Rasanya dia duduk Indonesia dengan husband dia . Jadi tak pelik la guys kalau dia tak tahu kat Malaysia ada jual per pcs juga . Haih korang ni menyampah pula baca komen
2026-08-30 10:58:55
216
Nieyna🐝 :
byk kli mntion" malaysia xde jual mcm ni".. ade je sis.. tapi sis yg tak jumpe...😂
2026-08-30 10:29:52
116
Astro Gempak Malaysia :
😅 asal lak xde jual satu" kat Malaysia sis , kat Malaysia kira sekeping 50sen , boleh pilih nak berapa keping and boleh campur" jugak
2026-08-30 08:37:41
150
Kyai Al-Mateen :
Yat jom kita main
2026-08-30 20:03:23
14
chikugunya :
yattttt.. mcm mana kira rate tu.. selalu 1/10 paling tak sedap 10/10 paling sedap😂
2026-08-30 03:11:30
39
Muna :
Kat Malaysia Ade wak jual satu2 cuma nya x dipack satu2..kite ambik sendiri masuk plastik...🥰
2026-08-30 09:23:22
14
𝐃𝐮𝐠𝐨𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐫𝐚𝐡 :
Haiiii hat🥰omeyy awk b 🥰🥰 jaga diri ye
2026-08-31 02:51:51
1
_thurayyaa :
Suka lagi caniii 😭tlg la adakan balik huu
2026-08-30 05:04:58
6
Arnabcomel :
melayu ke ni
2026-08-31 06:01:28
0
nurann rach awang us :
mungkin maksud yat packing satu2 tu yg rasa lain..sbb klu kami di Sabah blh jak campur2 beli kuih rm2 tp pilih lah kuih mana2 nk campur2😅😅
2026-08-30 11:25:17
5
Tika Yusnita :
nnti aku jual dkt malaysia buat sebijik2 jual rm 2 lun dh laku kn sebijik 💪
2026-08-30 08:27:02
6
NasBarber&Icecream :
ad je sis.. cma sis belum jmpe
2026-08-31 03:59:12
0
nik :
Kalau di kelantan ada je jual macam tu
2026-08-31 02:22:40
0
e. :
Tanteknya kak yat 🥰
2026-08-31 02:58:46
0
Eff@ly :
adelah same malaysia semua ade...lebih kurang je kueh2 diorang ni.
alahai tak jumpa kot kat Malaysia jual mcm tu...ada je hai
2026-08-30 18:40:35
0
Fieza _lim89 :
Kuih di kelatey jgk juara.btul x yatt?😂😂
2026-08-31 04:25:31
0
FMA SHOP :
aq rasa bnyak jer malaysia mcm tu
2026-08-30 18:53:29
0
Al_aemil :
Kue2 kat Indonesia LBH kurang sma ja kt Malaysia cuma kadang name tak sme,Klu kat tepi jalan kue Harge tu Mahal tapi klu dlm mall Ok la.Sbb Kat Bali Biaye hidup lagi mahal
2026-08-31 05:36:59
0
noname :
Nko agama apa
2026-08-30 17:42:00
3
To see more videos from user @julyatt__, please go to the Tikwm
homepage.