baru penyanyi asal tahu mcm mana susah nak nyanyi lagu die masa muda² dulu🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣lagu pilihan masa karok ni walaupun sora x sampai pun🤣🤣🤣
2026-08-30 05:11:18
230
akuwaksam :
next pngil Amir LemonT plssss
2026-08-30 06:45:01
60
suhaimi :
aku respect yg band tu mmg hebat semua lagu dia tapau
2026-08-30 05:17:14
99
ShafiqSharudin :
dahsyat betol Mie.... mcm mana die boleh dapatkan addy legacy... sekian lama betol nak tgk penyanyi ni
2026-09-01 03:04:55
32
Abam K :
Macam ni laa kami rasa bila bawa lagu abang 😂😂😂😂
2026-09-01 12:33:01
7
wwayiee :
mie,cari vocalist band EVOLUSI lagu MEI HUA
2026-08-30 23:17:44
14
Sapik_Butick :
Suara sedap mcmni knpa la xpergi ujibakt mna2 event , kilauan emas ke , cnfirm letopp ,
2026-08-30 05:10:30
32
Mzk Automobile :
lps ni kmplan teja dgn wow plop mie
2026-08-30 04:54:10
18
Rosli :
Legacy.. Dua Jiwa Satu Hati,antara lagu jiwang yang top masa dlu.. 👍
2026-08-30 11:23:28
13
zaara. :
lagu redflag 🥰🤣
2026-08-31 06:05:16
2
Rockylabu@83 :
tq mie jemput kumpulan req ambo terbaek cuba jmput rashid teja plak☺
2026-08-30 11:02:29
8
@fiq @iman :
terbaik cikgu Ady.🥰🥰🥰
2026-08-30 11:54:15
4
arjuna :
ejasss hery straTG plok
2026-08-30 15:23:59
4
Muhammad :
pitam kalau karok lagu ni😂
2026-08-30 18:34:34
7
AppY :
antara lagu yg paling lama berada di carta nombor 1 pujaan nescafe
2026-08-31 00:28:02
7
_GreenModMoc_ :
Lagu Legacy ni ukay's dah jawab: Kau dipaksa lupakan aku, dengan rela ku menurut, ku terpaksa lepaskanmu walau sayang ku bertaut 😂😂😂😂
2026-08-30 13:20:47
1
ady90 :
Next halim mutiara
2026-08-30 10:58:28
6
Remy drummer :
Sound sedap.. Tp brader Addy Tetap Bg effort utk peminat dh cukup padu dh.. Key ori memang tggi..kalu netizen cover versi karok ja, dh tentu boleh bawak pya.. Ini live dik?.. Sebab tu lagu lama di compose memang Kena dgn Arrangement band tu, sound muzik khas utk band tu, igt senang ke nak "sedapkan lagu" arrangement mcm ni?.. Bbnu sekarang ja mudah tapaw femes dgn cover lagu kt mana2.. Org lama pya perah idea nk kekalkn vibe sampai sekarang.. Ni lah hasilnya?.. Jiwang dulu boleh melekat dlm Jiwa, tp jiwang sekarang 😅 AI ja tolong perah idea dekat budak2 sekarang
2026-08-30 15:42:16
5
pokder :
Assalam syahmi..try bawok penyanyi kumpulan lemon't pulok..Amir LEMON'T..
2026-08-30 05:46:07
5
Fauziah Mansor :
mantap
2026-08-30 08:49:28
1
Amanda✌🏻😉 :
The best song🫶🏻
2026-08-30 07:13:21
2
Amalina_43 :
Sedap2 artis smlm👍
2026-08-30 04:46:09
3
kauilhamku :
ini baru penyanyi asal nya suka sgt lagu ni best sedih 👍😭
2026-08-31 06:42:39
1
X-S@N89 :
feveret song..
2026-08-30 09:50:21
1
HaizaPesuruhjyaSumpahSlimRiver :
Kalau Abang Ady baca komen ni, boleh pm saya tak. Ingat lagi tak adik ni dari Kedah
2026-08-31 06:51:34
1
To see more videos from user @syahmisazlilive, please go to the Tikwm
homepage.