@syuhadabaha__: Alhamdulillah , Allah maha besar. Rumah pertama akhirnya boleh deko guna cita rasa sendiri. Terima kasih kepada yang menyokong, yang support. Orang luar mahupun keluarga. Setiap kali masuk ke rumah ni tak sangka , ini yang dapat selepas hasil bertitik peluh selama ni. NAK FULL HOUSE TOUR , KOMEN RAMAI2 DULU
syu
Region: MY
Sunday 30 August 2026 08:04:47 GMT
Music
Download
Comments
Maliz Style :
Sis spill coffee table & bar chair beli mana
2026-08-31 02:01:19
3
brownies :
tengok aircond je dah tau bukan biasa biasa😮💨
2026-08-30 11:48:19
3283
Notyours⁷ :
manifesting
2026-08-30 19:09:34
0
Solehah🌸 :
Berapa habis sis nak survey budgett
2026-08-30 12:30:50
886
Hana :
Nak tanya, ni apa ye? Nama2 Allah ke?
2026-08-31 04:11:04
20
GEE AZMI 2 :
OKKKKKKKKK FULL TOUR LEKASSSSSSS😂🙏🏻
2026-08-30 12:13:34
4
mxnshy :
Nak full tourrrrr !!!😍😍😍😍
2026-08-30 08:34:12
225
stylerverse :
cantiknya, hope one day dpt buat rmh sendiri jgk 🤲🏽
2026-08-30 08:33:42
328
𝓡. :
from house to home
2026-08-30 16:29:01
4
syawa :
cantikk....,suasana ketenangan.bolehlh buat tour rmh,sy suka tgk suasana rmh mcm nie..cantik,tenang,kemas dan yg paling penting nampak lovee gilerr😍
2026-08-30 08:37:41
62
steeltking :
sis, nak tanya la, dapat idea dari mana? sebab i tak pandai bab interior design ni, tapi nak macam nii
2026-08-31 05:04:00
0
meow :
kwsn mne ni, lawanyeeeee
2026-08-31 05:00:58
1
candratna :
manifesting 🤲🏻
2026-08-30 14:08:24
0
tifa loml :
Kak nak Tanya rumah akak berapa squarefeet
2026-08-31 02:39:05
1
𝑷 𝑸 𝑨 :
rumah dekat sendayan kee
2026-08-31 02:02:53
1
Cg Fazwan 👨🏻💻 :
Lawa nak mamposss hahaha adoi la idamanyaaa
2026-08-31 04:24:16
1
LelaHaus :
MasyaAllah tabarakallah 😍
2026-08-30 12:51:38
9
Miss potato :
Sis nak tny. Total cost spc tu berapa? Nak save duit sesiap hehe
2026-08-31 01:31:41
1
𐙚 :
sis, spill asmaul husna frame tu boleh?
2026-08-31 03:37:39
0
Mi :
tahniahh syuu!!!!
2026-08-30 19:35:49
0
ilovedubaichewycookie :
hire id tak?
2026-08-31 00:09:20
0
𐙚NaSuHa𐙚 :
Reka bentuk rumah dh sama..citarasa plk samaaa boleh tiruvasii ni…idea dlm kpla je tp tk boleh imagine lg..sis bt cmni terus nampak wow🥰
2026-08-31 00:56:46
0
byamirahalimi beaute MY II :
Lawanya awakkkk. Saya teringin nak ada Rumah sendiri. Moga ada rezeki 🥹
2026-08-31 00:54:39
1
Solstice :
ni pakai ID kan.. mmg mantap la
2026-08-31 00:27:36
0
syayaayayayooo :
Scientex ya?
2026-08-31 02:08:49
0
To see more videos from user @syuhadabaha__, please go to the Tikwm
homepage.
© 2021-2026 TikWM. All rights reserved.