bhai main aik banday ko supply utarnay gya kahta layz ka maal lay lia hay paisay nahi
or ham credit nahi karte itni mehnat se order lia wapis laykar jana para 😂😂😂😂😂😂
2026-09-01 18:54:42
4
༄●⃝ 𝓞𝔂𝓮 𝓶𝓾𝓼𝓽𝓪𝓯𝓪 ࿐ :
Ara bai koch to personel rahna da 😂😂
2026-09-01 09:50:57
10
Nauman ChaChar :
products itni ziada ho gae hein k koi din Khali nh hta Jo ajkal market k halat Hein us me Jo sale hti foran distributor puhcnh jata
2026-09-01 19:22:41
4
علی :
Are bhai same hh😂
2026-09-02 09:06:51
3
Sohail lodhi :
sala ye dukh q ni khtm hota🥺
2026-09-01 14:20:36
4
aqib.raza :
bahi return kardo pese nhi hai😭😭😭😭
2026-09-02 08:45:48
2
🍁𝐬Ã𝔩𝐦Ãᶰ 𝐊ʰÃᶰ🍂 :
میرا بھی سارا دن یہی ٹینشن ہوتا ہیں 😂😂
2026-09-02 08:08:34
2
محمد عامر 🫀 :
میرے ساتھ اکثر یہی ہوتا ہے بھائی😁
2026-09-02 04:31:25
1
Ehsan ahmed bhatti :
ye ander ki baty hain bhai ek taraf sy aty hain dosri tarf chaly jaty hain aur hum😳
2026-09-01 19:33:02
3
ishtiaqlodhi :
Sahi bat 😂😂😂😂
2026-08-30 18:19:16
2
حمدان :
waQi yaar 😂
2026-09-01 18:15:23
1
واجد علی :
paiso ki khoshi b pori nhi hony dety yar 🥰😂
2026-09-01 18:46:54
1
Zaini Rajpoot ✨🫀 :
sachi yar aisa hi hota hai same😅😅😅🥹
2026-08-31 03:48:08
9
⛎راجپوت انیب :
Same
2026-08-30 06:28:41
1
mithu bhai45 :
ksm sy bilkul asy e hota h yarrrrr 😂😂😂
2026-09-01 16:17:49
1
AlNoor SweetBaker&KaryanaStore :
Same😂😂
2026-08-30 07:19:48
1
SサLمAن :
sii kha 😂
2026-08-31 14:09:45
1
Ahmad Raza Asghar Reحmani🔥 :
Qsmy🥺
2026-08-30 07:10:45
1
To see more videos from user @salman_bhatti8, please go to the Tikwm
homepage.