk
2026-08-30 09:29:34
77
aurorapark_
AuroraPark :
masa jaga mama kat hospital dulu, tgh2 pagi haus pulak. nk turun p mesin gedegang. ehhh dia main mcm ni lah. langsung baran "aku haus, sakit badan, ngantuk. kau nk ikut masuk terus, jgn main2. kang aku sepit kau tgh2 pintu satgi!" terus tutup pintunya🤣
2026-08-30 10:52:19
1652
zieha97
𝓏𝒾𝒽𝒶🪶 :
kalau lift rosak lg seram.. baik guna tangga lah😭
2026-08-30 14:50:38
6
mya_slaayy27
Mya_slayy💅 :
H4ntu:we stop la sakit kepala aku
2026-08-31 13:56:54
5
To see more videos from user @pidotpie, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About