@syahmisazlilive: Dua Jiwa Satu Hati - Addy Legacy

Syahmi Sazli
Syahmi Sazli
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 30 August 2026 04:05:05 GMT
190246
10013
181
303

Music

Download

Comments

pistengwuzere
PistengWuzere :
baru penyanyi asal tahu mcm mana susah nak nyanyi lagu die masa muda² dulu🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣lagu pilihan masa karok ni walaupun sora x sampai pun🤣🤣🤣
2026-08-30 05:11:18
230
akuwaksam
akuwaksam :
next pngil Amir LemonT plssss
2026-08-30 06:45:01
60
suhaimi6331
suhaimi :
aku respect yg band tu mmg hebat semua lagu dia tapau
2026-08-30 05:17:14
99
shafiqsharudin
ShafiqSharudin :
dahsyat betol Mie.... mcm mana die boleh dapatkan addy legacy... sekian lama betol nak tgk penyanyi ni
2026-09-01 03:04:55
32
khaimarketmalaysia
Abam K :
Macam ni laa kami rasa bila bawa lagu abang 😂😂😂😂
2026-09-01 12:33:01
7
wwayiee
wwayiee :
mie,cari vocalist band EVOLUSI lagu MEI HUA
2026-08-30 23:17:44
14
apixr_
Sapik_Butick :
Suara sedap mcmni knpa la xpergi ujibakt mna2 event , kilauan emas ke , cnfirm letopp ,
2026-08-30 05:10:30
32
golddetergent05
Mzk Automobile :
lps ni kmplan teja dgn wow plop mie
2026-08-30 04:54:10
18
rosli7137
Rosli :
Legacy.. Dua Jiwa Satu Hati,antara lagu jiwang yang top masa dlu.. 👍
2026-08-30 11:23:28
13
zaralara94
zaara. :
lagu redflag 🥰🤣
2026-08-31 06:05:16
2
wokyoh022
Rockylabu@83 :
tq mie jemput kumpulan req ambo terbaek cuba jmput rashid teja plak☺
2026-08-30 11:02:29
8
daranita263
@fiq @iman :
terbaik cikgu Ady.🥰🥰🥰
2026-08-30 11:54:15
4
arjuna6241
arjuna :
ejasss hery straTG plok
2026-08-30 15:23:59
4
mamathai93
Muhammad :
pitam kalau karok lagu ni😂
2026-08-30 18:34:34
7
ynwappy79
AppY :
antara lagu yg paling lama berada di carta nombor 1 pujaan nescafe
2026-08-31 00:28:02
7
que23_modmoca
_GreenModMoc_ :
Lagu Legacy ni ukay's dah jawab: Kau dipaksa lupakan aku, dengan rela ku menurut, ku terpaksa lepaskanmu walau sayang ku bertaut 😂😂😂😂
2026-08-30 13:20:47
1
dywn90
ady90 :
Next halim mutiara
2026-08-30 10:58:28
6
sus9bandstudio0
Remy drummer :
Sound sedap.. Tp brader Addy Tetap Bg effort utk peminat dh cukup padu dh.. Key ori memang tggi..kalu netizen cover versi karok ja, dh tentu boleh bawak pya.. Ini live dik?.. Sebab tu lagu lama di compose memang Kena dgn Arrangement band tu, sound muzik khas utk band tu, igt senang ke nak "sedapkan lagu" arrangement mcm ni?.. Bbnu sekarang ja mudah tapaw femes dgn cover lagu kt mana2.. Org lama pya perah idea nk kekalkn vibe sampai sekarang.. Ni lah hasilnya?.. Jiwang dulu boleh melekat dlm Jiwa, tp jiwang sekarang 😅 AI ja tolong perah idea dekat budak2 sekarang
2026-08-30 15:42:16
5
pokder2
pokder :
Assalam syahmi..try bawok penyanyi kumpulan lemon't pulok..Amir LEMON'T..
2026-08-30 05:46:07
5
fauziah.mansor3
Fauziah Mansor :
mantap
2026-08-30 08:49:28
1
nicholes995
Amanda✌🏻😉 :
The best song🫶🏻
2026-08-30 07:13:21
2
amalin_43
Amalina_43 :
Sedap2 artis smlm👍
2026-08-30 04:46:09
3
missliza75
kauilhamku :
ini baru penyanyi asal nya suka sgt lagu ni best sedih 👍😭
2026-08-31 06:42:39
1
sijompot1
X-S@N89 :
feveret song..
2026-08-30 09:50:21
1
haiza_4114
HaizaPesuruhjyaSumpahSlimRiver :
Kalau Abang Ady baca komen ni, boleh pm saya tak. Ingat lagi tak adik ni dari Kedah
2026-08-31 06:51:34
1
To see more videos from user @syahmisazlilive, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About