My favorit underwaer is victoria secret but they dont have my size ,,, its not like i dont want to buy but they dont have my size 😎😎😎
2026-08-31 09:18:35
0
AISHA RICH :
aku kalau nak kemas rumah , tunggu semua orang takda dekat rumah . eh aku takboleh la kalau semua ada . kang itu sayang ini sayang . eh stress haku 😭
2026-08-30 02:27:00
176
Ieyna Aziz :
No 6 should be no 1..
2026-08-30 09:25:18
0
Cikgu Disiplin 😎 :
no 6 kena letak no 1😁
2026-08-31 08:45:49
12
Syikin Shaharuddin :
thank you tips
2026-08-31 12:07:28
0
mat :
klu laki pakian apa yg mahal..xpnh lagi jmp spender laki smpai 300 ratus
2026-08-31 11:40:11
1
نور عيلينا :
Sy mmg suka buang2 barang lama dlm rumah, tp tu lah, sy duduk rumah mak. Yg lama byk barang mak hahahahahha sy buang, japgi ajaibnya benda tu ada semula 😂
2026-08-30 12:29:04
15
mami manja :
biarlah barang murah.aaalkn bersih tertata rapi yg mana tk pakai buang..jgn biarkan bersawang.berlumut..tahi cicak kanan kiri tingkap
2026-08-31 03:12:37
4
Missaheeda :
memang tk suka rumh kotor tk selesa nk duduk
2026-08-31 01:27:30
4
Quinn :
benda basic Dari kecik yg biasa da di ajar Dari kecik , tp tu la fhm2 je la..😁😁😁
2026-08-30 01:25:06
9
Little Habib :
Tgh nak declutter brg rumah tp time nak buat mst ada je rasa brg tu perlu sbb tak rosak. Ada tips tak eh nak bg org tp ada ke yg nak, tp nak bg saja kdg rasa sayang sbb ada value nak jual takut x laku.
2026-08-30 09:53:22
6
M@c_Nie :
no 2 tu, maaf ye sy nk bg pdpt. x semua org mampu. kalo mampu, better beli la yg elok n mahal
2026-08-30 01:55:39
5
AbeWan Kenobi 🍉 :
Pakaian dalam mahal tu saya setuju, sebagai orang yang ada eczema. Saya tak boleh pakai sebarangan material, nanti naik ruam. Spend sikit la, benda bukan beli hari2.
2026-08-30 03:19:05
10
Miss Gold :
buang penasihat yang suka menjatuhkan semangat kita
2026-08-31 08:16:23
1
Husna Rahman :
sy kalau nk kemas rumah, yg pertama skali suami kene klua. jgnlah dia ade dlm rumah. kang nk kemas ape semua tak jadi 😂
2026-08-30 15:14:03
2
はん :
yang no. 1 pun family aku dah gagal.
2026-08-30 14:43:31
1
NURJANNAH :
aku jenis pembersih...x boleh lihat benda bersepah... dinding uma tu ak nk tukar mozek..toilet biar semua warna hitam x npk kotor ...dapur jng tanye.. dinding-dinding semua warna hitam.. sebab aku suka hitam ,aku serba serbi hitam
2026-08-30 17:54:32
0
aizajasmi :
setuju, buang barang rosak, baju lama n outdated. furniture lama. bulky ,sumpik, cacat, buang.
2026-08-30 08:06:33
5
Kak HiRien 💐 :
Ye2 tengah practiceeee semoga istiqamah🥰
2026-08-30 04:19:35
0
salyJaffar :
kebiasaan...sebelum tido kena bersikhn dapur Dan buang sampai semua dulu...klau tak Susah NK tido
2026-08-30 05:19:57
1
sha_!s|-|@|< :
Klu x xixili sy beli wacoal sbb tahan lama n selesa😅
2026-08-30 15:09:15
2
Che na the best ~ :
saya pakai ada lubang sikit bukan koyak saya pakai je la tak mampu beli yg selalu
2026-08-30 03:00:58
3
cher :
No 2 mcm aperr jerr…x mahal pn xpe larr jnji x koyak rabak
2026-08-30 05:26:14
2
Mariana Review :
saya simpan pakaian lama dlm kotak😁 buleh ke? bukan sayang nk buang. sbb msih elok. yg koyak je mmg bakar api terus
2026-08-30 13:05:37
0
Senoralina :
Yup very true.
2026-08-30 02:45:36
0
To see more videos from user @rumahready_, please go to the Tikwm
homepage.