@yusri_publicgold: #savinglives #tipssaving #financialtips #gaji #publicgold

Yusri GoldWise.
Yusri GoldWise.
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 29 August 2026 23:03:42 GMT
248649
29406
118
1491

Music

Download

Comments

edwinkikiedwinkik
* :
asnb-rm150 gold-rm300 emergency-rm150
2026-08-30 23:33:55
2
qrlff0
. :
Dh agk klau cam nie mesti owner berkaitan jual emas 😂😂😂
2026-08-30 08:46:06
329
tokdalangsalto3
Laksamana :
masuk public gold 10-14% kena tibai lagi dengan spread 10% HAHAHHAHAHHA
2026-08-30 13:25:56
9
mohd.chan
Mohd Chan :
last2 ajak join beli gold tu ja modal
2026-08-30 16:50:44
43
kanteh_
moonlight :
selagi tak cukup emergency saving 6 bulan gaji, xyah nak invest duit dekat emas dulu, pastikan ada dulu emergency saving
2026-08-30 09:28:03
79
nasitomatopadu
Abah's Kitchen :
Xkawen lagi blh la. Sembang.. Dh kawen ada anak taula mcmmna ngn gaji 1700 ni mcmna..
2026-08-31 11:42:13
3
qifahs76
Qifahs :
masuk slide ke 3, terus benti slide dah 😂
2026-08-30 14:36:45
10
zaidigonzales
PakchuPee :
ni bukan mengurus gaji.. ini memberi gaji kpd awak😁... simpan tabung buluh sendiri je.. cara org dlu... lg mudah dan selamat
2026-08-31 02:19:28
4
dkwlfk
지야 :
asb tu kan, awak simpan dalam unit yg mana eh
2026-08-31 05:37:50
1
zuhairfarris17
𝗭𝗨𝗛𝗔𝗜𝗥𝗙𝗔𝗥𝗥𝗜𝗦 :
Kalau belum kahwin mungkin ok kot
2026-08-31 04:22:14
1
m.admhaikljee
kidsnvrdie🏄🏻‍♂️ :
mak saya pun pilih public gold
2026-08-30 23:07:07
1
hsfkhrllh
Niel’ :
Boleh ke asnb sbb family sy ckp duit xtau dari mana😔 diorang ckp syubhah
2026-08-31 05:31:44
2
fearless_997
Musafir_Perindu97 :
Asnb setiap bulan rm500🗿 tu pun dh jem
2026-08-30 17:39:50
1
haqimi2708
Tebuz 🐳 :
Abg ad 59 k daa tu ejas 1 k HAHA
2026-08-30 15:07:45
1
alepppx1
aleppp⚡️ :
jap nak tnya , kalau harga emas mahal pon tetap bang beli ke? ke macam mana
2026-08-31 00:22:55
1
nollypg
Noly l Tips Kewangan dan Emas :
Terbaik 🥰
2026-08-30 16:55:21
1
aliff_.71
Aliff :
1 gram, mahal jugak 😭 rm600 lebih,huhu
2026-08-30 05:32:22
0
sinchantango
𝘿𝙀𝙏𝙀𝙆𝙏𝙄𝙁 𝙎𝙄𝘾𝙃𝘼𝙉 :
hahahaha ..
2026-08-30 16:52:43
1
mulgokizary2812
🇵🇸محمد دانيش سيوال🇲🇾 :
serious ahhhhh kemahuan 10% je guna
2026-08-30 14:09:34
1
j.m_hnn
j.m :
kita ni slalu beli skincare jdi ssh nk save
2026-08-30 13:46:05
1
aliff_.71
Aliff :
200 boleh dapat berapa gram ?
2026-08-30 05:31:41
3
_hairu1_
-Hairul- :
Saya baru menyimpan emas, sebulan rm100 dulu.
2026-08-30 12:30:44
1
useonly69
Rasopariso :
bayar zakat berapa eh kalau nisab gold dah 90 gram? dah cukup haul tnye jer..
2026-08-30 13:05:05
1
_azrulfaris
Azrul Rull :
tapi tertinggal 10% untuk protection 🔥
2026-08-30 11:05:53
1
idiazmuhamad
Z A I :
mcm mana nk simpan emas gna public gold tu?
2026-08-30 12:16:42
1
To see more videos from user @yusri_publicgold, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About