@aqibali1212a: #new #hope #new #life #rehabilitation

Aqib Ali Official 6125
Aqib Ali Official 6125
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 30 August 2026 07:29:26 GMT
314756
11564
93
114

Music

Download

Comments

hunterrr555
SOni Khan :
Mery bhai JB tak insan ka zameer khud nai yeh sb chOrta tb tak koi hospital kOi doctor nai churwa skta..
2026-08-30 08:13:20
146
muhammadsarim427
💞💞🌹من🌹💞 :
"وَتُعِزُمَن تَشَاءُوَتُذِلُمَن تَشَاءُ"
2026-08-30 10:09:39
30
rovan.beauty.selon
princess A :
is hawaly se pochtach karni hai
2026-08-30 08:22:49
20
aijazchanna
Aijaz Channa :
bhai apna numbar de plz
2026-08-30 22:21:13
0
shahid.king354
🥀شا ہد 🫠 :
Bhai ya Kya seen ha
2026-08-30 23:36:41
0
wearethedreamers17
Bangtan 💜 Soul :
yeh jab boltay hn kay dobara karain gay to kartay hain chorty nh hain
2026-08-30 19:52:10
8
mama_ki_shehzadi_ho
👑𝐒𝐡𝐞𝐡𝐳𝐚𝐝𝐢👑 :
Doctor ny jawab de diya
2026-08-30 08:56:17
4
aseesarshadfp
Aseesarshadfanpage :
Dikhayen to sahi k rehab k bad kese ho gye hain
2026-08-31 11:50:53
0
arsalanraza087
Arsalan Raza :
Bhai AP number send karna
2026-08-31 06:03:06
0
sohaibtariq62
Sohaib Tariq :
boht acha Kam kr rhy hen ap Allah pak apko lambi Zindagi dy
2026-08-31 09:14:02
0
muqeem.siddique
Muqeem Siddique :
Bhai namaz parhny ka bolyn wahid Hal namaz h Jo her burai chutwany ki taqat rakhti h nmz k Mainy hi Burai se Rokna h
2026-08-30 15:44:40
3
syedfida8871
Syed fida :
bhai Kitna khrcha ajata he
2026-08-31 03:38:04
0
wajidalighori555
𝓦𝓐𝓙𝓘𝓓𝓐𝓵𝓲𝓖𝓱𝓸𝓻𝓲 ❌🔥 :
Bhai zid me Kam kharb hojata hy
2026-08-30 18:10:23
0
nsir.awan.nasir.a
@Nsir Awan Nasir Awan :
salaam alaikum
2026-08-31 02:39:30
0
etik.etike
Etik Etike :
আমিন আমিন🤲🤲🤲🤲🤲🤲🇧🇩🤲🤲🤲🤲
2026-08-30 08:41:40
0
user22618144259128
user22618144259128 :
assalamualaikum sir mujh ko aap logun ka number milsakta hay kiyun k Meray aria may bhoat asay log hain
2026-08-30 18:03:32
0
rovan.beauty.selon
princess A :
mai ny contc kia hai ap please muje jawab dein
2026-08-30 08:22:36
7
aijazchanna
Aijaz Channa :
mera caz b nashai hy osne apni mma bap ko bohot tang kiya howa hy
2026-08-30 22:21:57
0
wasif_bin_shabbir
WASIF BIN SHABBIR :
apki fees kitni hai Mera be chota Bhai Nasha karta hai..
2026-08-30 10:32:16
0
royalkh241
卡迪贾 :
sb yhi bolty hn jaty ve
2026-08-30 12:00:29
0
malikayanhero
malikayanhero :
bhi ap boht acha kam kar rhyn hain
2026-08-30 14:50:15
0
m.uzairghori
M. Uzair ghori :
Kya hua Bhai
2026-08-30 14:08:47
0
waseemahmed673
و͓̽س͓̽ی͓̽م͓̽ ͓̽ا͓̽ح͓̽م͓̽د͓̽ 🖤 :
Bhai apki cultus kya average deti ha?
2026-08-30 21:06:51
0
shahzain.999a
❤ zain🌹shah♥️🇵🇰✌️ :
bhai jb tak bandy k dil my na ajai k chorna hy ap nhi chura sakty
2026-08-30 14:52:57
0
hasanabdal110
Hasan Abdal :
ye ho jyega thik es ka itna masla nhi hy
2026-08-30 08:43:58
0
To see more videos from user @aqibali1212a, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About