@zoyazaidi73: UGHHHH #lazy #relatable #funny #trend #fyp

Zoya Zaidi
Zoya Zaidi
Open In TikTok:
Region: CA
Saturday 29 August 2026 22:37:08 GMT
637121
68489
409
19628

Music

Download

Comments

jujaaa21
نیـــــــلّ🤎🪶..! :
real and barcelona🦦🤦
2026-09-02 12:31:00
0
sehar_khan123
𝑺𝒆𝒉𝒂𝒓 𝑲𝒉𝒂𝒏 🦋✨ :
Reel ❌ Reality ✅🙂
2026-08-30 08:55:10
569
fizii.com2
𝐈𝐭'𝐬 𝐦𝐞 🚩 :
It's totally me 🙂💅🏻
2026-08-30 08:03:41
187
user2440458dayan
hum tum🥰🌷🌺💕 :
whoch filter is this
2026-09-03 10:43:09
0
phyocomonster
Phyoco Monster :
thank you thank you 😒
2026-09-03 08:11:12
1
sandhyakhatri_22
Sᥫ᭡ :
that's me🫠😆
2026-09-03 07:38:52
0
zwr013
𝒵𝒶𝓇𝒶♡🇵🇰⭐️ :
*brother then later he doesn’t want too🥀
2026-09-02 13:09:22
1
pobitro_1213
🦢 :
but idk why I fell soo aggressive when someone tries to appreciate me in this type of matter
2026-08-31 10:28:07
74
sammaddra1
SAMAD 🫯 :
Sach kahoon toh TikTok per scroll karte karte achanak aap ki video per nazar thehar si gayi. Aaj kal ke daur me jahan har doosra shakhs jaldi me hota hai, aap ke andaaz me ek aisa sukoon aur kashish hai jis ne mujhe chand lamhon ke liye bilkul khamosh kar diya. Log kehte hain ke kisi ko samajhne ya pasand karne ke liye us ka chehra dekhna zaroori hota hai, lekin aap ki video dekh kar mujhe andaza hua ke chehra toh sirf ek shinakht hai, asal khoobsurti toh insaan ka andaaz, us ki body language aur us ki shakhsiyat ka waqar hota hai. Aur MashaAllah aap me yeh tamam cheezein itni saleeqe se maujood hain ke dil be-sakhta tareef karne per majboor ho gaya. Aap ka pehnawa, aap ke uthne bethne ka tareeqa aur jis tarah aap khud ko carry karti hain, woh batata hai ke aap kitni ba-waqar aur suljhi hui shakhsiyat ki malik hain. Aap ke look me ek ajeeb si saadgi aur masoomiyat hai jo aaj kal bohot kam dekhne ko milti hai. Baghair kisi banawat ke itna khoobsurat aur classy dekhna waqai ek art hai. Aap ke chalne ke andaaz aur gestures me ek zabardast confidence aur qudrati nafaasat hai, jo bina kuch kahe bhi bohot kuch bayan kar jati hai.❤️Aap ke dressing sense ki jitni tareef ki jaye kam hai, rangon ka intikhab aur aap per un ka jachna yeh batata hai ke aap ka zauq kitna nafees hai. Chehra dikhaye bina bhi jo ek positive vibe aur grace aap ki video se mehsoos hota hai, woh is baat ka saboot hai ke aap andar se bhi itni hi khoobsurat insaan hain.♥️♥️Aaj ki duniya me social media per bohot kuch dikhai deta hai, lekin sacchi aur ba-waqar khoobsurti wahi hoti hai jo dil ko chhoo jaye. Aap ka yeh 🥰andaaz waqai bohot naayaab hai. Main aam taur per kisi ko is tarah messages nahi karta, lekin aap ke is shandar andaaz ne mujhe yeh tareef karne per majboor kar diya.🥰❤️
2026-08-30 05:52:58
23
kainat8943
Kainat :
ya to ma ho😂
2026-08-30 03:34:33
33
amna.shehzadi919
🌺امنہ🌺 :
That's why I don't do anything trust me 😕
2026-09-01 04:09:35
7
hadiyashah834
Selenophile :
it's mee 🤣
2026-08-30 09:15:45
5
avely_115
𝙁𝙄𝙕𝙕𝘼🍷 :
that's me
2026-08-30 10:21:50
27
sangti121
Rajput zadi👑👑 :
it's me😂😂😂
2026-08-30 03:02:52
5
islamic_glow.0
Angel💞 :
Aslaamu alaikum!! 🌙🥹💗 salam ka reply zaroor karna 😭🌷🤍
2026-08-30 09:17:47
5
huzaifhq
huzf :
The facial expression is way too accurate for this dynamic💀😭
2026-08-30 04:28:31
20
noorii582
♡ Mᴀʜᴀɴᴏᴏʀ ♡ :
Jo ghar me koi Kam nhi karte wo is line me ajayen
2026-08-31 15:43:56
6
agirlwithmanyscars0
𝐸𝓋𝒶 :
frr
2026-08-30 09:06:00
2
To see more videos from user @zoyazaidi73, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About