@elvora97: Khuda Aur Muhabat Ost๐ŸŽ™#gottalent #viral #trending #foryoupage

๐—˜๐—Ÿ๐—ฉ๐—ข๐—ฅ๐—”
๐—˜๐—Ÿ๐—ฉ๐—ข๐—ฅ๐—”
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 30 August 2026 06:27:20 GMT
253411
13162
269
160

Music

Download

Comments

nidaalvialhussaini
Nida Alvi :
voice achi hai surr sahi nahi
2026-09-05 11:14:04
1
mianzain51486
โœจ๐“ฉ ๐“ ๐“ฒ ู†๐Ÿโƒโƒชโƒกโƒจ โฅ๐Ÿšฉ :
Ali Zafar har bar jealous hota hy ๐Ÿ˜
2026-09-04 03:10:19
0
umehabiba278
~ยฐโ€ขยฐ~๐ŸคŒT๐ŸคŒ :
bachay ko appreciate krna chahiay had ha pakistanio
2026-08-31 05:21:39
36
jahangeer3670
love khan โฃ๏ธ :
wow king ๐Ÿ‘‘ feroze khan
2026-08-30 18:47:14
7
user6196652686944
adhori Zindagi aik insan ki ๐Ÿ˜” :
yr itna acha to gaya hai us na saiii khty hai log Pakistan Mai talent ki koi qadar nhi hai
2026-08-30 09:43:35
89
toxicrz302
Rana Zain-ul- abidin :
original MN AK lag he drd ha eski voice MN wo drd nhi ha
2026-09-05 17:41:44
0
its.sardar.143
KaSHmiRi.GiRL.143 :
pakiStaN ma acHy acHun ka TalEnt DbTa jatA a
2026-09-03 19:53:02
5
sawi7116
ุณ :
Ali zafer jealous ho gya th๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
2026-08-31 05:45:35
20
durkhanai093
๐Ÿ’ฅ durkhanai ๐Ÿ’• :
Ali zafar ko serf apna awaz acha lagta hai ๐Ÿ˜ณ
2026-08-31 10:39:00
46
mr..arsh321
๐™ˆ๐™ง..๐˜ผ๐™ง๐™จ๐™.. :
yhi song India m sing krta to kitni qadar hoti iski but yhan koi qdr nh๐Ÿ˜
2026-08-30 18:00:39
35
itsyouraleem.1
๐Ÿ‘‘ุงุนูˆุงู†๐Ÿ‘‘ :
beautiful ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜
2026-09-04 12:41:02
0
prettysoul071
pretty soul :
yeh Kiya injustice h...bechare k Sath, like pehle sb enjoy kr rhe the phir Ali Zafar k kehne pr sb ne na kardiya๐Ÿฅฒ
2026-08-30 17:44:41
4
thesiblings862
๐“†ฉโ™ก๐“†ช ๐‘ป๐’‰๐’† ๐‘บ๐’Š๐’ƒ๐’๐’Š๐’๐’ˆ๐’” :
aisa lag raha hai Jaise gaana nhi normal baten kar raha ha๐Ÿ˜‚
2026-08-30 20:42:39
3
sweetneha78
๐Ÿฆ‹๐ŸฐN แŽฌ H Aโ˜…เฟโ‹†อซแญ„๐Ÿฆ‹โ˜… :
I think voice acha h bs music thek nhi tha
2026-08-30 16:56:31
10
ferozkhanofficialaccoun1
user6460406450994 FK :
judges jealous feroz Khan
2026-08-30 11:50:24
6
kainzajutti
Kinza๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’” :
agar yea Imran ashraf sir k show me hota to asko bahut ezat mailta
2026-08-31 15:12:02
5
fkha82
aaa king khan :
v nice song plz give me one chance my voice is good
2026-08-31 08:22:21
1
854usman2
๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ฐKHAN ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ฐSab๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ฐ :
Ali Zafar I don't feel like a judge .
2026-08-31 20:59:08
0
arebacuti
Mrs Waqas ๐ŸŒŽโค๏ธ :
fazaul. hn. ya show. dakh na k Dil nh hn. itna baqderi. karta hn
2026-08-30 13:44:06
7
user704161098
Machar gang ๐ŸฆŸ :
ya acha ga rha tha๐Ÿ˜ณ
2026-08-31 10:54:45
1
aqsa.malik603
Aqsa Malik :
bth achi awaz apki๐Ÿฅฐ
2026-08-30 16:29:48
4
sajawalshahmusic
sajawalshahmusic :
Thank you everyone for the love and support โค๏ธโœจ I'll come again in next season inshallah with best version of myself and with more preparation!
2026-08-30 19:46:35
3
shah.zadi81
Luneelite :
awaz achi hai bas
2026-08-30 17:42:37
1
zaid.jamal47
Zaid jamal :
sir Mera awaz check karo Meri Id ma
2026-08-30 16:13:11
0
markhaniha
๐“†ฉโ€ขโŽฏ๊ฏญฬฝ๐’๐€๐‘๐ˆ๐ŒโŽฏ๊ฏญฬฝ .โƒŸ๐ŸŒš๐Ÿšฉ :
acha gaya yr
2026-09-04 14:32:48
0
To see more videos from user @elvora97, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About