@syakirienyusoff41: Nak TRY silakan...

Braziba Ventures
Braziba Ventures
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 30 August 2026 01:10:01 GMT
234496
11875
806
453

Music

Download

Comments

bunga4818
Bunga🌹 :
Tak perlu komndo .tentera biasa pun keluar je arahan thu lh mereka jlnkn tugas😂rakyat kena bgi tekann pada menteri KDN ..bkn kutuk tentera.
2026-08-30 02:44:18
445
ariffin5953
brotam :
ATM bwh Agong bkn KDN... kalau Agong bg arahan dh lama bersih
2026-08-30 11:45:55
331
abuubaidah79
walid :
masalahnya arahan pun xdak🤣
2026-08-30 01:57:49
169
aziz61576
Aziz61 :
AKU TAK FAHAM , SEBENARNYA APA YG HANG NAK TERANGKAN ?
2026-08-30 06:24:52
63
petai.rebus63
Petai jerok :
long tiger hina komando kenapa diam
2026-08-31 09:17:23
34
user00123456789xx
Adi & Co. :
Bukan standard komando nk tangkap ronghiya,tangkap penjenayah ape bangang tu semua. Komando target high level target.
2026-08-30 04:31:51
113
hamdanabdullah83
hamdanabdullah83 :
Waalaikumsalam btul apa di kata kan.askar bkn pengecut.nak tahu ada telor atau tidak suruh KDN keluar kan arahan nak tgok macam mana
2026-08-30 05:02:02
53
budakbukit01
j01 :
xyh layan ..... komando tetap komando
2026-08-30 02:31:21
70
abg.zih
tok ki :
long tiger hina komando.kenapa tak cari tangkap
2026-09-01 21:56:20
10
aaa148434
Mr. Areas :
yg banyak2 agensi dlm KDN tu buat apa???...nak soh komando buat keja tu buat hapee
2026-08-30 12:36:10
22
sergahterjah
stalker :
Cite pengalaman wat apa...semua org ada pengalaman,, klu pengalaman bnyk pun tak guna klu tak ada jasa pertahanan negara wat apa
2026-09-01 18:13:50
7
pewaris3783
PEWARIS MELAYU :
ATM KOMANDO SAJA AKU RESPEK... PDRM XRESPEK.. ITU KATA AYUB..
2026-08-31 09:13:04
19
wirelessmen
the wireless men ( RTD ) 2600 :
bila masa pula apmm berada di bawah kdn? biar betul fakta kamu ni?
2026-08-30 02:45:40
8
azahari190
azahari :
komodo takut long tiger....😁😁😁
2026-08-30 09:22:52
5
ahmadkamalhassa52
ahmadkamalhassa52 :
sejak bila komando ATM duk bawah KDN..?
2026-08-30 04:18:44
5
jorgemuzi
JorGemuzi :
Sebab tu depa byk regging.. Sebab hari2 latihan ja sampai pencen..tk mcm polis hari2 situasi sebenar dia hadap..sampai cemuih dh nk hadap. Tu xdak nk regging2..
2026-08-31 03:48:12
5
user2979720241998
user2979720241998 :
yg salah..orng atas tak berani bagi arahan.
2026-08-30 03:27:56
12
mohdzin.hasan
mohdzin hasan :
padu penerang nya naik bulu roma dengar boss ku beripernerang nya mana nya sarang tebuan jangan dijolok bila di jolok gelap langgit
2026-08-30 10:19:36
6
sharinaa77
bunga Mahsuri :
abg ni cakap apa??terang tak jelas niii...
2026-08-30 09:21:31
12
azahari1030
Azahari :
betul lah Abg ni cakap..kata dgn menteri KDN aja..
2026-08-30 03:51:44
20
hati_luka8
Hati Luka :
Bos dulu jd komando plg sdp makan apa boss 😳
2026-08-30 09:45:04
10
kembarafakir
Nua Omar :
masa sy bertugas di 9 Bgd sibu bawah pemerintahan Dato' Awie Suboh, ada satu bukit nama bukit tu Bukit Awie. Situ lah kami duk kerabat masa PT pagi..
2026-08-30 04:07:03
6
jai52539
Jai :
ade pulak komando nak kena settle.... aduhhhh.... yg pelik2 la diorang ni...
2026-08-30 01:50:06
20
tuan_mikhail
Tuan Mikhail :
Saya respect semua kita kena tgok siapa yg diatas dia yg bagi arahan,klaw rosak ats bwah pn rosak wlaupun skill tahap dewa stuju tak.yg bwah jaga negara gila2 yg ats jdi pengkianat
2026-08-30 02:55:27
16
To see more videos from user @syakirienyusoff41, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About