@rumahready_: #motivation #aurafarming #moodboost #motivation

Rumah Ready | Home Tips
Rumah Ready | Home Tips
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 29 August 2026 23:59:52 GMT
335331
20244
152
7303

Music

Download

Comments

d28clothing
D28 :
My favorit underwaer is victoria secret but they dont have my size ,,, its not like i dont want to buy but they dont have my size 😎😎😎
2026-08-31 09:18:35
0
n.esha3
AISHA RICH :
aku kalau nak kemas rumah , tunggu semua orang takda dekat rumah . eh aku takboleh la kalau semua ada . kang itu sayang ini sayang . eh stress haku 😭
2026-08-30 02:27:00
176
azliena.aziz
Ieyna Aziz :
No 6 should be no 1..
2026-08-30 09:25:18
0
mohamadnazrin109
Cikgu Disiplin 😎 :
no 6 kena letak no 1😁
2026-08-31 08:45:49
12
syikin_90
Syikin Shaharuddin :
thank you tips
2026-08-31 12:07:28
0
alphhaaaa20
mat :
klu laki pakian apa yg mahal..xpnh lagi jmp spender laki smpai 300 ratus
2026-08-31 11:40:11
1
elinarusok
نور عيلينا :
Sy mmg suka buang2 barang lama dlm rumah, tp tu lah, sy duduk rumah mak. Yg lama byk barang mak hahahahahha sy buang, japgi ajaibnya benda tu ada semula 😂
2026-08-30 12:29:04
15
mami_manja0
mami manja :
biarlah barang murah.aaalkn bersih tertata rapi yg mana tk pakai buang..jgn biarkan bersawang.berlumut..tahi cicak kanan kiri tingkap
2026-08-31 03:12:37
4
norziazwa710227
Missaheeda :
memang tk suka rumh kotor tk selesa nk duduk
2026-08-31 01:27:30
4
putrikecil826
Quinn :
benda basic Dari kecik yg biasa da di ajar Dari kecik , tp tu la fhm2 je la..😁😁😁
2026-08-30 01:25:06
9
umihabibmuhammad
Little Habib :
Tgh nak declutter brg rumah tp time nak buat mst ada je rasa brg tu perlu sbb tak rosak. Ada tips tak eh nak bg org tp ada ke yg nak, tp nak bg saja kdg rasa sayang sbb ada value nak jual takut x laku.
2026-08-30 09:53:22
6
mc_nie8
M@c_Nie :
no 2 tu, maaf ye sy nk bg pdpt. x semua org mampu. kalo mampu, better beli la yg elok n mahal
2026-08-30 01:55:39
5
kenobiozaki
AbeWan Kenobi 🍉 :
Pakaian dalam mahal tu saya setuju, sebagai orang yang ada eczema. Saya tak boleh pakai sebarangan material, nanti naik ruam. Spend sikit la, benda bukan beli hari2.
2026-08-30 03:19:05
10
missgold999
Miss Gold :
buang penasihat yang suka menjatuhkan semangat kita
2026-08-31 08:16:23
1
amaryusna
Husna Rahman :
sy kalau nk kemas rumah, yg pertama skali suami kene klua. jgnlah dia ade dlm rumah. kang nk kemas ape semua tak jadi 😂
2026-08-30 15:14:03
2
nrrhnmn
はん :
yang no. 1 pun family aku dah gagal.
2026-08-30 14:43:31
1
nurmuhammadcahaya
NURJANNAH :
aku jenis pembersih...x boleh lihat benda bersepah... dinding uma tu ak nk tukar mozek..toilet biar semua warna hitam x npk kotor ...dapur jng tanye.. dinding-dinding semua warna hitam.. sebab aku suka hitam ,aku serba serbi hitam
2026-08-30 17:54:32
0
aizajasmi
aizajasmi :
setuju, buang barang rosak, baju lama n outdated. furniture lama. bulky ,sumpik, cacat, buang.
2026-08-30 08:06:33
5
peachzydaisy
Kak HiRien 💐 :
Ye2 tengah practiceeee semoga istiqamah🥰
2026-08-30 04:19:35
0
salmahjaffar2
salyJaffar :
kebiasaan...sebelum tido kena bersikhn dapur Dan buang sampai semua dulu...klau tak Susah NK tido
2026-08-30 05:19:57
1
shaishak.mutyaraemas
sha_!s|-|@|< :
Klu x xixili sy beli wacoal sbb tahan lama n selesa😅
2026-08-30 15:09:15
2
ciknah000
Che na the best ~ :
saya pakai ada lubang sikit bukan koyak saya pakai je la tak mampu beli yg selalu
2026-08-30 03:00:58
3
cher18825
cher :
No 2 mcm aperr jerr…x mahal pn xpe larr jnji x koyak rabak
2026-08-30 05:26:14
2
marianareviewershop
Mariana Review :
saya simpan pakaian lama dlm kotak😁 buleh ke? bukan sayang nk buang. sbb msih elok. yg koyak je mmg bakar api terus
2026-08-30 13:05:37
0
kittydoglover50
Senoralina :
Yup very true.
2026-08-30 02:45:36
0
To see more videos from user @rumahready_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About