@lailaejam: Eh korang, pelik kan tengok bola oren besar dalam botol ni? Tapi kena shake dulu bagi hancur. Tengok tu, terus jadi microparticles yang cantik gila! Bila sapu kat kulit, memang best sebab terus meresap dan buat muka nampak glow. Serious berbaloi sangat! Korang pernah cuba serum pelik tapi best macam ni tak? #FranklyMalaysia #PDRN #GlowSkin #SkincareReview #BeautyHacks

Laila
Laila
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 30 August 2026 03:47:11 GMT
253
5
1
0

Music

Download

Comments

lailaejam
Laila :
Serum unik dengan bounce capsule + Salmon DNA 🧬😍🔥 ✔ Niacinamide bantu kulit nampak lebih cerah ✔ PDRN bantu jaga kelembapan kulit ✔ Ekstrak telur salmon bantu beri nutrisi pada kulit Tekstur ringan, cepat serap & buat kulit nampak lebih fresh dan glowing 💧
2026-08-30 03:52:24
0
To see more videos from user @lailaejam, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About