@nasa.muo: Sempat ke kejar? Kata perbarisan??? #robot #guruhentikanguru #lawak #muar #creatorsearchinsights

Nasa Muo 🍉
Nasa Muo 🍉
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 30 August 2026 06:08:28 GMT
354503
13281
527
2436

Music

Download

Comments

melody_1795
CoKlAt SeJUk🥶 :
knp mcm sakit lutut je
2026-08-30 11:55:58
616
layyinah__
𝗡ᴿ :
Kelengkang robot melecet ke 😭
2026-08-30 14:55:55
323
delimamininursery
Norsiah Abdul Wahab :
Real Queen Control ni
2026-08-31 01:20:38
0
ajan350z
zam :
remote tu sorok taknak bagi kantoi ke😂
2026-08-31 00:57:00
175
igat.james
igat james :
sebab 2 orang perempuan yang CONTROL Robot tu...saya rasa JANTINA 2 ROBOT ini pasti LELAKI kan...???
2026-08-31 01:19:11
64
itsmehanani_
rmj78 :
robot pun dgn girl patuh ya😅😂 mudah kena control 😂😂
2026-08-31 00:53:40
55
mamaboys2023
*MAMA 5BOYS* :
robot pon ada gout ke
2026-08-31 04:10:16
20
user2667857492128
lampam88 :
bila org ppuan pegang remote...lelaki nk pi mana pun xbleh jauh..hahahaaa
2026-08-31 01:46:25
28
mohamadh_a
| PTT :
robot ni versi RC bukan AI lg..kalau AI mesti mahal
2026-08-30 11:50:16
24
rosemund03
Rosamund :
Remote control
2026-08-31 00:52:06
1
haziemoore
HAZIEMOORE :
Dia jalan macam tu pun bole lepas masuk perbarisan.. ok la janji semangat kesukanan..
2026-08-30 13:50:09
45
firashfalisha8991
firashfalisha8991 :
Dia pun taw penat taw pagi² da mencangkung🤣🤣
2026-08-31 05:30:37
12
yusribinnemat
𝓨𝓾𝓼𝓻𝓲 𝓫𝓲𝓷 𝓝𝓮'𝓶𝓪𝓽 :
2 Org perempuan yg kawal ya? ( Tangan dibelakang)
2026-08-31 00:09:47
46
hanachenta
HanaChenta :
terus teringat yg robot lumba lari tu.😂
2026-08-31 03:46:06
2
noridah05cikda
CikDa :
ni mesti kes bangun lambat🤣🤣
2026-08-31 01:46:31
8
mardianamatayang86
Mardiana@5k✌️☺️ :
kelam-kabut dia 😂sudah penat latihan 2minggu 😂😂sakit lutut kena kejar c kawan lagi🤭😂😂
2026-08-31 02:36:17
10
mly7681
NMY @ 🇵🇸🇵🇸FREEPALESTINE :
habislah ko robot kalau perempuan yg control😅🤣🤣suami pun surrender, apatah lg ko robot..opppsss😅
2026-08-31 04:08:56
6
ceokaripoley
Badio :
apa sumbangan robot ninuntuk MERDEKA sbmrnya????
2026-08-30 12:51:56
5
aizan73
anakmuar :
dua perempuan tu control robot tu ke? atau just monitor jer sebab macam dia pegang remote
2026-08-30 10:06:14
33
nika_luffy100
LUFFY SAN :
Robot ni bukan 100% dia jalan dengan sendiri. hanya guna remote utk kawal dia.. so mane yg dorang katakan Robot canggih??
2026-08-30 12:17:17
5
mommykakiride
𝓜𝓸𝓶𝓶𝔂 𝓡𝓲𝓭𝓮𝓻𝓼 🧕🏻 :
Wehh comey laaa 😅
2026-08-31 06:55:30
1
902www
atheera :
HAHAHAHAHAH EEE PENAT GELAK LAAAA
2026-08-31 04:36:00
1
naedh15
🤎🧋 :
tetiba dia tendang orang2 kat situ,ha jenuhhh🤣🤣🤣
2026-08-31 04:01:36
1
napicamiraa
nafisya_ :
saya dah kawad tadi
2026-08-31 03:51:49
1
To see more videos from user @nasa.muo, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About