@julyatt__:

jullyat
jullyat
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 30 August 2026 02:30:01 GMT
326611
11242
215
623

Music

Download

Comments

oluwa50
Oluwa50 Na China 🇳🇬🇨🇳 :
Everything she said is correct
2026-08-31 07:00:09
0
ain_fazlinda
Ain🦋 :
Rasanya dia duduk Indonesia dengan husband dia . Jadi tak pelik la guys kalau dia tak tahu kat Malaysia ada jual per pcs juga . Haih korang ni menyampah pula baca komen
2026-08-30 10:58:55
216
zainiey_22
Nieyna🐝 :
byk kli mntion" malaysia xde jual mcm ni".. ade je sis.. tapi sis yg tak jumpe...😂
2026-08-30 10:29:52
116
astromelaka76
Astro Gempak Malaysia :
😅 asal lak xde jual satu" kat Malaysia sis , kat Malaysia kira sekeping 50sen , boleh pilih nak berapa keping and boleh campur" jugak
2026-08-30 08:37:41
150
sunankudus77
Kyai Al-Mateen :
Yat jom kita main
2026-08-30 20:03:23
14
mismyplace
chikugunya :
yattttt.. mcm mana kira rate tu.. selalu 1/10 paling tak sedap 10/10 paling sedap😂
2026-08-30 03:11:30
39
munaa_246
Muna :
Kat Malaysia Ade wak jual satu2 cuma nya x dipack satu2..kite ambik sendiri masuk plastik...🥰
2026-08-30 09:23:22
14
dugongmerah
𝐃𝐮𝐠𝐨𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐫𝐚𝐡 :
Haiiii hat🥰omeyy awk b 🥰🥰 jaga diri ye
2026-08-31 02:51:51
1
csu.co
_thurayyaa :
Suka lagi caniii 😭tlg la adakan balik huu
2026-08-30 05:04:58
6
nabcomel
Arnabcomel :
melayu ke ni
2026-08-31 06:01:28
0
annrach357
nurann rach awang us :
mungkin maksud yat packing satu2 tu yg rasa lain..sbb klu kami di Sabah blh jak campur2 beli kuih rm2 tp pilih lah kuih mana2 nk campur2😅😅
2026-08-30 11:25:17
5
tika.yusnita1
Tika Yusnita :
nnti aku jual dkt malaysia buat sebijik2 jual rm 2 lun dh laku kn sebijik 💪
2026-08-30 08:27:02
6
bulkingboy94
NasBarber&Icecream :
ad je sis.. cma sis belum jmpe
2026-08-31 03:59:12
0
weldingkb
nik :
Kalau di kelantan ada je jual macam tu
2026-08-31 02:22:40
0
lailanullnullllll0103
e. :
Tanteknya kak yat 🥰
2026-08-31 02:58:46
0
lysh_37
Eff@ly :
adelah same malaysia semua ade...lebih kurang je kueh2 diorang ni.
2026-08-31 02:46:49
0
nadamia376
Na Damia376 :
kat tmpatku..1 pack 4-5 pcs 1 jenis..nk makan sorang jenuh perabis🤣🤣🤣
2026-08-31 02:43:13
0
yeo5081
yeo :
2026-08-30 18:49:49
0
akimmga
Ahmad Mustaqim :
melayu ke siam ni?
2026-08-31 07:30:45
0
ummi_zaid66
RZ66 :
alahai tak jumpa kot kat Malaysia jual mcm tu...ada je hai
2026-08-30 18:40:35
0
onniepieja
Fieza _lim89 :
Kuih di kelatey jgk juara.btul x yatt?😂😂
2026-08-31 04:25:31
0
mimiiera98
FMA SHOP :
aq rasa bnyak jer malaysia mcm tu
2026-08-30 18:53:29
0
alaemil
Al_aemil :
Kue2 kat Indonesia LBH kurang sma ja kt Malaysia cuma kadang name tak sme,Klu kat tepi jalan kue Harge tu Mahal tapi klu dlm mall Ok la.Sbb Kat Bali Biaye hidup lagi mahal
2026-08-31 05:36:59
0
kem76770
noname :
Nko agama apa
2026-08-30 17:42:00
3
To see more videos from user @julyatt__, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About