It’s not fair…Something is better than nothing.Thrift dresses kina dinu hunna ra…thrift items hami le kincham.Its wise…Thrift well conditioned po hunu paryo.My view point
2026-08-30 06:39:20
473
Nirajan G. :
What if i want to donate my used clothes which is completely in new condition. What’s wrong with the used clothes..?
2026-08-31 00:02:23
0
Krishna k c :
yemale ko Kam hola 😳😳😳
2026-08-30 05:21:52
402
Jenita Rai :
त्यसो भए सरकारले नै नयाँ लुगाहरु किनेर दिए भैहाल्छ नि।
2026-08-30 14:34:30
99
Sailesh :
second hand पनि राम्रो condition मा छ भने प्रयोग गर्दा के फरक पर्छ। कति लुगा १ -२ चोटी लगाएको नयाँ पनिभुन सक्छ। लगाउने ले लगाउन पाउँछन् नी । फाटेको , थित्रो मैला पो दिनु भएन
2026-08-30 10:14:10
127
Laxman Parajuli :
हो नि सहयोग गर्नै नाममा आफ्ना पुरानो कपडा नदिनु होला,
2026-08-30 06:01:16
462
Catch me :
Galat haina ehaa ta second hand vanera laawnai namilne kapda dine garxan ki donation grnu agadi tyo kapada ramro snaga heri laawna milne avastha vaya matra didia kwhi farak naprlaa
2026-08-30 17:56:28
1
Arati khadka 21✨🍁 :
Sahi vannu vayo🥰
2026-08-30 13:58:16
0
Cath_rineee :
yesto condition ko kapda pani thiyo. please yesto na gardinu
What’s wrong with clean second hand clothes? I wear second hand clothes if its clean. Yes damaged and non wearable clothes are a different issue but nothing wrong with second hand clothes. People all around the use second hand goods and us being one of the poor nation we have to act all posh?
2026-08-30 18:18:04
8
Sameer :
If I would spit the fact nobody will donate new clothes not even the richest ones.Manxe le afno relatives ma ta kasaile dine khalko xa vane matra uslai ramro behave garxan
2026-08-30 14:18:28
5
Ratna Bahadur Maharjan :
good sir
2026-08-31 04:57:04
0
Bipana Subedi :
होनी ठिक भन्नुभयो उहाँले पुराना लता कपडा किन दिनु मन भए नयाँ दिनुन
2026-08-30 06:11:16
88
S :
First hand ta afulai kinna pani paisa chaina
2026-08-30 11:47:26
5
बुद्ध :
होनि नयाँ नयाँ ल्याइदिए हामिले छानेर घर लान पाइन्थ्यो
2026-08-31 01:28:36
8
bijay bikram :
पैसा धेरै उठेजस्तो छ सरकारसँग
के हुन्छ नेपाली दाजुभाइको लगाउँदा ?
हेपेर दिएको होइन मायाले दिएको हो ।
राज्य संकटको बेला पैसा जोगाउनु छैन पैसा खर्च गर्न लगाउँछन् यार।
2026-08-30 16:28:13
15
Anju Gurung :
कुरा ठिक हो, दुख परेको बेला अझ कसैको पुरानो कपडा लगाउदा मनमा धेरै चोट पर्छ, दिने हो भने नयाँ दिउ
2026-08-30 10:37:54
21
Nirmala dhamala poudel :
सकिँदैन भने नदिम सकिन्छ भने 1जोर नयाँ किनेर दिम है
2026-08-30 15:37:51
12
Naantu🌸 :
kinera ta sakda pani sakdainan koile
2026-08-30 07:08:07
6
sabina adhikari :
thik kura baru 100 Ko kapada dinu tara use navako dinu
2026-08-30 06:17:33
6
Mukesh khatiwada :
Mero kura ni yahi ho ❤️
2026-08-30 06:41:20
63
आभाष 🎙️ :
Respect to the thoughts but just sharing my personal view. I buy second hand thrift dresses quite often from charity stores and shops which fulfils my needs and charity at the same time. I understand personal hygiene and all is important but still sometimes “something is better than nothing” but ofcourse new is better than used ones, may be not practical everytime everywhere. Just my 2 cents.
2026-08-30 06:45:28
39
Ruksha_@@@@ :
एकदम सहि कुरा हो
2026-08-30 05:57:23
16
KD76 :
good
2026-08-30 05:18:27
14
To see more videos from user @nepalysis1, please go to the Tikwm
homepage.