Apki videos achi lagti hay akhir hamaray Abbottabad main b koi banda food ko promote kar raha hay pardesion ki taraf say salam jani
2026-08-31 08:59:48
1
AWAN ZADA :
jeao bro kia bat hai
2026-08-30 09:43:22
1
H K SarDar :
bhai Apne dkn ke location batio vedio bana ka
2026-08-30 12:29:50
1
~Decent🗿 :
MashaAllah.nafasat Nazar ah rai hai.
2026-08-31 02:52:49
1
👑QASIR KHAN👑 :
bahi sab sadqa nikalty raha kro , kam chakta rahe ga
2026-08-31 07:16:30
1
SãrDär Zï :
Us din hm ay tu molvi sab ko bta kr gy thy paye rakhny hain wapisi per jb ay tu bhai ny paye khatam kr deye thy phir hm ny channy k sath guzara kea😁🥰
2026-08-30 15:59:49
1
muzahir :
Tori chez tosi be zeheda bara keno na
2026-08-30 13:06:05
1
basharatali9454 :
zada pakaya karo na ji♥️♥️♥️
2026-08-30 15:40:48
1
Anas :
mashallah mashallah bro esy Khali na dekhaya kry Allah ka sukr ada kia kry k jldi khtm ho jata ha esy he dekhty rhy to logo ke nazry kha jay ge phr kam band ho jata ha Allah pak Zindagi dy aur nazrybad sy bachaye ameen
2026-08-30 16:35:08
1
hafeez mughal 🌹 :
mahshaALLha ALLAH pak our tarqi dy AP ko💕
2026-08-30 10:35:13
1
سعد علی خان :
🥰🥰🥰
2026-08-30 08:43:44
1
hashim :
🥰🥰🥰
2026-08-30 13:10:39
1
Chaudhary.Madiii.😘 :
❣️❣️❣️
2026-08-30 12:30:03
1
𝘼𝘽𝙄𝘿 𝘼𝙎𝙃𝙍𝘼𝙁✌ :
❣️❣️
2026-08-30 12:13:15
1
❣️_MUTABA,,❣️ :
🥰🥰🥰
2026-08-30 19:36:35
0
ᴹᴿ.𝐀𝐛𝐛𝐚𝐬𝐢_1̷1̷1̷💝🦅 :
❤️❤️❤️
2026-08-30 20:13:12
1
To see more videos from user @jani.sons.grandson, please go to the Tikwm
homepage.