@lovelycandy260: #fypp #4upage #quotestory

who's?
who's?
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 30 August 2026 06:29:40 GMT
114592
21857
62
2118

Music

Download

Comments

dinoojunn
nadiaaa :
humble tu i just cant😭 i force myself to
2026-08-31 09:18:33
0
misi_me
Misi_me :
and sometimes im just wonder..am i kind or just fool😅....
2026-08-31 11:13:53
0
yaonlindsey
Yaonlindsey :
Part humble tu..i dont think so i am that humble but I easily forgave them idk why it just once they talk to me nicely (even a random thing) all of the hurts gone it just poof like that..me myself do thinks that this is not fair as what they did to me but yeah i just cant keep it that long 😕
2026-08-31 13:11:45
0
piya.zd
️ :
been there, yang susah bukan just nak forgive, tapi nak tetap baik dengan orang yang pernah buat kau sakit
2026-08-31 07:21:47
474
kalheree
h :
i just force myself even if i didnt want to…facts
2026-08-31 10:21:26
4
nanaggyyuu
n. :
been in all of these situations and be kind is the greatest and the least you can do in this one life time... be humble and kind to all and you'll feel the nikmat of being a genuine person
2026-08-31 14:53:11
0
ladiesuser
ladiesuser :
diuji dgn keluarga sakit yg paling dlm. smpai aku pilih menyendiri dri semua org.
2026-08-31 09:08:26
61
foodieazie_
foodie azie :
Kau rasa kau baik? Tunggu sampai sakit kau disalah faham, kau ditekan dari pelbagai arah, tapi kau tetap kena diam.
2026-08-30 08:44:21
235
rinkoharu11
凛 :
literally for what? I seriously dont understand God’s plan
2026-08-30 14:38:38
11
unknown1_514
nobody :
betul tu.sebenarnya kalau kite tertny knp kdg Allah tu uji kite mcm tu kebanyakn dri kite lupe sebenarnya tulah doa kite yg Allah makbulkan...kite nk bersabar Allah hntr org utk uji kesabaran.....kite nk sihat Allah uji kite dgn kesakitan utk berusaha supaya sembuh ....segalanya tu adalah permintaan kite yg Allah kabulkan cumenya Allah xkan bg semudah apa kite minta tp Allah suruh kite rasa dulu utk kite bljr mcm mana nk jd mcm apa kite minta .....mcm tulah Allah jwp doa kite
2026-08-31 00:42:22
27
alippparker
alippp :
benda ni akan jadi lebih susah bila melibatkan keluarga. doakan saya supaya dapat jadi lebih rendah diri, pemaaf dan penyabar dengan keluarga sendiri
2026-08-31 15:45:32
7
tansrijimin2
stfu :
you rasa you ikhlas untuk semua benda? tunggu nanti Allah uji sampai kau nak jumpa orang pun selalu berhati2 dan letak boundaries
2026-08-31 09:40:07
23
kikie952
kikie 🦋 :
Patut lah skrng hidup tenang sikit dari sebelum rupanya dah memaafkan,mendamaikan segalanya dari yang menyakiti aku sebelum nie😊😌…
2026-08-30 07:14:35
52
moonylunaaa
🍨🍧 :
i diuji beginilah, tak boleh tak sampai hati nak abaikan orang yang meminta maaf, tak boleh nak balas atau lakukan perkara yang sama, sampai benci sangat dengan hati sendiri, benci sangat sebab terlalu baik terlalu pemaaf terlalu mudah kesian... tapi i belajar, Allah sayangkan i, Allah lindungi i dengan cara yang lain..
2026-08-31 10:34:02
7
ecahhh4life
ecahhh4life :
I jadi tkut bila nak suruh orang berdamai dengan takdir sebab bila i ditimpa ujian saat tu i selalu persoalkan “kenapa” kat Allah dan mungkin i just boleh doakan Allah takdirkan sesuatu yang baik je
2026-08-30 13:06:11
15
mamamiaporita
Daing Haqimi :
dah buat semua ni tapi bayaran dia adalah hati yang hancur sehancurnya🥲
2026-08-31 12:21:35
2
ameerazri_
mera :
semakin meningkat usia, kita akan semakin pilih diam. bukan sebab kalah atau takut. sebab nya satu je. marah ni perlukan tenaga yang banyak. dan dunia ni cuma pinjaman. enjoy the road, sampai masa kita dipangggil. kita tak bawak marah tak bawak dendam. kita bawak amal.
2026-08-31 12:30:41
2
rasyduddinrozmi97
RasyHunter97 :
Dalam ramai yang aku sakit hati.. sorang je kawan yang aku sempat tanya kenapa dia buat camtu dekat aku.. yang aku sempat jaga dia dekat hospital.. sampailah dia meninggal.. aku xmarah cuma kecil hati..
2026-08-30 16:27:22
6
qys.h
qys.h :
Betullll
2026-08-30 10:17:46
1
anaylli95
Lyana’s :
Dah pernah rasa 🙂
2026-08-31 16:17:28
0
niayzid
niayzidd :
dah pernah rasa semua tu 🥹🫠
2026-08-31 17:58:51
0
thissmayyy
𝓶𝓪𝔂 𝓬𝓪𝓷𝓽𝓲𝓴𝓴 🎀✨ :
haih
2026-08-31 17:00:14
0
ysxoxo
ش :
sakit dia bila part kau kena maafkan untuk ketenangan kau tapi takkan pernah lupakan sakit tu , dan masih berbuat baik dengan orang tu.. ujian paling sakit adalah mengikhlaskan dan masih mendoakan kebaikan untuk dia💔
2026-08-31 14:37:41
1
asyeee9
kinderbueno :
hmm nak sangat2 maafkan. tapi susah ya allahh. setiap kali ingat setiap kali tu la rasa nak marah🙂
2026-08-31 16:26:45
0
eshaise
Haiseeee :
takkan maafkan
2026-08-31 18:04:28
0
To see more videos from user @lovelycandy260, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About