wife aku full time house wife..tetiap malam aku akan bawa dia keluar,beli brgbdapur..kemudian pekenw teh tarik dulu sebelum balik..hari cuti walau tak ada duit pun mesti aku angkut keluar jugak..kalau ada duit pegi mkn mkn..aku oun sejenis beku otak kalau duk dlm umah.
2026-08-31 06:22:47
367
PELANGI SENJA :
orang bekerja dngn suri rumah ni berbeza, kalau bekerja, time cuti mcm ni lah nak habiskan masa berehat dekat rumah...
2026-08-31 03:18:14
179
NaemaHussein :
aku kejut laki aku xnak bangun weh. p lantok dia . aku siap2 , amik kunci keta, klua p urut, p cuci rambut pastu lepak zus order kopiaq n mkn cikmak pak nasiaq. me time sungguh 🥰
2026-08-31 03:26:36
66
qiexzzz :
dlm poket laki tingal rm50
2026-08-31 08:17:36
16
PURPLE💜✨ :
suami aq bkn kaki jln dri kecik..Sya kaki brjln dri kecik..kdg penat jgak semua nya plan Kita je kena buat..suami satu apa tk reti nk plan..kalau sruh dia bgi aidea..Dia ajak gi healing teman dia mancing..mendidih darah aq dgr plan dia 🫠
2026-08-31 08:04:06
19
ムイノゐムん :
Kalau saya lagi suka duk rumah walaupun housewife, tapi tula laki pulak yg beria ajak keluar. Kesian katanya, terperap macam banduan. 🙂😂
2026-08-31 04:04:19
36
Muhammad Fakhruddin :
tolong ajak dan bgi idea..
2026-08-31 08:53:25
4
Nur Diana🌸 :
Gaji suami xkuar lagi. Xleh nk g jln2😅
2026-08-31 08:10:10
5
mastura :
dh biasa..cuti laki aku lg seronok lepak ngn kwn dia tk pn tidur 😌
2026-08-31 02:03:27
26
chekay :
dia punca utama..ongkos aja... kalau aku ada ongkos berkepuk2 g bulan pun boleh takde hal jer semua on..ni paras2 sampai tgu gaji...biru biji mataa wei nk dolan2.. zaman Skrg serba keras..
2026-08-31 10:13:24
2
💐𝔜𝔲𝔰𝔰𝔥𝔞𝔣𝔦𝔫𝔞🎀 :
Ajak je bgitau ja dia..laki ni kna ckp direct..klau isyarat dia bknnya reti😪🤣
2026-08-31 07:23:21
7
Account not found :
Laki aku cakap kalau keluar habis duit, dia taktahu kalau duk rumah pun aku habiskan duit. Cuma klau keluar versi bajet, kalau tak keluar memang lg hbis aku tekan2. So better keluar dari tak keluar. 😌
2026-08-31 09:01:20
2
ietahafiz :
sy hari cuti mmg nk dok rumah ja..nak2 hari ahad,mmg xmau keluar jalan mana2..suami pun dah faham,ahad mmg bini dia nak dok rumah ja,prepare hari isnin..
2026-08-31 02:49:38
8
Nor Assikin :
Hari cuti laki ajak jalan, baik dok rumah, baru kluar je dah jam 😂
2026-08-31 00:37:48
7
Amalina Muhammad 🛍️🛒 :
Laki cuti kami xnak ajak keluar p mana2..kami ajak dia p mancing talapia....seronok tarik ikan....😆😆
2026-08-31 05:59:20
5
nurulain :
x yah tunggu laki grab kan ada tunggu laki nampak gaya tahun depan lah kita memahami diri sendiri x yah tunggu orang memahami kita benda yang kita x suka pun dia buat juga kadang2 macam sengaja
2026-08-31 01:30:33
13
AisyAsyh :
tp sy suka 🤣. walaupun sy surirumah sepenuh masa, sy xsuka keluar jalan².. paling kurang pon ajak suami shopping beli brng rumah. kadang weekend pon suami nk rehat jgk. tp utk suami² dlm sebulan tu bwk la isteri berjalan. sbb xsemua suka memerap kt rumah sepanjang masa. kena ade toleransi la.
2026-08-31 04:37:34
10
cahaya :
nasib la yg dpt laki bkn kaki jln...😁 kite nyo dpt laki kaki jln. 🥰
2026-08-31 05:04:44
2
ellyrafiq :
Sis itulah..tp sini Penang nk kuar pon x dah mood jemmm.. walaupon hati meronta ronta nk kuaq jln.. huhuhu
2026-08-31 05:38:14
0
NmahAhmad :
Suami saya boss kedai runcit , tak pernah cuti , cuti cuma raya pertama , selain tu direct kerja , pagi sampai malam , isnin sampai ahad
2026-08-31 06:09:22
0
❌ P 🅰️ I N ❌ :
kan cuti, cuti duduk rumah je la
2026-08-31 06:06:12
1
wife’H :
dulu surirumah mcmni dah kerja pon aku mcmniii sebab aku cuti ingat nk ajak jalan ii last ii laki aku outstation nk sampi blk mungkin mlm stgi esk pagi aku dah kerja HAHAHAHA bukan tkmau keluar sendiri tpi dlm hidup aku cuma ada laki aku jaa yg buat aku tenang kalau keluar,klau keluar sendiri aku kalut ii nk blk ingat kt rumah🤣
2026-08-31 07:52:05
1
nurulpiyaaa :
aku cuti² nk tido je .sbb kje hari² bgn 5pg.. blik ptg..smpai umh uruskan umh plk..so cuti² nk rehat kt umh je sambil buat mkn²..
2026-08-31 04:34:01
1
jannaharfizam :
Tpi Kalau hari cuti sya dgn suami mmg tk suka keluar😂. Mana2 jem dgn org ramai lgi. Kalau keluar p dkt2 boleh lah.bwk anak2 jer
2026-08-31 06:04:30
1
To see more videos from user @ziela_rafie, please go to the Tikwm
homepage.